Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Ja sant nok.men det kan skje noe før den tid…håper jeg…Og selfølgelig er d covid 19 som er grunnen ene og alene eller er det dårlige valg fra ledelsen? Håper jo det er covid for hvis ikke så har vi en ledelse som ikke hører hjemme innen biotech…da er vi egentlig done…

1 Like

Jeg ser for meg at de satser på emi meldig, sammen med ferdig rekrutert melding. På høsten engang. Eller om de mangler et par stk sånn at rabatten blir minimal.

1 Like

Skullerud satser hardt ved å opprettholde guiding i dag.
Vil han også ved Q2 opprettholde guiding ved å fabulere om double digit enrollment og deep diving analyzis ongoing, eller forlater han skuta før ny forsinkelse og emisjon meldes?

Sikkert ikke pent å ha på cv’n at man mislykkes i slike roller…

1 Like

Har gitt opp hele driten. Får bare la lutane ligge og så får det skje det som skjer.

3 Likes

Jeg har snart mer fredrag på skatten enn jeg har i verdier i nanov. Så her blir jeg sittende løpet ut. De siste 6-7 årene har vært en økonomisk nedtur. Godt jeg er ung og kan jobbe mye overtid i årene fremover.

16 Likes

Får håpe noe ala dette kan bli en realitet om nødvendig :sweat_smile:

Hva står det?

Checkmate Pharmaceuticals knew time was running out to fund the future of its sole asset. The cash reserves at Art Krieg’s I/O biotech would run out as the clock struck 2023, and it didn’t help that Checkmate had struggled to attract institutional investor interest in 2021 and again couldn’t eke out any semblance of acquisition appetite from five “global pharmaceutical companies.”

That left Regeneron, which began showing collaboration interest as far back as December 2020, as the only party at the table. It was so lonely, in fact, that during the company’s back-and-forth throughout February and March 2022, Regeneron told Checkmate it was unwilling to “bid against itself.” Regeneron said to submit a counteroffer, according to Checkmate’s SEC filing of the behind-the-scenes of the $250 million cash deal.

Regeneron and Checkmate ended up agreeing on April 18 to a $10.50 per share offer for that quarter-billion dollar amount. But the road to that deal was winding, and it didn’t drum up competing interest similar to how Sierra Oncology secured in its exit to GlaxoSmithKline.

Et lite utdrag

1 Like

Du håper tvangssalg til kurs 32 blir en realitet?
Det håper virkelig ikke jeg. Tror ikke så veldig mange hadde blitt fornøyd egentlig, og ville egentlig vært en krise i forhold til hva som er lagt inn av ressurser.

2 Likes

Jeg blir godt fornøyd med den kursen, grei gevinst. Drøyt lei nano nå, hadde det ikke vært for skullerud…

Skal såklart sies at kursens utvikling og framtidig cash behov om ting ikke bedres farger mine meninger nå. Stygt redd for en veldig stor utvanning før LPD. Jeg er bare et menneske, og ser mine flaws som kanskje eller helt sikkert gjør at jeg tenker irrasjonelt.

Det som skremmer meg mest er dagens uttrykk om at konkurrerende studier stjeler pasienter. Om disse studiene er bispecifics/ carT så kan det tyde på at markeds området til nano skrumper inn.

Fase3 i 2linje er heller ikke godkjent hos FDA enda. Selv Skullerud har nevnt at en fase3 i 3linje blir umulig.

Det eneste positive jeg klenger meg til som jeg har gjort en god stund, er de gode dataene fra tidligere studier, både betalutin/humalutin og alpha37.

Ser også grønnere marker i andre biotechs som Ultimovacs, ikke mye å skjende ledelsen for der. Heller ikke en ubegripelig cashburn.

5 Likes

Hadde tatt den​:slightly_smiling_face:. Hadde håpet på mer, men gitt utviklinga det siste året så er +50% greit, når status er nesten -50%.:see_no_evil:

3 Likes

Jeg gjettet 0-2, og det ble 2. jeg er ikke synsk, men må ærlig inrømme at dette ikke er overraskende og de dessverre også kommer levere lavt frem til readout. Dette ser vi tydelig tegn på.
Gud å trist… tenk at 12 pax kan koste alle oss eksisterende aksjonærer alle våre penger? Det er helt drøyt. Selskapet må jo våkne og gjøre noe?
Altså de virker lamslått og det har forrige ledelse etter forrige ledelse også blitt - og se resultatene av det. Er nesten litt i sjokk.
Lønningene og burnrate er verre enn strømdebatten i Norge, altså ha integritet nok til å juster lønna etter egen prestasjon? Skal vi virkelig gå under alle mann bare fordi nano hiver penger på bålet til ingen nytte? Hva skjer liksom??


Emisjon er nå helt sikkert. Nano må ut å hente ikke 20% lengre, men for guds skyld hent 40-50%! Bli nå for all del ferdig med kapitalinnhenting en gang for alle. Ja, alle vi taper enormt, men det gjør vi uansett. Spleis aksjene 5:1. så er vi restartet. Litt som NAS. Nå er vi i Targovax trap som jeg kaller det. De står nå i 1kr. Hvor emisjon gir under 1Q burnrate.
——
Som om dette var nok. Vi alle puster under vann, holdt pusten lenge, men hva venter vi på?
Jeg venter som alle dere på ferdig rekruttering. Men, er det verdi drivende? Egentlig ikke.
Data, ferdig avlest - gode også, verdidrivende? Litt.
Oppkjøp, det er det som er eneste utvei for oss og Nano. Det er eneste håp! Sånn helt seriøst, hva skal vi med ferdig gode data om vi ikke selv kan ta det til markedet?
Nano er ikke bare fucked, vi håper alle på det umulige. Men det kan bli mulig…

Men vi skal nok ha det j**** vondt før det i det hele tatt KAN / OM det blir bedre.

7 Likes

For å oppnå dine ønsker(oppkjøp) så må de overnevnte value inflection points innfri. Så hvordan du kan avskrive LPD og gode topline data som ikke verdi drivene er jo bare tull.

1 Like

Er det lov å hente mer enn 20% i hver emisjonsrunde?

Vær så snill å prøv å les. Isolert sett har de ingen nytte for din investering. Det skjønner alle. Hadde derrimot kunne gått til markedet alene, så hadde det vært en helt annen sak

Nikolai. Ja, må bare godkjennes i generalforsamling

2 Likes

Herrefred for en dramatikk.

Skjønner godt at alle nå er møkkforbanna og lei hele Nano. De har jo minimal fremdrift og de siste 6 åra har det vært kastet masse glor frem fra ledelsen som aksjonærene har tatt for god fisk og bare investert enda mere . Hva består de av alle disse lederene - kan de drifte å utvikle et firma eller er de bare fagpersonell som ser på egen bås. Lønna til ledelsen er direkte utidig ift det de leverer .
Nano må nå kjøre åpen bok å fortelle løpende status fremover . Denne tausheten og hemligholdelsen deres ødlegger løpende og har gjort det i mange år . De kunne latt private klinikker håndtert innrulleringen og gitt dem bonus istedenfor sykehus som ikke fokuserer nok på dette .

4 Likes

Ingen selskaper rapporterer løpende status for hver enkelt inkludert pasient og er enig i Skulleruds argumenter under presentasjonen for ikke å gjøre dette.

Jeg tror, at flere af de lange har kastet kortene i dag. Vi er skuffet og havde troede en bedre indrullerings tal end de 2, fordi Skullerud var lidt optimist om bedring i Skandinavia. 20% ned er meget, men det er også det DNB har reduceret sit price target med. Er lidt usikker på om man skal blive her eller smide penge efter noget andet. Jeg valgte netop ikke at tage en hurtig beslutning og tænke over det i weekend.

2 Likes

Cash burn har et vært stort tema i dag - forståelig nok.

90% av kostnadene er altså for Betalutin. 90-ish millioner ryker hvert Q for å fremstille Betalutin til mellom 0 og 14 pax + muligens noe Alpha 37 stuff.

Hva som skal til for å lage dette stoffet aner jeg ikke. Har forstått det slik at Forskingsreaktoren på Kjeller benyttes. Sikkert ikke billig, men really?? 90 mill pr. Q??

Kan noen forklare meg matematikken her og hvordan dette skal bli under større Ph III studie og når dette - gud forby - en vakker dag skal benyttes i større skala til pasienter?

Skjønner selvfølgelig dette ikke er kostnader pr. dose, men allikevel. Hva er disse kostnadene for Betalutin?? Hvorfor er så sinnsyk høy og hvordan skal dette skalere fremover??

Kan ikke se det finnes noen gode svar i dagens presentasjon, men har muligens vært tema på tidligere presentasjoner??

Det snakkes om store kostnader for CAR-T/Bispecific behandling, men det ser jammen ut som Betalutin har enorme kostander også.

Er nok noe trivielt jeg ikke har fått med meg her så ‘enlighten me’ gjerne.

2 Likes