Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

kjøpte litt aksjer. god mulighet dette. Hadde vært interessant å se hvem som kjøper/selger i dag.

2 Likes

Veldig spesiellt at rekrutteringen har gått såpass dårlig i det siste, også mtp konkurrerende studier som har blitt nedlagt. Trodde egentlig pasientgrunnlaget skulle bli bedre for Paradigme.
Mulig legene har blitt mer reservert etter de dårlige resultatene for konkurrerende studier og at det smitter over på Paradigme studien…
Er det slik å forstå at vi ifbm denne gjennomgangen av Paradigme vil få “toplinjedata” fra pasientene som er behandlet ?

Poenget er at det burde kanskje ringe noen alarmbjeller når det viser seg å være så ekstremt vanskelig å få noen til å være med å teste ut en medisin som påstås å være så lovende.

3 Likes

Bare om Paradigme faktisk har dårlige resultater. Er vel ingen grunn til å tro det basert på meldingen?
Målet med komiteen er vel å få en ærlig evaluering av Paradigme, for å kunne vise hvor bra Betalutin er? Var sånn jeg leste det i hvert fall.

"As a result, the Board of Nordic Nanovector has decided to conduct a

comprehensive review of all aspects of the PARADIGME study. In order to fully

protect the integrity of the study an independent evaluation of the data

collected to date has been commissioned and will be analysed by an Independent

Expect Panel. This information will then be used to determine the best path

forward for the study. PARADIGME will continue to enrol patients while the

independent evaluation is ongoing.

The current guidance for delivery of initial top line data from PARADIGME in the

second half of this year will be reviewed concurrently.

The Board expects to report on the findings of the review of PARADIGME no later

than the Q2 results to be released on 20 July 2022 and will not be commenting

further until the review is complete.

The Board believes that this review of PARADIGME is in the best interests of all

shareholders and the patients who Nordic Nanovector is targeting in this study

to determine the optimal path forward for Betalutin[®] within a timeframe that

is financially and commercially viable."

Riktig. RH står faktisk fortsatt oppført som active på clinicaltrials:

For oss som jobber på OUS så er RH = Rikshospitalet, mens Radiumhospitalet = RA

4 Likes

CT-siden er (utrolig nok) ikke oppdatert siden april 2021.

Syns absolutt at noe skurrer med dette og, men man må ha med i beregningen at svært få pasienter er villige til å ta riskoen forbundet med kliniske studier, og at kriteriene i studiet i seg selv gir en liten pasientpool.

Selskapet burde sette opp en webcast/Q&A i dag for å svare på spørsmål og berolige markedet. Noen som har vært i kontakt med management/styret?

2 Likes

Dette var kjipt, men sånn kan det gå. Selger meg helt ut om det kommer en bounce i morgen. Noen ganger bommer man.

Tragisk stell og styre på denne sjappa her.

5 Likes

“This information will then be used to determine the best path forward for the study.”

Lurer på om det er grunn til å bekymre seg eller å være “optimistisk” basert på denne setningen. Kan jo bety alt fra salg/partner til å legge ned hele skiten. Heldigvis skal Paradigme-data etter alt å dømme være gode, så får bare krysse fingrene for at det er tilfellet.

1 Like

Kjøp på topp og selg på bunn :+1:

Skjønner ikke helt at man sitter i Nano i flere år og så selger når de melder at data fra Paradigme skal komme om 2 mnder i stedet for uviss framtid basert på rekrutteringen neste 6-12mnder. Virker positivt for aksjonærene dette, så lenge Paradigme faktisk har gode resultater. Er det ikke det man har ventet så lenge på?

21 Likes

@BuyHighSellLow Feil setning. Ikke for the study, for Betalutin - produktet. Det gir en litt annen betoning.

1 Like

Lurer litt på den ATH fulle trakta jeg, men det får vi vel vite siden rekrutteringen fortsetter uavhengig.

1 Like

Not the PARADIGM will come in two months but in two months the Panel will say whether there is a reason to go on with the project or not! that’s a big difference and a huge risk!

6 Likes

Min erfaring er at pasienter, iallfall for den diagnosegruppen jeg jobber med er VELDIG interessert i studier selv om det krever opptil flere timers reisevei fra der hvor de bor til OUS der behandlingen gis. Hva årsaken er i Nanos tilfelle vet jeg ikke, og det tror jeg heller ikke ledelsen vet sikkert.

7 Likes

Hva vet du om hvor bunn er? Har 20 i snitt så kan vel ikke akkurat si at jeg kjøpte på topp?

1 Like

While there is a risk of the panel reccomending a stop for the project, this is also the first time we will, directly or indirectly, get some independent information on the results of the study so far. What we will get is reality based on the results so far, let’s hope it’s as good as many have predicted.

4 Likes

:crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

2 Likes