Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Det er klart at når man bruker ca. en tredjedel av børsverdien hvert år, så er det dyrt med emisjoner.

:couple_with_heart_man_man:

1 Like

Screenshot 2022-03-02 at 12.06.49

:cold_face:

EDit: farken

1 Like

Jøss kanskje det snur igjen og InVivo får rett nok en gang :crossed_fingers::dizzy:

2 Likes

Enig med deg Donna G- vi krysser fingre for «opptur»

2 Likes

Hører bare på @fish1430 jeg :wink:

13 Likes

Tendenser til baissing i denne tråden nå.

Mine tanker:

  • Covid kommer i sesongbølger, ikke overraskende at innrullering har stoppet opp i Q1.
  • Svært rimelig inngang nå, kursen fallt lite på dårlige nyheter
  • Bedret risikobilde mtp. at PI3K inhibitorer er en mindre trussel enn tidligere
  • Veldig nærme mållinjen

Doblet investeringen min i NANOV i går.

14 Likes

Det sies i presentasjonen at det ble tynt på toppen i trakten her rundt Desember 2021.
Så det kan jo forklare hvorfor det kommer “få til ingen” nedover i traken i Januar/Februar 2022.

Når han (Mr.CEO) da følger opp med at de nå ser at det er flere i screening en NOEN GANG. Så kan vi jo håpe at det drypper ut noen stakkars sjeler i bunnen her i løpet av Q1.
Om det er tilfellet eller ikke overlater jeg til Mark Wahlberg å kommentere;

6 Likes

Ser ut som kursen finner en bunn her tross dårlig rekruttering. Mistenker at det kommer en melding eller to før 11 mars, og at det blir lukrativt å tegne seg i rep emisjonen likevel. Kjøpte 20k på 12,18,- i dag.

8 Likes

Ny podkast ute nå:

I dag er det “bare” Elisabeth & Jónas i studio - men det skulle man ikke tro ad lengden på episoden;)

Uansett - vi snakker litt om Photocure som var hos oss i forrige episodes podkast, litt om nyheter fra Targovax og AdjuTec Pharma (lytt gjerne til episode 163) og så MYE om Nordic Nanovector sin Q4/interim 2021 rapport som ble presentert i går 1. mars.

Takk for lytterspørsmål. Beklager at det ble litt dårlig tid til dem, men Jónas måtte brått gå og vi snakket for lenge selv.

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-218?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing&fbclid=IwAR1mCIZ1SuyGZf3pevqy3kmZIm82IBcM-CQAo8lU_ujppZRwkQD3T8r5HcI

6 Likes

Hva baserer du dette på, etter q? Full mistillit til ledelsen? De sier:

-Rep emi kom pga. kostnaden var allerede påløpt.
-Vi kan ikke rapportere pax oftere (altså: ikke forvent en snarlig oppdatering.)
-Partner (på Betalutin) kommer ikke før Paradigme er ferdig/rapportert (dvs 2023, ca.)
-AA/priority review blir ikke avgjort før data er klare.
-Vi ligger dårlig an med rekruttering per nå, men håper det bedrer deg.

Må jammen si at de sliter med tilliten, når man ikke stoler på dem selv når de kommer med dårlige nyheter.

3 Likes

Møte med FDA i mars. Fase 3 studieoppsett for 3FL (og 2FL). Dog neppe før 11…

1 Like

Nettopp. Rep emi hadde ingenting med påregnelige gode nyheter å gjøre.

1 Like

Vi får heller betrakte gode nyheter innenfor repemi-vinduet som :champagne: :newspaper: (“Champagne news”)

4 Likes

Don’t drink and drive.

2 Likes

De sier at det kan komme partner på Alpha37, Humalutin + andre ting i pipe. Som nevnt i går, det er bolk 2 hva angår mulige partnerskap.

Partner på Paradigme kommer ikke før read-out, men det er bolk 1.

Så å avfeie partnerskap på overordnet nivå tenker jeg er feil antatt, men ikke forventet noe på 3L.

De har også nevnt partnerskap på 2L, og det kan komme når de lanserer fase III studie oppsettet. De sa vel på Radforsk at de skal bruke Rituximab i kombo, så jeg opplever at de allerede har sagt at de skal teame seg opp med Roche i en eller annen variant i “Archer”-oppsettet i fase III. Å kjøre et fase III er for stort for de alene, de må ha med seg noen som kan finansiere det var vel Skulleruds rene ord.

9 Likes

Sa de det?

Det er jo ganske vilt hvis de har sagt det! :pray:

2 Likes

Ja, på callen i går hvor de snakker om partnerskap. Mener det var mot slutten av sesjonen, før Q&A.

1 Like

Interessant ordrebillede … nogen ser værdierne i selskabet og håber måske på en stærk PR ud af det blå? :slight_smile: (ps. det er undertegnede på 11,90 der fisker lidt)

3 Likes

Jeg har kommentert dette tidligere her inne, jeg lurer på om det kom frem på Q&A under Q3-presentasjonen hvor det blir spurt om hvordan de ser for seg å finansiere fase III og om det blir med Rituximab eller biosimilars. Da svarer Skullerud at RTX er SoC, og at det vil være naturlig at de kjører studiet i kombo med det. Samtidig sier han at studiet er altfor omfattende til at de kan / vil finansiere det selv. Da tenker jeg at det er ganske ulogisk at de partner seg opp med Novartis eller Bayer hvis de skal kjøre RTX i studiet. Da må man alternativt se på andre kombinasjoner mot eksempelvis MZL eller DLBCL hvor man kjører Betalutin i kombo med annet medikament som ikke tilhører Roche.

Som så mange ganger før er dette bare ubesvarte tanker i mitt hode og svært enkle resonnementer, så folk må høre selv hva som blir sagt. Jeg ender stort sett opp med å ta feil :sweat_smile: