Vi skal ikke glemme at når Skullerud sa biggest pipeline ever, så kan det innebære at 4-6 pasienter nesten rakk å bli innrullet i Q1 men glapp akuratt og havner på Q2 siden.
Dette blir kun spekulasjon fra min side.
Vi skal ikke glemme at når Skullerud sa biggest pipeline ever, så kan det innebære at 4-6 pasienter nesten rakk å bli innrullet i Q1 men glapp akuratt og havner på Q2 siden.
Dette blir kun spekulasjon fra min side.
Prisen pr dose Betaultin for salg er estimert til ca 140 000 USD pr pax. Da har sikkert NANOV 30 % margin eller mer.
Tviler derfor på at en dose har en produksjonskost på noe særlig over 90K each, roughly i underkant av 1 MNOK.
Nå er jeg ca 3 mill i urealisert minus på disse aksjene. Vurderer å bryte meg inn på Kjeller og stjele 2 doser, får vel sikkert 80 mill for de in the Black Market hvis jeg selger de med «rabatt»
Skullerud nevnte i det minste i dag at de jobbet med å forenkle og få en mer kost-effektiv produksjon:
“I am very happy of the work that we’re doing on the CMC side and that we’re able to simplify that and therefore show over time less of a cost associated with the whole CMC strategy that is also going to improve our profitability when it comes to commercialization.”
Han sa dessverre at det gikk opp og ned med pipelinen og sa derfor ingenting om hvor mange rekrutterte de nå hadde, siden tallene tydeligvis ikke var noen garanti for inklusjoner. Dessuten sa han at de, dersom de plutselig fikk mange gjennom inklusjonene, ville vurdere om det fantes en måte å kommunisere det på, selv om det da ikke kom i kvartalsavslutningene. Fra før vet vi også at fullføring skal offentliggjøres når det foreligger, uansett. Men hovedpraksis vil fortsatt være kun ved kvartalstallsfremleggelsen.
Private placement 250 MNOK. Increase end of 1Q 78,6. Cash use: 171,4 MNOK i 1Q (inkl broker fee)
Enig, men tror en skal slutte og spekulere for mye rundt hva som blir sagt om trakter osv.
På den annen side - nå som kursen er ned 2/3 på et år så kan det være mer attraktivt for BP å gå inn som en form for partner og dermed få mer «bang for the buck». De er ikke dumme, og har mye å vinne på å vente til selskapene er desperate for en vei videre.
Det var en bruker her på forumet som hadde en lenke til en artikkel om psykologien for aksjonærer i biotek (finner den ikke igjen). Det jeg husker var at var når det var som mørkest at ting løsnet, men da hadde mange dritleie og frustrerte aksjonærer solgt seg ut og vekk.
Mulig vi er her nå
Er alt virkelig så ille?.uff føler meg litt kvalm etter gårsdagen…Nulltoleranse for ledelsen blant aksjonærer nå…og ikke så rart. PS en prater om ny emisjon…men når det faktiskt er muligens tilfelle at dem når markedet hvorfor skal nye eller sittende aksjonærer bidra med nytt kapital??
Sorry tilfelle at dem aldri når markedet
For er vell det som kan være scenarioet…ser jo stygt ut
Om Betalutin virker så bra som de sier og med få bivirkninger, så kommer det på markedet. Men om det er NANOV som selger det, eller BP som har kjøpt rettighetene på opphørssalg gjenstår å se.
Mener å ha sett et sted at inkludering av pasienter i forsøk er 1pasient/mnd gjennomsnittlig
Nano V er vel nesten der selv med Covid hengende over seg
Pengebruken kan diskuteres, og det hadde vært fint med spesifikasjoner. Men selv lille uskyldige TargoVax svir av en god del. Der var vel en del lik i skapet som måtte ut også
Og de får inn en Algeta -størrelse. Det er vel positivt
Og noen ide om hva aksjen er priset i på opphørssalg?
Fremført bart underskudd er vel verdt rundt 5-6 kroner aksjen.
Uff uff…
Misser nano med betalutin, så er kursen 1kr, ikke 6. se Targovax og andre. Fremførbart underskudd er ikke noe investorer rekker å vente på da det blir i boet etter konkurs. Jeg tar hvertfall 3kr enn 1 på vei ned
Men nå må bare ledelsen legge en plan som er tillitsvekkende spør du meg. Det er alt.
Sett gjennom presentasjonen igjen, og det ser virkelig mørkt ut for selskapet.
Vil BP i det hele tatt være interessert i å kjøpe produktet? Blir kanskje et skambud om man er heldig. Lu177 er ikke framtida.
Nano kan vel prøve å ta det til markedet selv. Det blir neppe noen fest.
Gi oss 20 kr aksjen om et års tid med 20% flere aksjer. Dersom studien er fullført med read out til da vel og merke
Det var da aksjen var over 100.- en burde holde seg borte
Ja se på trvx og PCI. De faila totalt. Trvx må bygge opp igjen selskapet PCI må inn i skapet å forsøke presse noe ut av gammel Morro. Hva prises de til? De går ikke til 0. Jeg tror faktisk det blir godkjent til slutt.
Men risikoen… jeg vet ikke om jeg tør ta sjansen.
Det finnes jo bedre bet uten så mye risiko.
Og hva baserer du påstanden om at Lu177 ikke er fremtiden på?