Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Er det ikke en viss logikk i å vurdere potensialet til Betalutin i forhold til responsen for rekruttering? I så tilfelle ikke så oppløftende.

Jeg begynner å tvile på dette salgsargumentet som Nano har brukt i årevis, om at CAR-T og bispesfikke antistoff ikke egner seg for eldre og syke pasienter.

I så tilfelle burde det vært en kø av pasienter som ønsket å bli med i Paradigme

2 Likes

Er jo hele fire studier med bispesfikke som ‘‘stjeler’’ pasienter. Bispesfikke antistoff har fått utrolig mye traction på ASH, ASCO etc. Sikkert mange KOLs som bidrar aktivt opp mot disse studiene også

image

1 Like

De har data på største delen av undersøkelsen. Kan det være at det er mange som vil, men ikke får bli med? Det er vel i NANOs interesse også, at de som slipper gjennom nåløyet har de beste muligheter, gitt tilstanden de er i selvsagt.

Eller er ikke dette lov? (Spør fordi jeg ikke vet🙂)

Det for å presentere de beste data når det skal settrs to streker under svaret.

Han brukte jo også argumentet at behandllingen er svært kostbar, og da må man vel prioritere de som er yngre og friskere.

1 Like

Men til hvilke studier går de eldre og syke da?

Lidt overreaktion med -17%. Der er også kommet noget volume.

Alt i alt veldig fornøyd og det er markedet og hadde tror ned mot 8kr

3dl lunket vann, 1ts salt, litt kardemomme.

Er ikke de eldre generelt mer skeptisk til ny teknologi? Kanskje det er så enkelt som at de går for de behandlingsformene som eksisterer på markedet idag

1 Like

Is the today’s course overreaction or not?

Er jo ingen SoC for R/R i 3L FL

1 Like

Det er er et meget godt poeng. En riktig tankegang etter min mening.

Jeg tror, at shorten er stiget igen. Nogen der solgte store klumper mellem 12 til 11 kr.

1 Like

Shorte → Dekke inn via emisjon

1 Like

Det er i hvert fall noe som ikke stemmer når det tar 5 år å få inn 120 pasienter til å prøve en behandling som har rimelig mange gode selling points

3 Likes

Når blir Nanov et eiendomsselskap? De sitter jo på en del verdier i eiendom, jeg har troa på det :rocket:

1 Like

Skal de klare det, må de ha inn 12 pax på 3,5-4 mmd i aller, aller beste fall. Inkludert sommerferie juli og august.

Ingen sjans.

1 Like

Trøsten på nok en trist Nanov dag, når det gjelder kursen. Så må det være at noen også kjøper, dem aksjene andre selger. !
Nok en blytung dag som Nanoist :slight_smile:

1 Like

Ja dette tor jeg er nokså åpenbart.

Det ble tidligere rekruttert bra av Kolstad i Norge. Da Kolstad forsvant falt Betalutin helt igjennom.

1 Like

Vi er vel på ATL nå? …og Nanov lønningene er på ATH og på vei videre?

1 Like