Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det vet kun Malene. Tipper de ser an kursutviklingen frem mot mars. Til neste Q-presentasjon har de ca 260 mill på bok. Hadde vell 270mill på bok før forrige emisjon. Klarer de å øke rekrutteringen betydelig fremover og presentere ferdig innrullering i januar/februar, så blir det lett å hente penger. Jeg sitter klar med 20% for å kjøpe i en evt emisjon.

Ahh, bare en liten “bump” i veien!

3 Likes

Trist at et solid produkt ødelegges av rørete ledelse.

Solgte 50% av beholdningen.

Slitsomt å lese så mange innlegg hvor man snur seg etter vinden. Ett utall brukere her som burde være litt mer ydmyke etter å ha kjørt på med forventninger i det siste.

6 Likes

Selv kjøpte jeg akkurat 50% opp :love_you_gesture:

@jojoo

Flytter det hit vekk fra TA tråden

Teknisk sett ligger aksjen ned mot ganske solid støtte nå, så man bør nok ha begrensede forventninger til å få kjøpt enda litt billigere. Ryker den støtten så er det ultrasterk støtte ved 22,70 kr. Ellers er det jo kun de siste 5 ukene vi har ligget over dagens nivå, så noen krise er det uansett ikke.

2 Likes

Føler dette er en klar kjøpsdag og at vi nok får flere kjøpsdager fremover før dette blir absorbert, shortere får ferdigstilt sine posisjoner, etc. og vi kan starte en form for sakte reprising frem mot H2-2022. Nå får vi litt slakk i den tekniske strikken (som egentlig var sårt nødvendig) og vi kan forhåpentligvis etablere en HL et sted mellom 23 og 25. Kanskje vi skal ned til emi-kurs en kort og stakket stund? Hvem vet? Det tekniske gir rom for det iaf. Jeg kjøper ned mot gammel emi-kurs selv. @rosk82 er inne på det - chartene viser ingen panikkstemning (iaf ikke enda :smiley: ) etter dagens innrulleringsstatus.

4 Likes

Har ikke sett noen ny analyse ennå men ser av en liste DnB har over aksjeanbefalinger at Patrik Ling har gjort en oppdatering i dag 18.11. der kursmål er uendret på 31. (muligens bare en foreløpig oppdatrering…)

image

Godt poeng … dette kan bety at flere pasienter snart kan være klare for innrulling og kanskje til og med flere kan bli innrullet i løpet av denne måneden. Det gjør det enda mer sannsynlig å oppnå mer enn det månedlige gjennomsnittet Skullerud nevnet. Dette kan forklare hans optimisme om at de vil levere.

1 Like

Jeg fikk ikke hørt hele presentasjonen, men jeg ser at noen skriver at de var spesifikke på hvor mange som var i screening. Hvor mange oppgav de?

Dette stemmer vel ikke, men er vel noe de hadde nevnt om det hadde vært ekstraordinære tall.

“best ever”

3 Likes

Ok, så bare denne og tenkte det ble oppgitt med tall.

Ingen tall nevnt, men han presiserte at det tar mer en tre mnd fra screening til de er innrullert. De hadde aldri før hatt så mange inn i screening som nå. Det forklarer mulig 8, og ikke 12. han sier også at det har sett tidligere at Q2 og Q3 ikke er den beste tiden for rekruttering. Vi vil kanskje se en betydelig økning i rekruttering i februar på Q4. Jeg har det ikke travelt. Dette går veien, det er jeg 100% sikker på.

4 Likes

Jeg har ikke fått verken lest eller hørt noe i dag fra Q3, men ett enda mer interessant spørsmål er om det ble sagt noe om hvorfor det som så ut som den beste pipen av pasienter inn i systemet noengang endte opp med å bli kun 8 innrullerte.

Sa de noe som helst omkring grunnen til det?
Covid? Lite motiverte sites? Ferieavvikling? Tidligere CMO som ikke var motivert?

1 Like

De legger vel ut presentasjonen i etterkant? Foreløpig står det bare “live event is over” :cry:

Gikk også glipp av slutten,; er det mulig å legge ut en lenge til presentasjonen?

Ja. jeg har refreshet den siden noen ganger nå for å si det sånn :wink:

Står at opptak er snart tilgjengelig dog, sikkert bare standard det.

1 Like

For dem som ikke så webcasten i dag; her er opptak: Nordic Nanovector ASA Webcast Q3 2021 • WN Event

13 Likes