Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Tror ikke han har magiske evner, så er nok heller systemet som må komme seg til hektene etter gjenåpning, x-antall influensabølger på vårparten, og stramme rammer, før dette blir prioritert i stort omfang.

Rekrutering til kliniske studier havnet mest sannsynlig dessverre langt ned på prioriteringslisten i mesteparten av dette kvartalet også.

1 Like

jaja, lenge siden jeg har fått en neve en viss plass - så fredag er en god dag å bli minnet på hvor skapet står. Blir skikkelig skuffet hvis det er mer enn 0 rekrutterte og sjansen til å forskuttere en kriseemisjon lenge før jeg burde går meg forbi…

:slight_smile:

Photocure indikerte litt idag, Ultimovacs i morgen - fredag, da er det helg :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Nye innleggelser i England går fortsatt rett nedover. Så vidt jeg har forstått har sykehusene stort sett åpnet for kreftpasienter i Europa.

European Society for Medical Oncology

(https://www.esmo.org/) In general, the high efficacy favours curative standard-of-care for NHL approaches despite the infectious risk of COVID-19 . https://www.esmo.org/guidelines/cancer-patient-management-during-the-covid-19-pandemic/haematological-malignancies-indolent-b-nhl-in-the-second-phase-of-the-covid-19-pandemic-esmo-eha

5 Likes

Tror US kan være et bra rekrutteringsmarked i siden feb 22.

Har vært lite innleggelser lenge og godt med ansatte på jobb, samtidig vil jeg tro at KOLS og ansvarlige leger ved innrulleringsklinikker skjønner hva som skjer med Pi3K-klassen og at Betalutin kan være et godt substitut hvis pasientene er kvalifiserte.

4 Likes

Se til Freddæn da veit dere :slight_smile:

2 Likes

Synes ikke Skullerud var negativ? Hans uttalelse rett etter 1Q 1. mars : Jeg ser noen positive tendenser i Skandinvia, men det er fortsatt veldig tidlig. Vil ikke trekke for sterke konklusjoner.

Men hans 4-6 uker fra 1. mars dementerte han jo ikke. Heller ikke det høyeste rekrutteringstallet de hadde hatt.

Og det var spesifikt Skandinavia hans uttalelse dreide seg om.

Vil ikke legge vekt på denne uttalelsen som noe negativt, kun forsiktig.

Jeg blir kjempeoverrasket om det ikke rapporteres noen inklusjoner på fredag.

6 Likes

Enig med deg Merlin, har selv en god magefølelse så satser på noen flere aksjer på starten i dag :grinning::grinning:

2 Likes

Litt under pari der i gården

Skrekk og gru, @Annab scorer brått igjen

Det var jo virkelig ikke full stopp?

Hva var egentlig forventningene?

3 siste Q for Initium 28,23 og 29.
Forventningen vil jeg si var 30-ish. Landet på 17.

Stemmer.

Der er på ingen måte en fasit for hvordan Nano vil prestere i morgen, men en pekepinn på at rekruttering til kliniske studier fortsatt er utfordrende

5 Likes

Omsatt for ca1/2 mil. Tror folk stålsetter seg for fortsatt svak rekrutering, men mange i trakta.

3 Likes

The Most Interesting Cat in the World 12052022095907

12 Likes

18 Likes

Volum på 143k og fallende kurs. Ikke trangt inn døra på siste handelsdag før Q-pres… Blir spennende å se om det skal gulpes mer sur mjølk i morgen, eller om bånnski med råmelk

1 Like

Voldsomme kursmål du opererer med.

Registrer at Ultimovacs faller 3% på sin kvartalsoppdatering når de melder om at de er on track iht til guiding

1 Like

Ultimovacs på vei opp igjen. Så her var sannheten om Ultimovacs kortvarig…

1 Like

Du mener nanov ikke er volatil med tanke på innrullering? Tror ingenting på bevegelser under 5% ene eller andre veien… skjer ikke

Enig der, men frykter at bjørnemarkedet vi står i nå legger et lokk på oppsiden.

Da krysset vi fingrene for i morgen… :grimacing: :call_me_hand: :crossed_fingers:

3 Likes