Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Q2 presentasjonen er scheduled til 20.juli. Så ikke så alt for lenge til, 67 dager. til sammenligning er det 74 dager siden Q4 så litt kortere tid på å rekruttere denne gangen.

1 Like

Ja ser at presentasjonen er 20 juli ved 2. kv rapport

Det bør ligge litt forventning til den . Hører vi ikke noe om antall innrullerte før denne dato så vil ihvertfall jeg bli skeptisk og tanken på å kvitte meg med en god del vil bli sterk .

1 Like

Skal ikke se bort ifra at det kommer emisjonsmelding etter børs i dag.
De må jo prøve å kjøre en 20%er mens kursen fortsatt er på “double digit”…

Tenk på hvor fælt det det blir å hente penger på en-sifret kurs med sure børser og resesjon framover.

1 Like

Skal ikke se bort ifra det nei 🥲

Fredag 13 ja . da kommer emien. Det er like greit senk skuta en gang for alle 😵‍💫

Vi aksjonærer ødelegger bare for oss selv med og selge unna …idag har det virkelig vært en overreaksjon…Kvartalsrapporten var som forventer… og dårlig rekruttering var vell allerede priset inn …latterlig lav kurs som det allerede var…Jeg skjønner ikke helt denne voldsomme nedturen vi har hatt idag…var en helt grei kvartalsrapport…og vi nærmer oss målstreken,kan også komme en partner før emisjonsspøkelset…

6 Likes

Med dagens innrullering så nærmer vi oss ikke målstreken. Målstreken har vært i mitt synsfelt siden Q4 2020 men resten av veien har vi blitt møtt av covid, delta, omikron, konkurrerende studier.

Helt siden Q3 2020 så har vi rekruttert følgende hvert kvartal >

3
14
10
8
6
2
4
2

Burde ikke komme som en overraskelse at markedet reagerer som i dag, da sjansen for enda en føkkings emisjon med en jævla føkkings stor rabatt i dagens bear marked er stor.

8 Likes

Er ordlyden din den samme i kommunikasjon med ledelsen i Nanov?

Nei, ordlegger meg helt annerledes såklart. Et fnugg av frustrasjon i innleggene her :sweat_smile:

3 Likes

Ett års tid da… og enig at det har vært mye nedturer…men ned 18% er litt i overkant. Men de fleste har mistet tillit og kun rekruttering som er viktig nå.men synd at noen velger selge på allerede så lave nivåer for hjelper ikke .og var jo allerede priset derretter. .Men det har vært en lang Journey med ingenting positivt på år…Men selge nå…ikke særlig smart.Vet ikke hvem som selger unna! Men noen kjøper jo…

4 Likes

De som selger er de som kaster kortene pga manglende tillit til ledelsen og/eller forventer enda en emisjon før LPD. Som tilsier at de kan få samme mengde aksjer for en mye rimeligere pris.

Og enig ikke særlig hyggeligt dette og vi har ingenting holde fast ved…en ny emisjon uten noen gode nyheter / skrekk og gru…vi får bare håpe at det skjer noe nå,men vi er ikke så bortskjemte med gode nyheter så fortvilet jeg også.men selger ikke på så latterlig lav kurs som det allerede var…

1 Like

Ja sant nok.men det kan skje noe før den tid…håper jeg…Og selfølgelig er d covid 19 som er grunnen ene og alene eller er det dårlige valg fra ledelsen? Håper jo det er covid for hvis ikke så har vi en ledelse som ikke hører hjemme innen biotech…da er vi egentlig done…

1 Like

Jeg ser for meg at de satser på emi meldig, sammen med ferdig rekrutert melding. På høsten engang. Eller om de mangler et par stk sånn at rabatten blir minimal.

1 Like

Skullerud satser hardt ved å opprettholde guiding i dag.
Vil han også ved Q2 opprettholde guiding ved å fabulere om double digit enrollment og deep diving analyzis ongoing, eller forlater han skuta før ny forsinkelse og emisjon meldes?

Sikkert ikke pent å ha på cv’n at man mislykkes i slike roller…

1 Like

Har gitt opp hele driten. Får bare la lutane ligge og så får det skje det som skjer.

3 Likes

Jeg har snart mer fredrag på skatten enn jeg har i verdier i nanov. Så her blir jeg sittende løpet ut. De siste 6-7 årene har vært en økonomisk nedtur. Godt jeg er ung og kan jobbe mye overtid i årene fremover.

16 Likes

Får håpe noe ala dette kan bli en realitet om nødvendig :sweat_smile:

Hva står det?

Checkmate Pharmaceuticals knew time was running out to fund the future of its sole asset. The cash reserves at Art Krieg’s I/O biotech would run out as the clock struck 2023, and it didn’t help that Checkmate had struggled to attract institutional investor interest in 2021 and again couldn’t eke out any semblance of acquisition appetite from five “global pharmaceutical companies.”

That left Regeneron, which began showing collaboration interest as far back as December 2020, as the only party at the table. It was so lonely, in fact, that during the company’s back-and-forth throughout February and March 2022, Regeneron told Checkmate it was unwilling to “bid against itself.” Regeneron said to submit a counteroffer, according to Checkmate’s SEC filing of the behind-the-scenes of the $250 million cash deal.

Regeneron and Checkmate ended up agreeing on April 18 to a $10.50 per share offer for that quarter-billion dollar amount. But the road to that deal was winding, and it didn’t drum up competing interest similar to how Sierra Oncology secured in its exit to GlaxoSmithKline.

Et lite utdrag

1 Like