Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Tenk om børsen hadde vært rød…

Hvordan tenker de som shorter biotek? Setter man short nå så lempes ennå flere aksjer ut og gambler på ny emisjon i høst og kursen går ennå 30 prosent ned og en bra tid for å kjøpe de tilbake.

Skuffende tall og høy cash børn.

1 Like

Med 1.5 pr mnd så er vi ferdig utpå høsten engang da🙂. Målstreken er nær, selv ved lav inrulleringstakt… og den takten bør vel bli høyere i perioden fremover nå🤞. Jeg kaster iallefall ikke inn håndklet her.

5 Likes

“every penny counts” Malene 13.05.2022

I det minste har de i hvert fall klart å holde info hemmelig fram til markedet fikk det. Bedre enn man kan si om mange andre selskaper på Oslo Børs.

Ang guiding høres det vanskelig ut. 2 pers på 5mnd gir ikke 12 pers på 3,5 mnd. Sa ifra og ble ledd av i 2021 da folk sa vi skulle få paradigme ferdig i 2021 at det så veldig usannsynlig ut, og trodde da at sommer-høst 2022 så mulig ut. Nå har de underprestert hele veien og tror nå ikke paradigme er ferdig innrullert før sommer/høst 2023. Risikoen blir større med tid for at andre alternativer kommer, så håper jeg tar feil, men basert på hvordan rekrutteringen går ser det ikke så bra ut i mine øyne. Hva prisingen av selskapet blir aner jeg ikke. Snakker kun om rekrutteringen.

1 Like

:brain: :brain: :brain: :brain: :brain: :brain:

De personene er kommet i det siste, så trenden er opp🙂

1 Like

Vurderer å selge. Men nå 20ned ,må jo snart være bunn ? Men shorten har jo fritt spilrom i et selskap som ikke leverer

1 Like

Nei. Men har de 2 pers fra 15 april er det 2 i MND. Skullerud sa han ikke trodde det ville komme inn nye pas før 1-15 april. Jeg påpekte mange ganger at det faktiske tiden de da inkluderer er mellom 10 april og 13 mai. Altså såvidt over en måned. Veldig mange virket til å ikke få dette med seg eller nekte å innse fakta.

Derfor valgte jeg å sitte på gjerdet. Nå sitter jeg å lurer på om 11 kr er rimelig eller faktisk dyrt.
Det er fremdeles 6 MND igjen med 2 pas i måneden. Mens Skullerud sier han håper på double digits I neste kvartal. Kan noen spesifisere hva han sa om dette?

1 Like

Det er ikke fakta når du ikke vet hvor mange som var i den tette trakta på det gitte tidspunkt.

1 Like

….tenk om Nano ikke hadde vært så tøffe i kjeften og skulle gå hele veien selv…

… tenk om de hadde fått med en partner tidlig, tidlig, som hadde muskler og påvirkningskraft til å få kjørt studiene på planlagt tid…

Etterpåklokskap er bedre enn ingen klokskap. :grimacing:

1 Like

Nei men fakta var at realistisk inklusjons tid var mellom 10 april og 13 mai. Det er ikke lenge. Så hva forventer man da. Jeg fikk ikke hørt noe om screening og Hvor langt dette har kommet. Men får høre reprisen.

Du er utrolig flink! Skal bidra til å få satt opp en statue av deg :trophy: :1st_place_medal:

2 Likes

Han sa vel at de håpet å komme opp på dette nivået - og at det nå ble jobbet for fullt med å komme opp på det nivået særlig utenfor USA. I US er det ennå slik at man ikke kommer inn på sykehus for å ha face-to-face interaksjon med personell. Påvirker jo alle selskapene som jobber inn mot disse.

Om det hadde vært tilfelle så tror jeg skullerud hadde nevnt det som et bevisst svar på at innrulleringen bedres i dagens presentasjon. Men jeg har bare hørt live så det kan hende han faktisk nevnte det, blir å høre igjennom enda en gang i dag.

1 Like

Hvorfor ikke bare gitt Kolstad en lønn på 10 mill i mnd for å ivareta rekrutteringen og heller sagt opp visse andre

1 Like

Vil jo anta at de har jobbet med dette siden dag 1 av Paradigme

1 Like

Hvorfor kan ikke innrulleringen skje på private klinikker istedenfor sendrektige sykehus ??
Heller betalt en mill eller to for hver pasient som en bonus til klinikken. Det hadde lønnet seg skikkelig ift surret Nano driver å unnskylder seg med ift rekrutering.

2 Likes

Herregud for en grining det er her inne i dag. Kurs fra dag til dag er bare støy.

Det virker som flere her inne har tung erfaring med å drifte biotech selskaper? Om ikke så burde flere vurdere det, gitt at det «er så enkelt» som noen her vil ha det til.

Naturligvis skuffende at selskapet atter en gang ser ut til å bomme på guiding, men slik er bransjen og makro de siste par årene har ikke akkurat hatt en positiv effekt.

Pust med magen og eventuell gjør handler (kjøp/salg) basert på hva man tror long term. Det mentale i å sitte i slike aksjer ser ut til å mangle hos brorparten her inne og da bør man vurdere om man er mer tjent med å selge seg ut.

10 Likes

Enda en uttalelse man sikkert kan ta med en neve salt. Dersom vi bør forvente å se det, så skjønner jeg ikke hvorfor han avvisser blankt månedlig oppdatering mtp rekrutterte. Dersom han forventer 3-4 rekrutterte pr måned, må det jo være av interesse for dem å melde om dette månedlig heller enn kvartalsvis/halvårlig/årlig. Gode nyheter kan ikke komme ofte nok, dersom han mener an de går inn i en fase der de får vann på rekrutteringsmølla. Negative nyheter derimot…

Mulig han har forutsetninger til å si at han forventer dobbel digits i rekruttering igjen, men han har ikke overbevist meg.

På en Q-pres sier de “best pipeline ever” mtp trakt/screening av pasienter. Dette uten resultat. På neste sier de at de “aldri har hatt flere pasienter under consideration”. Nok en gang uten merkverdig resultat i rekrutterte. Hvorfor sier de det? Jo, fordi det skal høres ut som det virkelig er noe på gang på rekrutteringssiden. I dag er fokuset på at det går opp og ned. I det ene øyeblikket er det mange, og i neste øyeblikk er det få, og så går det opp igjen… Jeg skjønner ikke hva de ønsker å oppnå med denne kommunikasjonen, annet enn å villede markedet, og skape urealistiske forventninger. Når det er sagt, så skjønner jeg da veldig godt hvorfor de ikke tallfester noe annet enn faktisk rekrutterte.

4 Likes