Vi er i pluss. Oppgangen har startet
Jepp.
Innsidekjøp og shortinndekning i dag?
Blir litt interessant å se short registeret i ettermiddag som jo bør vise inndekningen som ble foretatt i går.
Så for meg at vi skulle få noen innside kjøp på så lave kurser men det uteble. Har insidere mistet troen?
Har vel informasjon som gjør at de ikke kan kjøpe…
Jeg tror det kommer. Mulig de ikke er ferdig handlet enda:) Det er jo et godt tegn!
se der ja. flott det!
Du sier noe der Ratz!
Kunne ikke vært mer enig i utsagnet;
“selskapet må bli mer transparente i kommunikasjonen knyttet til studiene for å oppnå tillit blant investorene.”
Hva er det du ønsker å vite som de ikke har sagt det siste halve året?
Var ikke lett dette her, først mørkaste natta og kurser på lavt 12 kr nivå… Og så bang opp mot 20 kr etter få timer.
Hva har jeg gått glipp av?
Tvangssalg/panikk I går
Short inndekning ?
Hva skulle være argument for at short IKKE dekkes nå? lavere kurs enn dette får de vel kun hvis bet. ikke blir godkjent av FDA?
Litt bunnfiske på 12-tallet fra børsåpning av gjorde seg. Panikk og urasjonelle handlinger gir rom for gode akkumuleringsmuligheter. Fra -20 % til +11 % intraday as we speak.
Her er det ikke bare en storm i vannglasset, men også utenfor. Det forsterker selvfølgelig den negative effekten av siste tids hendelser i NANO. Det er god grunn til å tro at utviklingen av en brukbar vaksine mot COVID-19 har kommet et godt stykke på vei. Dersom markedene nå stabiliserer seg etter hvert, så vil en eventuell godkjennelse av et preparat om noen måneder kunne føre til at markedene får ny giv igjen. Tonix Pharmaceuticals (TNXP) på NASDAQ har teamet opp med Southern Research, og er opp 283% den siste uken.
Korrigeringen vi opplever kan paradoksalt nok derfor vise seg å bli sunn - også for NANO-investorer som er sensitive for det øvrige børsklimaet. Grunnen er rett og slett fordi den nært forestående markedssresesjonen man har fryktet nå kan komme til å bli satt på vent en god stund til.
I artikkelen under, er det en del gode betraktninger om finansmarkedene og sammenligningen av COVID-19 og SARS-utbruddet i 2002-2003. Eksempelvis, var farmasi den sterkeste sektoren, med en stigning på 11 %.
"During the SARS outbreak, trailing earnings for MSCI Hong Kong index components fell by 8% from peak to trough, and by significantly more for exposed industries such as hotels and restaurants.
However, both had recovered within a few quarters. While equity markets (over)reacted quite readily to any factor that could depress earnings, the long-term profitability of the companies concerned was essentially unchanged."
Det ser nå ut til at styret til NANO tar de nødvendige grep som kreves for at dette skal gå veien. Det hjelper lite å ha et preparat i verdensklasse, med en ledelse og en strategi som ikke er optimalisert.
12 kroner har vært den bunnen vi aldri trodde vi ville se. Nå har vi vært der - og i mine øyne peker pilen kun oppover. Med en nært forestående resultatrapportering i Archer-1, samt interim readout og en mulig reduksjon av antall pasienter i Paradigme, kan dette bli dynamitt.
“Be Fearful When Others Are Greedy and Greedy When Others Are Fearful.”
- V
Hvordan gik det med strategien?
Traff du bunnen😎
Noen som har funnet ut om hvorfor ikke Lisa rødkjær dukket opp? Resignert hun også?
Hun som har avdelings ansvaret for rekrutteringen?
Mye snakk om coronaviruset. Og innvirkning det har på aksjemarkedt og NANO. Eg får referere sønnen på 12 år. Ikke mye å bry seg om, viruset er « made in Kina» så det varer nok ikke så lenge!