Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

image

Hvem er luremusen?

1 Like

MZL-døra står på vidt gap - Bayer fikk BTD på et grunnlag bestånde av 23 pasienter, med lavere effekt enn det Betalutin viste i samme indikasjon.

Enda bedre, se på muligheten for å bygge på LYMRIT 37-01 med to armer 15/40 og 20/100. Sonder om et AA-løp med FDA er mulig(det burde det være IMO) og rull videre.

2 Likes

Jepp!

DLBCL får eventuell partner/kjøper ta seg av.

Nå forventer jeg lederskap av Bravo, rull ut en plan for MZL.

Men bare for å understrek det, trenger ingen ny ‘‘piggygate’’ her, dagens melding bør ikke ha noe å si for verdien av Nano.
Som jeg sa lengre oppe, jeg øyner håp for at Bravo&co legger DLBCL på is til fordel for MZL, så dagens melding er svaaaakt positiv når jeg tenker meg om.

Helt enig. Dette kan de få sysle med når selskapet er økonomisk selvgående. Pelle seg til markedet og få inn spekas fort som mulig og skrinlegg alt som står i veien for dette inntil det målet er nådd!

Dagens melding ser iallefall ikke ut til å ha noen negativ effekt på markedet iallefall
NANO%20ordrebok

1 Like

Den endrer seg hele tiden, lå 30k der istad, nå står det 9k osv…

Bør være en fin kjøpsansleding i dag. Plukket litt fra de som gamblet på DLBCL

Mildt sagt uventet reaksjon fra markedet. Dette lover godt.

2 Likes

Jepp👍

Jepp.

Men lovende å se at overreaksjon var basert på et marginalt volum. Det tyder på at markedet er godt opplyst, verdsettelsen er lav, og investors fokuserer på FL, Archer og muligheter i MZL.

Ja og DLBCL👍

Det er NON-news egentlig.

Noen vil tolke det dårlig, som en utsettelse.
Det kan man også argumentere for at det er, men det er uansett på ett område hvor forventningene burde være lave.
Studiet ruller videre, så troen på at det vil ta oss ett sted finnes åpenbart enda.

Svakt positiv melding, men i mine vurderinger betyr det lite
Man kunne ha håpet på den kjempeoverraskelsen:

• Supereffekt, ift dagens alternativer allerede som mono, men ingen innvidde satt med forventning til dette.

Det er ikke her honey hullet finnes i første etappe, heller ikke andre.
Det er mono Beta og Archer.

Ser også at MZL nevnes, og på den stramme oppmuntringen på R&D så må man vel kunne være enige.
Synd om man venter dette ut, og andre skulle komme på banen.
Det kan umulig være veldig kostnadskrevende å starte en klinikk med noen pasienter i MZL

2 Likes

Momentumet i aksjen har snudd fra negativt til positivt, da tåler man non-event meldinger bedre enn når stemningen er sur og salgsknappen er løs.

Dette borger bra for fremtidig kursutvikling, og jeg har en følelse av at 30-tallet ryker i dag.

2 Likes

Samme her.

Men det overrasket meg litt at markedet forsto at at DLBCL var non-event, men som du sier, momentumet har snudd. Nå er det volum og interessere der til å plukke nedfallsfrukt.

1 Like

Overrasker meg at Bravo ikke bruker Tek-forumet som rekrutterings-kilde ved nyansettelser. Det er jo her han finner alle ekspertene! :smile::heart_eyes:

7 Likes

Se på Pcib, der har aksjonærene mye sterkere innflytelse. Det gjenspeiles i aksjekursen

Å si at Dlbcl må vi gi vekk, mens MZL er veien er selve definisjonen på å pisse i buksa for å bli litt varmere

MZL er en minoritetspopulasjon
Dlbcl er ett kjempemarked

7 Likes

Enig i dette. DLBCL er et kjempemarked med svært syke pasienter. Her er det virkelig behov for QOL medikamenter. Hvis vi kan vise tilsvarende effekt som SOC kan det godt hende vi tar en bit av merkede med passienter som vil ha mild behandling. En liten bit av dette markede kan bli svært lukrativt

Nei, det er på ingen måte å pisse i buksen. Det er bare sunn prioritering .

Det medfører ikke riktighet, MZL er stort markedet sammenlignet med later lines FL.

MZLs represent 5-17% of all Non-Hodgkin lymphomas

Jada, DLBCL er et kjempemarked, men det hjelper fint lite når produktet ditt ikke viser noe særlig effekt.

MZL er en lavthengende frukt klar til å plukkes.
DLBCL, Nano har ikke en gang stor nok stige til å nå den.

Da skjønner jo hver og en at dette skal man ikke strekke seg etter i første omgang, men heller ta opp igjen ballen lengre nede i veien.

1 Like

Jaja gutter, på tide å resette.

2020

• Archer-1 Får vi 6/6 CR i kohort 2?
  • Passerer armene interrimavlesningen i Paradigme?
  • Hva blir fulle data fra fase 1b Archer-1?
  • Får de rekrutterert ferdig til Paradigme?
  • BTD? PRIME? Logistikkpartner?

Ferdig med usexy 2019 nå.

Neeeext.

23 Likes