Du har helt rett i at det er god grunn til en god porsjon skepsis til selskapets opprettholdelse av guiding. Det er vel knapt noen i denne tråden som er uenig med deg i det heller. Det er nok sikkert riktig at BP ikke har noen hast. Det er noe som de fleste i denne tråden nok også er klar over i og med at ledelsen i NANO har sagt dette direkte selv ved å være tydelig på at slik interesse er urealistisk før etter fase 2-resultater.
Jeg har overhodet ikke noe behov for å flagge deg eller at du blir moderert, men du tilfører heller ikke særlig med innlegget ditt da det er mest påstander “in hindsight”. Og når folk reagerer så er det neppe på påstandene dine, men det at du tydeligvis har behov for å latterliggjøre andres valg (ref. alle latter-trynene…). Det som likevel er positivt med innlegget ditt er hvis det trigger andre til å skrive mer begrunnede vurderinger
Jeg er helt enig med deg i at PCIB-tråden var helt sjukt haussete, men å antyde at Nano-tråden er noe i nærheten av det den var synes jeg er direkte urettferdig. PCIB var jo en barnehage av emojier på nesten hvert eneste innlegg, kombinert med klokketro på BP-avtale rundt hver eneste sving og det på tross av at de aldri opplevde særlig rekruttering og presenterte forsinkelser fra start til “mål”…
Lett å være etterpåklok nå, men jeg mener faktisk at i realtime (gjennom siste 5-6år) har Nano vært mye vanskeligere for aksjonærene å vurdere riktig enn PCIB.