Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Skjønte ikke helt kobling?

Har denne legen kjøpt seg inn?

Hadde forventet å få vertfall 10 likes på den posten gitt kritikken til både ledelse og da spesielt IR lenger oppe, huff, nok om det.

Artikkelen ble publisert for 3 dager siden… Kanskje de bare glemte at de hadde sendt den inn - siden nano bare er en one trick pony hvor Betalutin i 3L er det eneste som teller, eller kanskje de som skrev den glemte å si til IR at de hadde fått svar og at den var publisert.

Eller kanskje de hadde så usannsynlig mye arbeid akkurat i går og i dag at utgivelsen rett og slett ikke var viktig nok for selskapet.

Neida - nå tøyser jeg…

Syns bare meldingen kunne kommet igår - eller dagen den publisert… Newsweb stengt i helgene ?

Du vet vel at leger har taushetsplikt

1 Like

Ang. kalkylen til Studenten86, og utsikter til inntekter i 2024.

Selskaper selv oppgir i prospektet for siste emisjon : “The value of the 3L FL market segment in the 7 largest pharma markets (US, Japan, the 5 key EU countries) is expected to increase from USD 0.7B in 2019 to USD 1.0B in 2029. The value of the 2L FL market segment from USD 1.2B in 2019 to USD 1.5B in 2028”.

Studenten86 regner på markedet i US og hele EU (utifra pasient-tall i 2014 og med 5% prosentpoeng økning pr. år deretter), mens Nano inkluderer også Japan men tar kun med “the 5 key EU countries”. Hvis vi for å regne på det antok at markedet i Japan kontra de 22 andre landene i EU ikke er altfor langt fra hverandre så kan vi regne på og sammenligne inntekter og “markedsverdi” utifra Nanos tall, gitt ulike markedsandeler.

I 2024 snakker vi kun 3L og siden det året er midt mellom 2019 og 2029 så vil det med en lineær utvikling bety et totalmarked på ca USD 0,85B. Med samme USD kurs (8,80) og EV/S på 7,06 får jeg da :

image

Men oppå dette kommer jo uansett flere markeder og verdiene av alt det andre som Nano har på gang.

10 Likes
Markedsandel Aksjekurs
100 % 330
10 % 33
15 % 50
20 % 66
25 % 83
30 % 100
35 % 116

Kurs 100 ved antatt kun forsiktige 30% markedsandel

6 Likes

Hukommelsen er kort i aksjemarkedet, og det har vel nærmest uten unntak vært lønnsomt i NANOV å selge på gode nyheter. Slik også denne gangen, men er man utstyrt med langtidshukommelse så skjønner man at NANOV blir stadig mer verdt, og ikke minst for perspektivene utover godkjennelse av Betalutin så er det ikke til å unngå å legge merke til at NANOV er noe langt mer enn Betalutin, selv om Betalutin i lang tid vil være hjørnesteinen, både alene og i kombinasjon med andre medikamenter. Men når tiden er moden for det vil utvilsomt Humalutin by på spennende nye muligheter.

9 Likes

FDG PET/CT and Dosimetric Studies of 177 Lu-Lilotomab Satetraxetan in a First-in-Human Trial for Relapsed Indolent non-Hodgkin Lymphoma-Are We Hitting the Target?

4 Likes

Straks bare 5 hele børsdager til pasientrekrutteringen og veien videre for Nanov blir definert.
Gjort samme øvelse før, men synes det er moro å se utviklingen i forventningene til folk her inne. Før forrige Q så endret de seg markant inn mot Q-pres. Dessuten var det så dødt her inne at jeg klarte ikke å la være…

Så… hva tror du blir meldt av nye rekrutterte til Paradigme studiet 13.05?

  • 0 pax - 106 totalt
  • 1 pax - 107 totalt
  • 2 pax - 108 totalt
  • 3 pax - 109 totalt
  • 4 pax - 110 totalt
  • 5 pax - 111 totalt
  • 6 pax - 112 totalt
  • 7 pax - 113 totalt
  • 8 pax - 114 totalt
  • 9 pax - 115 totalt
  • 10 pax - 116 totalt
  • 11 pax - 117 totalt
  • 12 pax - 118 totalt
  • 13 pax - 119 totalt
  • 14 pax - Enrolment complete 120 totalt

0 stemmegivere

5 Likes

Sidste gange var afstemning meget optimistisk. Nu må vi se om folk rammer rigtigt eller er de på bærtur endnu en gang. Good luck to all.

1 Like

For å rekke guiding så er det snakk om 2pasienter i mnd (statisk) frem til september. Håper de har fått inn minst 6, tror det ender med 5 som også er bra med tanke på at dette kvartalet er noe kortere enn vanlig.

2 Likes

Har ingen forventninger til antall pasienter. Blir tallet null så slipper man å bli skuffet. De største forventningene har jeg til meg selv hvor jeg skal bli sittende til alle 120 er inne!

Enig, vi får ikke lønn fra selskapet mens vi venter heller, vi ser bare dummere og dummere ut på VPS-saldoen , så det kreves helt klart enorme forventninger til en selv :sweat_smile:

Er vi nord for 112 pax neste fredag blir plutselig reisen veldig behagelig igjen. Kjenner jeg håper mer enn jeg tror, spesielt med tonen i mailen til IR-ansvarlig her på TI. Vi får håpe CEO bevisst pratet ned forventningene mens han selv satt med et kjempeglis når han trykket på «Send» til Annoying Pk2k!

3 Likes

Hmmmm… problemer med kvaliteten…

edit:

3 Likes

Stemmer dette så får vi endre “Mailansvarlig Nano” til “Innkaster Nano” :slight_smile:

1 Like

Tar sikkert feil som vanlig :joy:

Nanov overrasker aldri. Di gaider at det blir svak rekruttering ,sur melk , så en til to max

3 Likes

2 Likes

Ser ikke sprekt ut på verdens børser heller, så lurer på hvordan det går med Nanov fremover, får vi dårlige tall så begynner det og spøke. Eller sett fra en annen side, er aksjen såpass utbombet allerede ?

Nå er dette den eneste aksjen jeg har, samt noen gull og sølv fond.

5 Likes

Samme her, istedenfor gull og sølv gikk jeg for hytte :sweat_smile:

2 Likes