Sannsynligvis. Men for oss som har vært inne siden før første rakettoppskytning virker det insisterende å prøve diskutere seg vekk fra dårlige investorrelasjoner og generel kommunikasjon når det tross alt er et børsnotert selskap som har trivdes godt med all disse små arbeiderhendene som løfter dem.
Absolutt enig idet, jeg er en av de selv!
Hvad gøre Ultimovacs anderledes og bedre at de kan tiltrække 41 patienter til de forskellige studier og NANO kun 2. Omicron og manglende sygehus personal gælder vel også dem.
Handler i stor grad om behandlingen.
Immunterapi er hot og attraktivt. Pasientene som deltar i studiene til Ultimovacs har mest sannsynlig ingenting å tape men mye å tjene på å være med
Bare 68 dager til Q2 presentasjon… i hvert fall ikke for lenge til vi får ny info på progresjon.
Der stoppet handelen, CB
Er der en melding på vej?
Ble det nevnt spesifikke studier her? Er det CAR-T eller bispesfikke som stikker av med alle pasientene?
I så fall stemmer det dårlig overens med narrativet om at majoriteten av pasientene ikke er friske og raske nok for den type behandling.
Greit med en pust i bakken før den skal falle videre…
Nei, CB kicker inn når kursen faller mer en 12-15% ish
Stygt redd for den setningen der ja
Mtp på at majoriteten av pasientene i 3L FL er eldre og svake, så burde jo Betalutin utkonkurrere CAR-T og bispesfikke antistoff på rekrutteringen
Gitt at narrativet til Nano stemmer, noe jeg selv begynner å betvile…
Han nevnte noe om konkurransen men jeg må nok se presentasjonen en gang til før jeg uttaler meg.
Deler hvertfall din bekymring angående konkurrende trials
Er det ikke en viss logikk i å vurdere potensialet til Betalutin i forhold til responsen for rekruttering? I så tilfelle ikke så oppløftende.
Jeg begynner å tvile på dette salgsargumentet som Nano har brukt i årevis, om at CAR-T og bispesfikke antistoff ikke egner seg for eldre og syke pasienter.
I så tilfelle burde det vært en kø av pasienter som ønsket å bli med i Paradigme
Er jo hele fire studier med bispesfikke som ‘‘stjeler’’ pasienter. Bispesfikke antistoff har fått utrolig mye traction på ASH, ASCO etc. Sikkert mange KOLs som bidrar aktivt opp mot disse studiene også
De har data på største delen av undersøkelsen. Kan det være at det er mange som vil, men ikke får bli med? Det er vel i NANOs interesse også, at de som slipper gjennom nåløyet har de beste muligheter, gitt tilstanden de er i selvsagt.
Eller er ikke dette lov? (Spør fordi jeg ikke vet🙂)
Det for å presentere de beste data når det skal settrs to streker under svaret.
Han brukte jo også argumentet at behandllingen er svært kostbar, og da må man vel prioritere de som er yngre og friskere.
Men til hvilke studier går de eldre og syke da?
Lidt overreaktion med -17%. Der er også kommet noget volume.