Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Wow, sjuke lønninger. Synd science folka tjener så mye mindre enn business folka

3 Likes

Registrerer de holder fast på eget punkt i presentasjon med vurdering av seg selv: Worldclass managment team. Litt usikker på hva de baserer denne påstanden på.

De kommer nok i mål til slutt, men noe world class er det vanskelig å se…

4 Likes

Kursmessig all time low incoming?

1 Like

De har altså innrullert fra 7 januar 2022 til nå 0,4 pasienter inn i mnd. Denne innrulleringen må 7 dobles per mnd for å rekke guidingen på tampen av året.

2 Likes

Ingen tror på guidingen. Jeg har ingen tro på at de tror på den selv heller.

1 Like

Jeg fryktet 0 fordi jeg kjenner at tilliten med historien de siste kvartalene har sunket dramatisk. Jeg lurer på om klinikkene rundt omkring sliter med tillit til selskapet med alle lederbytter og at det indirekte gir Betalutin motvind.

Det er et eller annet de bare ikke mestrer. Jeg har sagt det før; ta en workshop med gjengen hos Ultimovacs og lær hvordan man rekrutterer. Eventuelt sett Nieba i stolen igjen.

Ergo er 2 nye et skuldertrekk fra min side, men om markedet er enig får man se på.

3 Likes

Det er bare utrolig svakt med to pas. og bruke 100 mnok i mnd✌🏼 Det er nesten helt uforståelig.
Er det generelt et problem med sviktende pasient grunnlag? Ja vet det er eldre og fragile.

Sidste år har de sådan cirka indrulleret 3 pax pr. måned inden omicron tog fat.

Skammelig høye lønninger når dem kun lever på aksjonærenes bidrag uten gjøre den viktigste jobben ’ rekruttere ’ tror vi har skjønt at dem snakker bra men presterer dårlig…og vi starter vell bli leie av dette snakket om snu og vende på enhver krone…ikke til seg selv ihvertfall…not good

1 Like

Blir positivt overrasket om den unngår å falle under 11 ila dagen i dag. “Normalen” vil vel være et dropp på 20-25% fra start som siden henter seg litt inn igjen utover dagen. Ofte kjøpsmulighet for dem som tør :slight_smile: Jeg tenker at bunnen fra 7. mars i år kan utgjøre et nivå. Håper og tror vi unngår covidbunnen på 9,50…i hvert fall foreløpig…

Godt de i det minste har lært seg emojisjargongen på TI da…

3 Likes

Noen som har oversikt over salget av Xofigo eller andre radioisotoper? Er det generell skepsis mot produktet eller er det kun kombinasjonen omikron og immunsuppresjon som kveler rekrutteringen?

Gjør Nano noen intervjuer med klinikkene som deltar i studien så de virkelig forstår årsaken til manglende rekruttering? De snakker om trakta, men de vet kanskje også litt mer?

Man kan stille spørgsmål til Skullerud på webcast.

Målet var vel et salg på 1,5 BUSD

Bayer’s Xofigo with a label for bone metastases, which recorded sales of $339m in 2019.

1 Like

Er det de rekrutterte som faller gjennom og ikke kan aksepteres for inklusjon? Virker ikke slik siden de mener det er covidbeskrankningene som er årsak. Dvs kapasitet og mulighet hos klinikkene, ikke pasienttilgangen. Når det nå løsner med covid bør man derfor få inn en bølge pasienter.

NanoV bør nå rapportere løpende hver ny inklusjon fremover.

6 Likes

Går ut fra at det er ressurser hos sykehusene som er utfordringen. Må huske at det har vært en bølge med sykefravær både her til lands og sikkert i andre land knyttet til Omikron. Dette gjenspeiles ikke i form av antall innleggelser nødvendigvis.

Dette går ut over ressurser tilgjengelig for disse type studier.

4 Likes

Det er på grunn av coronoa. Som kommer til å være syndebukker til 2025

Dvs at denne informasjonen anses som kursdrivende og gjør pasientene til innsidere :grimacing:

Om man regner fra 15 april til 13 mai så har de klart 2 pax på 1 mnd. Det er ikke så galt som 2 på 5 MND. Opprettholder de 2 i MND er de ferdig i november. Tragisk men realistisk.

Har ikke eid aksjer siden desember/ januar og ville se an Q4 og Q1 fordi sjansen for at man kan se an rekrutteringen ikke koster noe. …

Spørre undersøkelsen i forkant viste at de fleste trodde på 4-3 og 2 inkluderte. Så at dette kommer som ett sjokk syntes jeg er snodig.

Skullerud bør ha ganske klar innsikt i om han har nok i screening til å fullføre. Tragisk dessverre.

7 Likes