Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Der kom 12-tallet.

1 Like

Skal gjøre “deepdives” på klinikkene rundt omkring i verden nå for å finne ut og analysere hvor problemet ligger…
Her går det trått gitt. Men jobbes knallhardt da. World class!

Er vel ingen med respekt for seg selv som tror på guiding eller at de vil være i nærheten av double digit rekruttering ila et kvartal.
Når kommer emisjonen blir spørsmålet.

Patetisk performance. Absolut ingen tillid til guiding længere men sidder med videre. Ikke den melding markedet havde håbet på.

Steike, måtte flytte og legge til en ny stolpe i diagrammet :upside_down_face:

3 Likes

Champagne problems…in that the only people who can afford champagne are management…investors sure cant.

4 Likes

Ble det sagt? 3 år for seint spør du meg.

Gjør det heller enkelt, gi saftige bonuser til de siste 12 pax for å delta i studien. 1 MNOK til hver av dem

2 Likes

Rart de fikk inn så mange midt i corona perioden?

Det ble sagt ja. Viser bare hvor rådville og i blinde de famler.

Gjerne greit å huske at vaksinasjonsdekning var veldig god for disse pasientene gjennom første og andre bølge med covid. omikron omgikk alt dette og utgjør/utgjorde en reell trussel, og er ikke vaksinedekket såvidt meg bekjent.

Er jo tydelig at Skullerud har overtatt et blankt og fint skip med et par sprekker og hull under vannlinja, men han gjør en god figur og jeg tolker han som oppriktig i uttalelsene sine.

Måtte de lykkes i løpet av sommermånedene, hører jeg Malene si vacation time in september engang til reiser jeg bort og sier henne opp selv. :slight_smile:

2 Likes

11-tallet. Da sier vi at det holder.

1 Like

Det gjorde de altså ikke…

Noen som vet hvordan man kan kontakte styrelederen i selskapet?

vi har en mailansvarlig her /s

Det er bare å sende han en mail, han ser ut til å svare relativt fort

Skullerud skal jeg faktisk ikke klandre for mye, han tar faktiske grep, gir god feedback og følger faktisk opp, det sagt… så klarer jeg ikke fatte og begripe er at vi har en ledelse som skal ha rundt 3 millioner fordelt i måneden gitt en så elendig performance og utvikling. NANO sitt styre har for lite eksponering, og er altfor komfortable med at cashburn og lønninger spiser opp kassen i rykende fart. Denne pengebruken skal ha gått til Paradigme, men jeg tror jeg snakker for alle at det er vanskelig å se hvilke tiltak de faktisk har gjort, som også koster såpass.

Jeg fikk ikke vært med på webcast og ønsket å spørre om disse punktene, da det er utrolig svakt at styret ikke tar noe som helst grep og til stadighet håper at naive investorer skal sponse videre udugelihet. Ned med lønninger, og noen (CFO) kunne vi fint sagt takk og adjø til, makan til ræva finansstyring skal man se lenge etter.

4 Likes

Beskjedent antall aksjer omsatt, så ikke all verdens panikksalg ihvertfall.

3 Likes

De så ikke særlig confident ud i præsentation. Det ser mindre godt ud med at tiltrække patienter til enrolment. De må gøre et bedre job ellers fortjener de ikke store lønninger.

1 Like

Mange har vel resignert, og ser hvor det bærer uten for mye håp.

Godt uttrykt som Skullerud viser på slutten av webcasten:
Skullerud_1

Hvis @kaei serverer oss noen motivasjonsraketter så vil det bøte litt på såre rakettrumper

3 Likes

Folk må sende alle de spørgmål til IR, som ikke blev besvaret her på webcast. Skullerud ser ud som om han havde en dårlig fornemmelse.

Hva skjedde med det? Jeg så bare første 15 minutter, da var han ydmyk og fin og sa at de helt klart må steppe opp og levere. Mistet han det underveis sier dere?

Men fra spøk til revolver, så synes jeg aksjen står seg bra.

Ned 10% på dette her anser jeg som sterkt, tatt i betraktning bearmarket og ekstremt usikre tider(finansiering, rekruttering etc)

Ser ut som aksjen har en slags ‘‘bunnverdi’’ på 1,5 mrd

7 Likes