Havde I regnet med at NANO ville invitere på virksomhedsbesøg, hvor aktionærerne kunne verificere spendings vedr. CMC aktiviteterne? Faktum er jo at mange selskaber fejler på netop implementeringen af CMC og ledelsen har understreget, at man ikke springer over, hvor gærdet er laveste her (mener @Snoeffelen har skrevet en del om dette tidligere, herunder det såkaldte “letter of intent”).
Styreleder vet jeg knapt om jeg har sett navn og bilde på i media i det hele tatt? Aldri sett noen omtale relatert til NANO i hvert fall. Er dette riktig styreleder for selskapet?
Det er dramatisk når CEO går dagen før Q.4 presentasjonen. Man burde som et minimum forvente en redegjørelse fra styret. Nå er det kun frustrasjon og spekulasjoner som fører til at mange selger. Forsking og resultater drukner i internt drama som blir klønete håndtert av styret.
Trist om hele eller deler av potensiale til Betalutin skal bli ødelagt av uengasjerte og feil valgte personer til toppstillingene.
Deler av shorten kommer nok til å bli dekket inn mot GF, deretter kommer de nok til å satse hard på flere forsinkelser og emisjon på rekordlave kurser. Jeg spekulerer noen ganger på om de kan ha noen på innsiden. Fornemmelsen av at de treffer litt for godt plager meg litt? Og hvorfor akkurat NANO?
Jeg håper inderlig at Nieba klarer å få innrulleringen på fote. Jeg forventer at de klarer å rydde opp i informasjonssvikten som eksister i selskapet på nåværende tidspunkt. Aksjonærene må få vite hva som foregår bak gardinene. De kan ikke lenger bare ignorere aksjonærene som finansierer kalaset.
Shorten vinner alltid i Nano, men den er nok basert på rene kvantitative analyser. Tviler på at shortfondene vet noe om Nano overhodet.
Men jeg er enig i mye du sier. Jeg har lenge forsvart ledelsen og forsøkt å se det positive, og mye av det de har gjort (men mest ikke gjort) hadde vært helt greit dersom de leverte varene og kursen var høy. Når det har gått sånn åt skogen som det har gjort siste årene så synes jeg det er rart at man ikke gjør noe for å nå frem til investorene. Jeg har aldri følt meg mindre «ivaretatt» eller «informert om tingenes faktiske tilstand» enn hva jeg har følt i Nano. Det virker ikke som noen av dem forstår alvoret med situasjonen og at aksjonærenes verdier i beste fall er sekundært.
Håper virkelig vi får se at dette snur seg da det burde begynne å synke inn hos samtlige der at det slett ikke lenger er noen selvfølge at de får mer penger om de fortsetter på denne måten
Hvem av oss finansierer kalaset?
Aksjonærene som har deltatt på emisjonene og skal delta i fremtiden finansierer driften i selskapet. Hvem av “oss” det er kan jeg umulig vite, jeg kan bare svare for meg selv. Jeg som aksjonær og deleier av selskapet er ikke fornøyd med informasjonsstrømmen i selskapet på nåværende tidspunkt
Fikk litt sjokk nå.
28.02.2017, altså tre år siden, så guidet NANO:
“First filing for Betalutin® in 3L FL 1H 2019”, jf. slide 23 q4 2016-presentasjon.
Nå - tre år senere - guider de “1H 2021 Betalutin® in 3L FL PARADIGME: Start of rolling BLA”
På tre år er altså søknaden om markedsføringstillatelse i 3L FL utsatt med to år!
Hva har skjedd igrunn på ett år?
Absolutt ingen ting. Vi er fortsatt i “boring year”.
Interim og Archer til sommeren er startskuddet på “the sexy 2020”.
Ang Interim dataene:
Noen snakker om Interim data ovenfor. Denne dataen blir vel ikke offentliggjort siden det inngår i studiet som skal være upåvirket av “ytre faktorer”. Go or no go er vel det Bravo har sagt tidligere vi OG ledelsen får vite fra forsker ansvarlig for studiet.
Slik jeg har forstått det så er det kun i fase 1 ledelsen “eier” forskningsdata. Fase 2 data er det eksterne forskere som må ta seg av og data kun offentliggjøres ved studie slutt (etter recruting complite).
Note:
Påstand basert på forståelse via ledelsens presentasjoner og podcast.
Vi får vite om det blir 1 eller 2 doser i fortsettelsen av studien. Og hvilken dose som blir brukt fremover dersom en av dem vrakes.
Skal sies det er før det ble avklart med 2 doser i pivotalfasen og før REK-rotet i oppstartsfasen… Det er vel der mesteparten av tiden har gått… HAdde kanskje vært mer strategisk å vente med å guide på dette til pivotalfasen var klarert, slik andre firmaer har gjort…
Jeg kan virkelig ikke se at nanotrådene har vært preget av haussing på lange tider?
Det eneste lille halmstrået som er igjen for å redde de aksjonærverdiene som ligger på bordet nå er at det er reell interesse for teknologien til selskapet fra minst to store aktører, slik at det kan la seg gjøre å hente inn nondilutive funding.
Hvis ikke blir det en ny emisjon før jul i år som basically kommer til å innebære en finansiell restrukturering av selskapet…
Les siste avsnitt. På busta kjenner man grisen. Og du sier du ikke kan se noe haussing på nano-trådene på lenge. Det er din mening. Andre som har tapt titusener ved å følge det som skrives vil kanskje felle en annen dom over saken.
InVivo skrev faktisk 20-40% oppgang var fortjent etter Q4 og kaei, merlin og stockman osv. messer med sitt.
Nei, finnes ikke haussing her. Bare nøktern realisme.
Vi får se hvem som får rett. Ila veldig kort tid.
Det han skrev var at aksjen ville normalt sett gått opp når selskapet sier de vil ta grep for å redusere antallet de trenger å rekruttere, men dette ble tynget av CEOs plutselige avgang og børsklimaet. Unødvendig å lyve for å lage et poeng…
Du sier “de fleste her skriver at alt er gull og grønne skoger” og så henviser du til en håndfull brukere for å understøtte det?
Blir bare svada.
Så langt jeg kan se er de fleste longs her fremdeles overbevist om at teknologien til selskapet er sterk og kan finne en plass i markedet men er temmelig bekymret for at selskapet skal klare å levere.
Nei, jeg sier slettes ikke at de fleste her sier det. Les hva jeg skriver før du begynner å angripe.
Skjønner du er head over heels slik du skriver, men det kommer dessverre til å bli langt styggere her.
Du har bestemt deg, men ikke vreng på det jeg sier for at andre skal unngå å trekke samme konklusjon som meg; nemlig at nå er det på tide å forlate det synkende skipet for det er store hull i skroget.
Hva slutter Nano kursen på mandag? Opp eller ned?.
Fint med en begrunnelse om dere har?
Se på trenden. Den lange trenden. The trend is your friend.
Les TRVX-trådene fra høsten 2019 og kurs 4,50 - 5,20 kroner. Dere finner samme kritikken som her nå.
I desember 2019 til jan 2020 gikk kursen fra 5 til 12 på det høyeste. Når pessimismen er på topp er oppsiden størst.
Neivel???
Sitat Rasp: “Men jeg mener at det ikke er i nærheten en gang av å være så rosenrødt og gullkantet som de fleste her inne prøver å hausse det til.”
Du må ikke selge da vettu. Er ikke tap hvis du HODLER til coronaen tar deg.
Anbefaler at du leser nøye hva du selv har skrevet og hva jeg har skrevet.
Du kan sikkert klare å dra frem enkelteksempler på brukere som hausser uten at jeg skal ta stilling til det, folk får stå for sine egne innlegg selv så lenge de ikke kommer med fake news.
Det jeg skrev er at nanotrådene overhodet ikke er preget av eller dominert av haussing. De fleste longs jeg ser er rimelig deprimert over hvor dårlig caset har blitt kontra hvordan det så ut i 2016-2017 før lugano.