Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Takk for svar! Ingen agenda annet enn å forstå fremdriften i selskapet.

Har sittet lenge, og sitter fortsatt, men ønsker i det minste å få litt læring for pengene mine.

Tanken med ketsjupeffekten er at 14 rekrutterte per kvartal kan være en urealistisk baseline pga endringene i kriteriene. Samtidig kan vi kanskje håpe på en tilsvarende ketsjupeffekt etter C19.

Regner med det er for mange faktorer å ta hensyn til om man ønsker å konkludere med noe, men med et intervall på 8-11 gjennom 2021 så syns jeg ikke double digit er så usannsynlig med det som utgangspunkt… Det sagt; har man studier som soper opp rubbel og bit (mosunetuzumab og glofitamab) så må man gjerne tøyle forventningene litt. Vet selvsagt ikke om dette er tilfellet - men det vises at det er bra medikament. Archer skulle nok danke de ned i støvlene igjen tenker jeg :wink:

Når det gjelder det kvartalet med 14 rekrutterte så annonserte Nieba at de hadde vel 4stk i late stage screening ved Q3 2020, eller 4 nye rekrutterte 15.12.2020 under DNB konferansen. Husker ikke helt. @TyrionIV ?

Så det ble vel diskutert frem og tilbake om det egentlig var 10 “nye”.

Blir litt det samme som når det blir sagt 0 rekrutterte i ved Q4 2021 - det var jo ikke det :slight_smile:

Litt løst fra minnet, så ta det med en klype salt.

1 Like

:rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

@Alias Kan godt hende det var ketchup effekten som lot oss få det beste kvartalet i det pandemien stod på som værst, med denne britiske mutasjonen osv. Personlig ser jeg ingen logisk grunn. Denne effekten ble i hvert fall underspilt og med tro på at covid gikk over ila. våren 2021 guidet management da 7-8 rekrutterte i måneden. dette har aldri blitt infridd dessverre, men gav mening å tro på den gang da.

Gjør vi det ? :slight_smile:

Jeg sitter i aksjen i håp om å få bli med fra klinisk til kommersiell fase hvor faktiske penger kan bli tjent. Om de skulle blitt kjøpt opp på veien er vel forsåvidt greit det også.

Plattformen som ligger her er anvendbar som bare det, et nytt angrepsmål som brer seg over flere indikasjoner.

Vi har jo et bladder cancer company, skal vi få et blood cancer company også ? :slight_smile:

Er ikke meg imot, men noe må selvsagt skje for at det skal bli en realitet.

Forsåvidt enig, men hadde nok hatt en mer variert portefølje enn kun NANOV på børsen hvis jeg ikke oppfattet NANOV som grovt underpriset. (Må riktignok legge til at jeg sitter med ti ganger så mye i et unotert selskap, så helt ensidig satsing er det jo ikke.)

3 Likes

Short redusert pr 19.05

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Disse fiktive kjøp og salgspostene som ligger med en viss avstand, er kun fiktive. Da jeg kjøpte meg inn i den største salgsposten med 2000 aksjer, forsvant begge to som dugg for solen.

Det er vel en slags kontrollmekanisme for å hindre store utslag i kursen , til nytte for roboter som beiter på små utslag på lave volum.

2 Likes

kan du ikke svelge en av disse ved neste kjøp… vårrydding

Nja, kjøper man inn i dem med en ordre blir den ordren fylt, så helt fiktive er de ikke. De bare trekkes så de ikke sperrer for bevegelse fra flere kjøpere, men gir volum til selger/kjøper på gitt nivå.

2 Likes

Det forstår jeg, men når kjøps ordren blir borte samtidig, så må det være en mer avansert kunde enn det oppsettet jeg kjenner fra Nordnett plattformen. Selvfølgelig kan dette programmeres for en robot, og det er min teori att NANOV blir utsatt for “herjing” eller “kurspleie” på denne måten.

1 Like

Wish I had pots of money …. Make the shorters bleed.

Jeg antar at det ikke bare er jeg som sliter med å forstå divergensen i budskapet fra selskapet om dagen? Hva skal man tenke utfra hva de sier, er ikke signalene veldig mixed?

A) Selskapet opprettholder guidingen, de skal klare innrullering OG read out innen utgangen av H2 2022. Samtidig forteller CEO på en nøye regissert innledning av Q1-callen at vi skal forvente å se double digits recruitment again. Som forklart tidligere; det gjenstår 12 pax i studiet, de har bare et kvartal igjen å klare dette på, med mindre de forventer 1 - 2 rekruttert i Q2, øvrige double digits på 10 eller 11 i løpet av Q3. Det er ikke så mange andre måter å tolke det budskapet på, er det vel?

B) De forteller at de skal samle alle representantene fra ulike klinikker i et rom for å dele best practice hva angår rekruttering og understreke viktigheten av hvorfor de skal se til øvrige pasienter i studiet og hvordan de på best måte skal gjøre det. Hvis dette skal skje i midten av juni, og screening og identifisering tar 3 - 4 måneder, så vil vel ikke effektene av dette komme før tidligst slutten av september / oktober måned?

Så hva er egentlig plan, tempo og utsiktene for å komme i mål med rekrutteringen?

Skal vi forvente double digit og read out i H2 2022, eller henger de solid etter og krysser fingrene for at en felles “dugnad” i midten av juni vil gi resultater fire - fem måneder ned i gata?

Er det jeg som ikke forstår hvor de vil hen eller er kommunikasjonen villedende?

Jeg skjønner at markedet sitter på sidelinjen og forventer lite positivt når de ikke klarer å holde en rød tråd i “vilkårene” for forventet rekruttering i Paradigme.
Det er ikke snakk om å selge for min del, men jeg skal innrømme at jeg blir ikke beroliget av så tvetydig budskap. Hva er det de prøver å fortelle oss?

@Pk2k , er dette noe du har vært innom i dialog med selskapet?

2 Likes

Handler vel kanskje om at hvis man mot formodning ikke lykkes ved første forsøk så skal man ihvertfall stå enda bedre rustet ved neste forsøk. Som kjent bedre sent enn aldri.

2 Likes

Det blir en lang og seig seilas mot neste Q. Fatter ikke at jeg gidder. Nano=kaos i kosmos.

Den eneste grunnen til at jeg ikke selger er at da vil kursen ta av dagen etter med en god børsmelding. Murphy’s law.

1 Like

Da synes jeg du skal selge :wink: Og kjøpe deg inn igjen umiddelbart

2 Likes

Der er mange selskaber hvor kursen stiger uden en god melding, men NANOV har fået dårlig karma. Den laver et skridt frem og tre tilbage.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

4 Likes