Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Ultimo karret seg opp på 3.3 % i pluss i dag, til tross for bjørnemarked og bop-bop / under pari :wink: rekruttering. Det er vel ages siden et biotek gikk i grønt på en Q, så kanskje en utbombet sektor er villig til å premiere de som oppnår noe bra?

Vi får håpe vi ikke får en Bravo-melding i kveld da!! Alle husker vel at Bravo gikk ut av døra dagen før Q-call, det er god sportman-ship :grinning_face_with_smiling_eyes:
Har trua på at Skullerud er litt hardere i klypa, og kanskje har han de siste månedene fått lov til å bruke tiden sin på mer enn å bare svare på mailer også.

1 Like

Jauda, men hjelper jo at de var on track for avlesning og ikke må hente penger før i 2024 en gang.

Men klart, det kan brått snu. Rekruttering på stell, etterfulgt av AA og oppkjøp/partneravtale, så går vi fra kanossagang til paradeløp herfra til ut i 2023

3 Likes

Ja har trua…men jeg våger ikke å ha noe som helst forventninger til i morra. Dem må jo bevise at tuten i trakta er åpen å ikke tett! Har vært mye stang ut å det er jeg forberedt på i morra også.

1 Like

Kjenner angsten kommer når du nevner Bravo avgang. Kommer det flere lik🥶

Webcast starter 08:30

Rapporten blir tilgjengelig fra kl. 07:00

1 Like

2022🤞🏼

Følelsen dagen før dagen….
0= :dizzy_face:
1= :face_vomiting:
2= :grimacing:
3= :hushed:
4= :hugs:
5= :sunglasses:
6= :partying_face:
7= 😮‍💨
8= :champagne:
+9= :atm:

Det som er skummelt, hvertfall det jeg anser som hovedrisiko:
Rekruttering… om nano fks i morgen leverer 0-2 stk, så skjønner alle at vi må ha ny emisjon.

MEN

Det som blir stygt, er at sist hadde vi 30% rabatt. Og nå er 1. børsklima verre, mye verre. 2. 20% utvanning, blir det nok?? Faktisk usikkert og 3. generellt klima er negativt, så kursen kan falle uansett resultater frem til vi vet de er ferdig med rekruttering OG hvordan de GTM.

1 Like

Dessverre så er jeg her :face_vomiting:Skullerud forventningsstyrer gjennom de mailene til PK2K.

Har litt sånn dagen før dagen følelse. Så jeg går for 5 :sunglasses:

2 Likes

Alt under 5 vil være meget svakt spør du meg.
Kommer vel i mål en vakker dag, men med behov for 50% kriseemisjon i bear marked begynner oppsida å bli begrenset.

«106 of a targeted 120 evaluable patients have been enrolled into the pivotal PARADIGME Phase 2b trial for Betalutin® as of 28 February 2022»

… stemmer det at 28.februar er siste foreløpig status vi har på rekruttering? 2,5 mnd snaut da.

Jeg personlig har noe lavere forventninger enn 5 som nevnt over dette kvartalet og blir positivt overrasket isåfall om det skulle inntreffe.

Vi er uansett nære målstreken på rekruttering folkens. Rekruttering kan forekomme sporadisk og neste periode kan plutselig bli er knall kvartal selv om i morgen ikke skulle bli det, hvem vet.

Heier på Nano og har troen på at prosessen løsner :slight_smile:

4 Likes

Hvis man ser på det med veldig bullish øyne,
kan man resonnere seg frem til følgende:

Fra 6.jan til 1.mars ble ingen nye innrullert.
Samtidig hadde de 1.mars all time high pipe.
Motstridende info? Nei….

Mange av de i pipen kan ha vært godt i gang med screeningsprosesser, men ingen var godkjente for innrullering pr 1.mars.

Skullerud sa; vi venter å se effekt av all time high pipe om 4 - 6 uker.

Det vil si at fra 6.januar kan de i teorien fint ha screenet 25 stk, og fortløpende fra 1 - 15 april (de fire til seks ukene de forventet effekt fra), kan det ha ramlet inn mange innrullerte.

De har hatt 4 - 6 uker å innrullere all time high pipen på, og vi har sett at de har klart nesten 5 stk i måneden tidligere uten å ligge på all time high pasienttilgang. Det var sågar under Delta-varianten og over jul og nyttårs-feiring.

Ergo er det fullt mulig at de har 116 pax i morgen, men det er det vel liten vits å basere seg på.

5 Likes

Utdrag fra mailen, det var ikke lange stunden mellom Q4 og mailen jeg fikk. Siterer skullerud sitt svar under

Jeg nevnte i Q4 rapporten at jeg forventet at det vi så in de seneste ukene kom til å fortsette i ytterligere noen uker. COVID, som du sikkert vet, er fortsatt et tema i mange land selv om Nord Europa ser veldig bra ut.

Jeg nevnte også ‘sur mjølk i en kattunge’ som et generelt prinsipp for hvordan vi ser tall i funnelen. Dette har ikke forandret seg, så jeg vil fortsatt ikke si noe om retningen annet enn det jeg nevnte i Q4 at tendensen er positiv. Vi har tross alt bare ca. 3 uker mellom presentasjonen og dagen i dag.

Jeg ser noen positive tendenser i Skandinavia, men det er fortsatt veldig tidlig. Vill ikke trekke for sterke konklusjoner.

Syns ikke at skullerud var negativ med tanke på rekrutteringen i dette svaret, og vi må huske på at børs regler stopper han i å røpe for mye uansett.

8 Likes

Han siger at “Tendensen er positiv”. Så kan man tolke det som man vil. Håber at han holder sit ord.
Malene havde også sagt sådan noget til en Q-præsentation, men vi blev skuffet en kvartal efter.

Det som er svært bittert oppi det hele er at det kreves kun litt over 1 pasient pr site for å fullføre studien. De har vel gått 5 år nå. På 5 år har de ikke klart å rekruttere fra mange av sitene. Det burde kunne gått på ett år med ett velfungerende sykehus system.

La oss være ærlige. Skullerud ANER ikke hvordan pipeline er? Hvordan kan han? Umulig det.
Hvertfall når de har levert så ruglete, så få over lang tid, og i en så uforutsett verden. Å legge noe som helst i dette er selvskading

Så du mener CEOen for selskapet ikke vet hvor mange som screenes for innrullering?

1 Like

Klarer de 5 pax i morgen sier jeg meg fornøyd. Det vil være helt ok tatt i betraktning Pho og Ultimo

2 Likes

Hvorfor i all verden skulle han ikke vite det?