Riktig. RH står faktisk fortsatt oppført som active på clinicaltrials:
For oss som jobber på OUS så er RH = Rikshospitalet, mens Radiumhospitalet = RA
CT-siden er (utrolig nok) ikke oppdatert siden april 2021.
Syns absolutt at noe skurrer med dette og, men man må ha med i beregningen at svært få pasienter er villige til å ta riskoen forbundet med kliniske studier, og at kriteriene i studiet i seg selv gir en liten pasientpool.
Selskapet burde sette opp en webcast/Q&A i dag for å svare på spørsmål og berolige markedet. Noen som har vært i kontakt med management/styret?
Dette var kjipt, men sånn kan det gå. Selger meg helt ut om det kommer en bounce i morgen. Noen ganger bommer man.
Tragisk stell og styre på denne sjappa her.
“This information will then be used to determine the best path forward for the study.”
Lurer på om det er grunn til å bekymre seg eller å være “optimistisk” basert på denne setningen. Kan jo bety alt fra salg/partner til å legge ned hele skiten. Heldigvis skal Paradigme-data etter alt å dømme være gode, så får bare krysse fingrene for at det er tilfellet.
Kjøp på topp og selg på bunn
Skjønner ikke helt at man sitter i Nano i flere år og så selger når de melder at data fra Paradigme skal komme om 2 mnder i stedet for uviss framtid basert på rekrutteringen neste 6-12mnder. Virker positivt for aksjonærene dette, så lenge Paradigme faktisk har gode resultater. Er det ikke det man har ventet så lenge på?
@BuyHighSellLow Feil setning. Ikke for the study, for Betalutin - produktet. Det gir en litt annen betoning.
Lurer litt på den ATH fulle trakta jeg, men det får vi vel vite siden rekrutteringen fortsetter uavhengig.
Not the PARADIGM will come in two months but in two months the Panel will say whether there is a reason to go on with the project or not! that’s a big difference and a huge risk!
Min erfaring er at pasienter, iallfall for den diagnosegruppen jeg jobber med er VELDIG interessert i studier selv om det krever opptil flere timers reisevei fra der hvor de bor til OUS der behandlingen gis. Hva årsaken er i Nanos tilfelle vet jeg ikke, og det tror jeg heller ikke ledelsen vet sikkert.
Hva vet du om hvor bunn er? Har 20 i snitt så kan vel ikke akkurat si at jeg kjøpte på topp?
While there is a risk of the panel reccomending a stop for the project, this is also the first time we will, directly or indirectly, get some independent information on the results of the study so far. What we will get is reality based on the results so far, let’s hope it’s as good as many have predicted.
Du ble kjapt fra negativ til positiv når du kjøpte deg inn?
Rart at jeg kjøpte når de endret fra 6-12 mnder med usikkerhet til svar om 2 mnder til 30% rabatt fra i går? Kanskje jeg endret mening og så kjøpte?
Caset på 11kr med 6-12 mnder ventetid og garantert emisjon på 6 mnder sikt er ikke det samme som caset på 7,5 kr med 2 mnder ventetid og garantert emisjon på 6mnder sikt.
Jeg tilpasser min mening det som skjer i caset og kjøper litt noen ganger når jeg synes det er potensial kursmessig.
Ville aldri kjøpt om jeg ikke var positiv til endringen i caset.
Vi aksjonærer skulle hatt makt til å be styret om å selge restene av denne solskinnshistorien til høystbydende nå.
Er jo bare å spekulere i hvorfor rekrutteringen plutselig har stoppet helt opp og om selskapet selv kan klandres for hvorfor interessen tydeligvis er helt borte.
Eneste som er sikkert i dag er at ALLE nå sitter på solide papirtap.
Dette er en overreaksjon av dimensjoner. Selskapet kommer til å lykkes, garantert!. Husker godt da Algeta kunne handles til 6 kroner i 2009. Ingen hadde troen. I 2014 ble Algeta tatt av børs for rundt 370 kroner pr aksje da Bayer kjøpte de opp.
Betalutin har vist meget god effekt på rundt 200 pasienter så langt . Archer1 er et eget kapittel. Jeg er overbevist om at dette kommer til å bli suksess for de som sitter på aksjene til suksessen er et faktum. Kan fort komme noen beroligende meldinger etter dette stupet. Det er ikke slik at Betalutin ikke fungerer lenger. Det er store problemer i helsevesenet slik det også er i mange andre sektorer.
Bra de tar en gjennomgang av studiet slik at Betalutin raskere kan tilbys de som sårt trenger medisinen.
Utelukker ikke at FDA ser på interim data, og gir NANOV muligheten til å fullføre med 108 pasienter heller. De reduserte antall til 120 fra 130 etter de hadde sett interim data forrige gang. Da sitter vi kke på dårlige data. Da ville de aldri gjort det.
Ser på dagens kurs som en stor kjøpsanledning. Handlet akkurat 97k aksjer selv for 7,50,-
I kveld skal jeg ta meg en rolig Ratzeputz. DET trenger jeg:)