Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Du selger, dette er for drøyt!

Hvis du ikke vil ha magesmerter såklart.

De vil trenge nye penger. Om dette ikke adresseres, er det bare å avvente ny emi. Forventer en repeat, potensielt lavere kurs, av forrige emi

Jeg er ikke selger nei, interessert i hva andre tenker, primært medisinsk sett.

Nå håper jeg bare de selger hele greie for det de kan få også får noen andre fullføre dette for Nano. Tydelig at de ikke klarer dette alene…

Altså: 47 pas er det innen utgang av q4 eller til nå…? Det ligger jo under q4-highlights… men…

We currently… Det er 47 til nå, ingen krise, men ingen høydare heller

1 Like

årsrapport 2019 gjelder til og med i dag27.02.20? Q4? 47 pasienter er innrullert. 94 sites open

3 Likes

Dette var bedre enn fryktet. men verre enn man kunne håpe på.

Jepp, nå er tiden overmoden for å få inn partner!
Med cashburn på 140 mill i kvartalet er kassen tom etter q3.

Som det ble diskutert her i går, jeg tror Bravo gikk grunnet uenigheter om veien videre. Å ta dette til markedet selv uten partner er galskap, her må Nano selge rettigheter og få inn BP på laget, ellers kommer det til å ende i en orgie av emisjoner.

7 Likes

Nordic Nanovector ASA - Results for the Fourth Quarter and Full Year 2019

Oj, er Tekbot på jobb igjen! :heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Jeg har sagt det blir ny emi ila. Q2 hvis de ikke får inn partner. Spent på å høre hva den “nye” strategiendringen er :slightly_smiling_face:

1 Like

Med 20% emi nå og dagens macp og cashburn, så dekker ikke en emisjon driften i 2 kvartaler en gang.

Kan ikke kjøre 2 20% emisjoner i året, det funker ikke. Partner, ASAP!

6 Likes

Tipper stikkordet i forhold til Bravo er nettopp “strategiendring”.

1 Like

Det blir nok et JV med Bayer skal du se…:wink:

7 Likes

De kan vel ikke gjøre noe annet. Veldig trist egentlig, de havner i samme situasjon som Algeta hvor de blir “tvunget” inn i noe sånn fordi de ikke har $$.

3 Likes

Men guidingen står, det er positivt!

Men dagens finansielle situasjon er uholdbar, så det blir spennende å se hva vi har i vente, partner/JV etc.

Eller kanskje man bare skal takke ja til et bud på 50-60 kr?

2 Likes

Sånn er bitoek i Norge dessverre, er ikke vilje til prise dette til mer en 1,6 mrd. Og da kan man ikke brenne nærmere 600 millioner i året i rene emisjonnspenger. Dette må løses på en annen måte.

Husk på at Bayer sin avdeling for radiofarmaka ligger i Norge, og Bayer satser hardt på RIT. Burde være mulig å få til noe sammen med den.

En av de mange fordelene ved å være en del av et internasjonalt legemiddelselskap er selvsagt at det er risikovillig kapital til å satse på gode prosjekter, og helt opp til selve toppsjefen i Bayer er det stor tro på det vi gjør her i Norge. Her ligger vi helt i forkant internasjonalt, sier Jacobsen.

6 Likes

For 50-60 kr må de komme å hente aksjene mine med makt!

2 Likes

Tror ikke Healthcap og OM lar dette gå for så lite. Men er litt bekymret for portisen til OM når makro er så ræva… :roll_eyes: