Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

The current guidance for delivery of initial top line data from PARADIGME in the second half of this year will be reviewed concurrently.

The Board expects to report on the findings of the review of PARADIGME no later than the Q2 results to be released on 20 July 2022 and will not be commenting further until the review is complete.

Er det bare jeg som ser selvmotsigelsen her?

Skal de legge frem data i juli? Blir det top line data i 2H 2022 eller 2023?

Ser ikkje bra ut i førhandelen nei…

Hvem rapporterer de findings til? Står ingenting om at det er til markedet?

1 Like

Hadde vært på sin plass med en webcast i dag

2 Likes

Er det mulig at dem trenger d ved eventuelt partnerskap…in case så kan dem jo ikke nevne d…

De får Go/No-go av uavhengig part innen 20 juli, og gjør et valg videre basert på det, er det sånn å forstå?

Eller får de Top-line sammen med denne rapporten?

For et rot

2 Likes

Ja, rot er bare forbokstaven

2 Likes

Hva er fornuftige cmc-kostnader i Nanovs situasjon, mener du?
Det er jo nødt til å ligge klart om man skal ha noen sjanse på AA.

1 Like

Noop ikke rot i d hele tatt…dem trenger d grunnet null rekruttering…og ved ett partnerskap …så første tanke som slo meg var det…

Handlen er gået i stå.

Ja hvorfor det tro?

Alt for mange vil ud.

Det var noen som mistet tålmodighet her men en del interesse for kjøp er der. Noen tjener penger på det i dag.

Endlig har eg fått svar på koffor styremedlemmer kjøpte so lite aksjer i forgie emisjon :sunglasses:

Må købe på 7,60

Is that the end? PCIB scenario?

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Stol på Merlin. Trollmannen tager aldri feil

1 Like

Steikje for en gjeng med taperaksjer innen biotek, en katastrofe

1 Like

Hvorfor blande inn FDA og andre instanser i denne rapporten? Dette er noe de gjør for egen del og har ikke noe med noe IDMC-greier å gjøre.

1 Like