…og det i ett selskap som lever av MCAP og goodwill
Den tidligere omdiskuterte opsjonsordningen for NANO ansatte er nok ikke like attraktive lenger Liten mulighet for utvanning fra den fronten i hvert fall, så vi er i samme båt
…og det i ett selskap som lever av MCAP og goodwill
Den tidligere omdiskuterte opsjonsordningen for NANO ansatte er nok ikke like attraktive lenger Liten mulighet for utvanning fra den fronten i hvert fall, så vi er i samme båt
Hadde vært innafor å si det dersom man klarte å levere på målsetninger og kanskje ha cash burn under kontroll.
@Chrkni , du er en del av problemet med din suverene forfølgelse av meg og @anon21766851. Det viser seg at selskapet får interrim data, og følgelig var din tirade for 6mnd siden bare en falsk baiss som bidro til problemet.
På tide å stoppe denne klovnevendettaen du er på?
@amagad helt enig.
Utbrent av å pushe rekruttering? …ok, da er det like greit han ikke er CEO lenger
Akkurat sett webcast for andre gang. Blir faktisk hakket mer positiv en jeg har vært. I og med at terskelen får å spre galle og spekulasjonen er lav i dag tar jeg meg friheten til å oppsummere mine tanker og udokumenterte spekulasjoner også. Jeg skriver for å oppsummere tankene mine og det er valgfritt å lese dette:
At interimavlesning skjer på 40 pasienter? Hvor har du det fra?
I presentasjonen guider de med interim i 1H. Det tyder iallefall på at det er færre enn 60, for de har ikke sjans til å rekruttere 12 pasienter de neste 4 ukene.
Hvis de klarer interim innen 1H, så er det ekstremt bullish. Det er strengt tatt ikke nødvendig å sette en emisjon før i q3.
Ja hvor har jeg det fra…tipper det. Lars hvor tydelig på at de aldri hadde sagt 50% til interm men at det skulle skje etter protokoll. At interm skal skje på 60 er også spekulasjon😁
Hvor har dere det fra at det er spekulasjon?
Jeg oppfattet Lars slik at han var meget klar på at de var on track med interim avlesningsdagta og at resultatet skulle være klart innen utgangen av H1 2020.
Det betyr vel at de senest med ha dosert siste pasient innen 1. april. Hvis man skal spekulere kan dette kanskje tyde på at antallet pasienter ved avlsening er 50?
Akkurat nå føler jeg at jeg har investert i ett kommunalt selskap hvor det er få som gjøre noe og mange som ser på. Ligger garantert mye arbeid bak, men om BLA forberedelser skal dra kostnader opp med 30 mill så tror jeg det er noen konsulenter som har gode dager også! Er det rett folk på plass??
Bare innom for å si at jeg føler med NANO-folket på TI. Lysere tider kommer!
DnB med nytt kursmål på 36. Nå kommer emi neste uke
Noen som har analysen?
Jammen meg på tide at ledelsen begynner å vurdere partner/oppkjøp.
Skal vi diskutere pris per share så hadde jeg aldri ha akseptert et bud under 100kr. NHL-markedet er på nesten 100 milliarder kr per år. BP har ingenting å miste.
NANO-toget har stått stille på perrongen alt for lenge nå. Jeg begynner å bli j*vlig utålmodig.
Kommer heller ikke til å selge noen ting, uansett hva. Kan likegjerne bli med til 0, fordi tapet mitt er såpass stort.
Hele greia er bare til å grine av. Men det liĺle som er igjen av verdi her får bare stå. Bra jobba Nano
Aner ikke om det stemmer at kursmålet til DNB er justert til 36 kr, men de analysene til DNB hadde jeg tatt med en stor klype salt. Har null tro på at det tette skodd mellom den analyseavdelingen til DNB og corpen som tjener grovt på å hente inn penger for nano gang på gang. De er helt avhengige av bullish analyser for å få oppdrag.
Kursen gjennstår 72 kroner… ser ikke 36 noen steder…
https://www.dnb.no/portalfront/nedlast/no/markets/analyser-rapporter/norske/aksjemorgen/AD200227.pdf
Analysen ligger på innsider delen. Det er riktig at kursmålet er endret til 36 kr. Argumentene for dette er mye av det som har blitt diskutert her inne, men mest av alt at de tror de ikke klarer guidingen i år (enrolment completed).
jaja. 36 er jo 100% opp, så det er jo i det minste bra
Enig! Logge av å komme seg på hytta, boksemat og bøker.