Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Beskjedent antall aksjer omsatt, så ikke all verdens panikksalg ihvertfall.

3 Likes

De så ikke særlig confident ud i præsentation. Det ser mindre godt ud med at tiltrække patienter til enrolment. De må gøre et bedre job ellers fortjener de ikke store lønninger.

1 Like

Mange har vel resignert, og ser hvor det bærer uten for mye håp.

Godt uttrykt som Skullerud viser på slutten av webcasten:
Skullerud_1

Hvis @kaei serverer oss noen motivasjonsraketter så vil det bøte litt på såre rakettrumper

3 Likes

Folk må sende alle de spørgmål til IR, som ikke blev besvaret her på webcast. Skullerud ser ud som om han havde en dårlig fornemmelse.

Hva skjedde med det? Jeg så bare første 15 minutter, da var han ydmyk og fin og sa at de helt klart må steppe opp og levere. Mistet han det underveis sier dere?

Men fra spøk til revolver, så synes jeg aksjen står seg bra.

Ned 10% på dette her anser jeg som sterkt, tatt i betraktning bearmarket og ekstremt usikre tider(finansiering, rekruttering etc)

Ser ut som aksjen har en slags ‘‘bunnverdi’’ på 1,5 mrd

7 Likes

Ikke mange nye Covid-pasienter inn på norske sykehus. Fra 99 den 8. mars til nå kun 8 om dagen. Det betyr vel at gjenåpning er virkelig i gang og at guidingen fremover er basert på en mye bedre sykehussituasjon.
image

7 Likes

Bunnverdi ja… mens avlønninger management og snittlønna andre ansatte (1.35 mill) pleies omhyggelig mot bonuspunkter i Avlønningsrapporten

3 Likes

Skjønner hvorfor du stiller spørsmålet. Jeg tror imidlertid at det avklart med han Fraser om hvilket type spørsmål som skal prioriteres, og slike spørsmål ligger nok ikke øverst i den bunken. Det hadde imidlertid vært interessant å se reaksjonen, samt høre svaret, om spørsmålet hadde blitt stilt av de som var fysisk tilstede.

1 Like

For å ta NANOV i forsvar, snakket med en sykepleier og det er ikke bare studier som er forsinket. Veldig stort etterslep på operasjoner osv også. Generelt høyt trykk på sykehus etter to år med pandemi. Vil nok lette dette

4 Likes

Dette blir jo bare inntrykk, men for meg så forsøkte han å forklare hvorfor de var i grøfta, men ikke veldig mye om hvordan de skulle komme seg ut. Når de først etter flere skuffende presentasjoner skal gjøre en “deep dive” for å forstå hvorfor Betalutin ikke er “sexy” nok for en stor pasientpopulasjon med ingen flere behandlingsmuligheter, så vitner ikke det om en veldig proaktiv ledelse.

2 Likes

Kan vell komme inn en partner tidligere en antatt. !? ??en kan ihvertfall ikke utelukke det. Så kan jo slå ned som en bombe en partneravtale…

1 Like

Da tror jeg du glemmer å se på dynamikken her. Inklusjonene er i prinsippet så vidt kommet i gang igjen. Regner med stigning fremover, i likhet med det selskapet guider. Ikke glem at det tar mer enn 3 mndr for å sjekke om pasientene egner seg for inklusjon.

2 Likes

Han var ikke så selvsikker som han havde været i de sidste Q-præstationer. Jeg synes ikke, at han udstrålet som en selvsikker leder. Måske er det gået op for ham at han er havnet et forkert sted.

Problem is that the wrong people are trying to recruit… My mate is a doc. and his human skills suck … like beyond!!

Jeg synes det er naturlig at han ikke fremtrer for selvsikker, men er mer ydmyk når resultatene er såpass krevende å forklare. Men hans troverdighet har holdt seg.

Problemet er at mange ikke har skjønt at sykehusene inntil det aller siste er hardt preget av hva som har skjedd. Jeg viser til at hjerteoperasjoner osv. stadig er blitt utsatt også etter at samfunnet er blitt åpnet.

4 Likes

Selvsikker ??? Virket vell heller litt sliten…går vell hardt utover nattesøvnen før en kvartalsrapport når en vet hvilke misnøye en har i vente…Ellers så bør en gjerne lytte til de første 15 min …jeg har nå fått tilbake troen …og synest Erik gjør en bra figur…Kjøper meg inn igjen…men venter litt …kursen vil være laber de neste mnd …nå kommer sommeren også…tid har vi nok av…Men jeg tenker det kan komme en partner før avlesning…håper ihvertfall…

Hvilken dynamikk tenker du på da?
Jeg ser det slik:

  1. Vi snakker om 120 pasienter - ikke veldig mange.
  2. Det er ifølge selskapet et “large unmet demand” - altså mange potensielle kandidater i utgangspunktet
  3. Av disse kandidatene så ser man etter de som ikke har flere muligheter til behandling
  4. Selv med risikoen for å få covid, så vil det for mange være verdt risikoen da alternativet er verre.
  5. De har forsøkt å rekruttert i mange (3-4 år?) år nå.

Det er noe som ikke stemmer…

5 Likes

Vi er vel inne på femte året

1 Like