Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Magefølelsen min sker at markedet vil ta nyhetene bra og vi ser at det går opp utover dagen etter å først ha fått en liten dipp.

2 Likes

Ja, forventningene blant aksjonærene var jo ikke særlig mye høyere, og da kan man trygt gå ut fra at “det store markedet”, de som har valgt å stå på sidelinjen hadde enda lavere forventninger. Selv hadde jeg et berettiget håp om en del flere, men følte også en reell frykt for 0 pasienter.

Tror Merlin har rett i at det er sykehusenes kapasitet som har vært flaskehalsen og ikke å få kandidater inn til screening. Ser man på tiltakene som NANOV melder så er vel disse rettet inn mot prosessen fra screening til sykehusbehandling og innebærer ikke metoder for bedre å kunne jakte på nye kandidater. Tror det blir kastet mer lys over den problemstillingen under presentasjonen og er fortsatt optimist.

4 Likes

Fredag den 13 og 13% på 2 pax, lå i kortene det :sweat_smile:

1 Like

Det må jo være noen, for dem, helt åpenbare positive utsikter mtp trakt/rekruttering. Hvis ikke er det jo helt meningsløst, og på grensen til usmakelig, å opprettholde guiding. Da er det jo kun for å holde kursen på et nivå som ikke er enda dårligere enn det det ville vært med endret guiding. Slik jeg ser det må det under til om det faller på plass ila 2022.

Ikke et større under enn at situasjonen fremover blir tilsvarende den vi hadde i 4. kvartal 2020.

1 Like

5 Likes

Q4 2020 var vel ketchup effekten som ble utløst etter inklusjon kriteriene ble endret, altså brukt opp

1 Like

Nei, sant det, men det har jo hverken skjedd før eller siden, så det har jeg lite tro på. Vi trenger ikke like mange en gang… Jeg håper det faktisk er covid som ene og alene sørger for dårlig rekruttering, da dette er forbigående. Så da faller dette på plass før eller siden uansett, selv om det sikkert blir kursmassakre og nye emisjoner på veien…

Dette er vel ikke overraskende ,Max av hva man kan forvente for 100 mil

Tipper det kommer melding om emisjon og med den endret guiding. Kynisk ja, men da får de satt emisjonen på et visst nivå. Men kan by på store utfordringer å få gjennomført en respektabel emisjon i dette bjørnemarkedet.

1 Like

Med faktorene

Fraværende eierskap
Skyhøye lønninger
Bom stopp i rekruttering.

Nesten så man mistenker management i å vite at data nå er dårlige og den ikke blir godkjent, men vil tyne ut mer penger av kassa før data fremlegges

Tror jo at dette går bra til slutt , men bekymret for finansiering ,så tror di må se på pengebruk (ansatte ) slik styreformann gjorde en periode ,til di får dette i mål

3 Likes

They can’t blame solely on Covid now… problem has to be how to convince patients. I’m sure of it. Let’s see what they say…

1 Like

Hvordan vet vi det. Var 15 april siste ‘offisielle’ enrollment punkt?
Om det er tilfelle kan det være et positivt tegn da.
Uansett mer eller mindre på forventning for min del i dag. Selvsagt langt ifra bra, men har bedre forhåpninger for de neste kvartalene.

Når et annet norsk biotek i samme periode rekrutterer 30 pax (edit: 41!)til 5 ulike studier til cashburn 42 MNOK må de ta tak. De kan ikke bruke 60 MNOK på BLA-prepping i kvartalet.

7 Likes

Hvad er det for et selskab?

1 Like

Ultimovacs rekrutterte 41 pax med cashburn 42 mnok.

2 Likes

Det er dyrt å ha spred kontor over hele Europa. Men hvis noen tilstede i dag kan spørre lit rund penge bruk ?

1 Like

4-6uker fra 1.mars som skullerud uttalte på sist presentasjon:)

Dekkende:
Børsenstudio - Oljefondssjefen ut mot lønnsspiral i næringslivet (dagbladet.no)

1 Like