Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

må huske på det har gjennomsnittlig vært 20% + sykefravær i helsevesenet, enkelte steder. Dett har selvfølgelig innvirkning på rekrutering, men har det vært dårlig rekrutering også før covid

2 Likes

Med NOK 356.3 million og cash burn på 100mill kvartalet er vi vel garantert en emisjon? En gang til høsten tipper jeg da.

Når de skriver som under baserer det seg vel kun på om man har tillitt til de eller ikke. De kan vel fint ta en spansk en og ljuge så de tror det selv? Uansett ingen som kan ta de på det med mindre man kan bevise at de tok bevisst feil. Er vel ingen lov som sier at man ikke kan være skamløs optimist. Vet ikke hva jeg skal tro lenger, de burde vise noe ydmykhet og frastå fra deler av bonuser/PSU’er/lønn etc.
Nordic Nanovector remains disciplined in the patient enrolment into PARADIGME
and is targeting the readout of preliminary three-month top line data during
H2’2022.

1 Like

Man kan jo si mye om høye lønninger i ledelsen, men dette utgjør jo ikke mer enn 8-9 mill av total cash burn på 100 mill pr. kvartal.

Jeg er veldig glad for at jeg investerte i nanov mens jeg var i 20-årene. Fyttikatta så mye jeg har lært av det. For en elendig drevet bedrift. :rocket:

12 Likes

Kun en rakett der ja, du legger ikke mye imellom​:rofl::rofl::rocket:

ikke sikkert caset er elendig, det mulig mer komplekst enn det både du og jeg har forstått.

Trist å se at de aldri får det til.

Det er desverre et hylende lite aksjonærvennlig selskap, synd å si det.

6 Likes

Sannsynligvis. Men for oss som har vært inne siden før første rakettoppskytning virker det insisterende å prøve diskutere seg vekk fra dårlige investorrelasjoner og generel kommunikasjon når det tross alt er et børsnotert selskap som har trivdes godt med all disse små arbeiderhendene som løfter dem.

1 Like

Absolutt enig idet, jeg er en av de selv!

2 Likes

Hvad gøre Ultimovacs anderledes og bedre at de kan tiltrække 41 patienter til de forskellige studier og NANO kun 2. Omicron og manglende sygehus personal gælder vel også dem.

2 Likes

Handler i stor grad om behandlingen.

Immunterapi er hot og attraktivt. Pasientene som deltar i studiene til Ultimovacs har mest sannsynlig ingenting å tape men mye å tjene på å være med

6 Likes

Bare 68 dager til Q2 presentasjon… i hvert fall ikke for lenge til vi får ny info på progresjon.

5 Likes

Der stoppet handelen, CB

Er der en melding på vej?

image

Ble det nevnt spesifikke studier her? Er det CAR-T eller bispesfikke som stikker av med alle pasientene?

I så fall stemmer det dårlig overens med narrativet om at majoriteten av pasientene ikke er friske og raske nok for den type behandling.

1 Like

Greit med en pust i bakken før den skal falle videre…

Nei, CB kicker inn når kursen faller mer en 12-15% ish

Stygt redd for den setningen der ja

Mtp på at majoriteten av pasientene i 3L FL er eldre og svake, så burde jo Betalutin utkonkurrere CAR-T og bispesfikke antistoff på rekrutteringen

Gitt at narrativet til Nano stemmer, noe jeg selv begynner å betvile…

Han nevnte noe om konkurransen men jeg må nok se presentasjonen en gang til før jeg uttaler meg.

Deler hvertfall din bekymring angående konkurrende trials

2 Likes