Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Hva slags data kan man forvente ifbm denne gjennomgangen egentlig ?

Det var ment som en spøk, ref mitt brukernavn og at historien i aksjemarkedet tilsier at de fleste småaksjonærer gjør nettopp kjøper på topp og selger på et eller annet bunnivå.

Det vi vet er at dette er en historisk bunn i NANOV. Men du har helt rett i at den ultimate bunnen kan ligge helt ned til kr 0. Jeg hadde en gang en liten post i Bulk Invest, og den stupte pent ned til 0 kr

3 Likes

Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said: “We are extremely encouraged by the preliminary data we are seeing both in terms of efficacy and safety profile.”. Basert på dette er beslutningen NanoV nå har tatt egentlig overmoden og vi har allerede fått bekreftet at Betalutin både har god effekt og god safety.

Konklusjoner basert på 108 pasienter er betryggende for pasientene med håndfast bevis for virkning og trygghet. Og datagrunnlaget er i realiteten over 200 pasienter når man tar med tidligere studier og Archer-1.

Big Pharma får et beslutningsgrunnlag og NanoV får mulighet til å gå videre med partnersamtalr.

Resultatene kommer så fort at de er klare til 2Q22. Dermed sparer NanoV masse tid.

Covid-innleggelsene i søkerlandene er nå ned 70% på kort tid. Det er NÅ og fremover sykehusene får normalisert kapasitet.

NanoV gjør alt riktig og får svaret de trenger. Svaret antas å bli meget bra og bør basert på tidligere info gi signifikante svar, og kan etterfylles med de siste 12 for å møte FDAs søknadskrav…

Dagens kursfall er etter min mening en gedigen misforståelse. Dette må være vinn-vinn for NanoV og er i aksjonærenes beste interessse!

6 Likes

Det er ingen hjelp i det. Skullerud burde avklare hvor ille det står til. Det virker jo nesten som det er enten eller for selskapet fremtid de vurderer på ordlyden.

3 Likes

Hva mener de egentlig med dette? Jeg ser ikke for meg at de presenterer data fra studien. Så er det så enkelt som at man får en av to beskjeder?

1. En konklusjon om lovende resultater og anbefaling om at studien skal fortsette.

2. En anbefaling om at studien stoppes, fordi resultatene ikke er lovende nok.

Og at man gjør dette fordi man forventer alternativ 1 og kan kjøre en emisjon på dette, som da sannsynligvis ikke blir like grisete som den ellers ville blitt + at man håper det øker interessen/inklusjonen i studien?

2 Likes

Takk, jeg er for “trigged” til å skjønne sånt nå🥴

Jeg kommer til å måtte kaste opp, om det ikke blir et par Innsidekjøp i dag !!

Ja, skjønner jo det frister å selge nå, når det bare kommer negative meldinger/rekrutteringen er RÆV. Men når vi først har havnet her, så frister det for min del faktisk mer å avvente til vi får meldingen etter vurderingen av dataene, enn å selge nå. Tiden vil vise om du gjør et sjakktrekk eller ikke med å selge nå.

For min del har NANOV-investeringen utviklet seg til mer enn en investering. Jeg har et snitt som er noe lavere enn ditt, og det har vært flere gode muligheter til å selge ut med god gevinst. Men har man kombinasjonen av troen på Paradigme og kurs potensielt på mangegangen av der den har ligget de siste årene, så har det ikke fristet nok å selge ut på 30 kr. Mye kunne vært annerledes uten Covid-19, og man burde kanskje vektlagt Covid-19-effekter i større grad i beslutningsgrunnlaget.

4 Likes

Fra dagens melding :
For å beskytte integriteten til studien vil en uavhengig vurdering av dataene samlet inn til dags dato bli analysert av et uavhengig panel.

Styret forventer å rapportere om funnene fra gjennomgangen senest ved fremlegge av andrekvartalsrapporten 20. juli

Slik jeg forstår dette så får vi nå “toplinjedata” fra Paradigme studien presentert før neste kvartalsrapport…

4 Likes

Slike TOLKET jeg det også.

Men det hadde vært fint om styret og ledelsen kommer på banen og gir en skikkelig gjennomgang av dagens melding via webcast.

6 Likes

Denne “avlesningen” kommer 3mnd etter den siste pasienten som kom inn i Q1 right? De burde spesifisert datoen på når den pasienten ble innrullert

Rettelse: Det stemmer ikke - In order to fully
protect the integrity of the study an independent evaluation of the data
collected to date has been commissioned and will be analysed by an Independent
Expect Panel.

Som mailansvarlig så kan du vel fyre av en mail og høre om de ikke kan oppklare disse tingene enten i en melding eller i en call? Dette er jo tragikomisk

4 Likes

Knallgode,avtale med BP. Usikker på hvor høyt de kan selge seg.
Halvgode så blir det litt sånn at lite skjer og at de sier at de er i samtaler osv . Dette kan ta flere kvartaler før vi hører noe.
Dårlige resultater, kroken på døra.

Dataene de faktisk sitter på, altså garantert 106 pasienter kanskje 108 om de ble innrullert tidlig i Q1 blir med i denne readouten

1 Like

Ja, og nettopp det er grunn til å sitte videre med sine aksjer, og ikke selge på bunn. De aller fleste som har aksjer i dette selskapet har vel det på bakgrunn av at de har trua på dataene. At man får “topplinjedata” allerede før neste Q må jo da være intet annet enn bra, om man uansett hadde sittet i aksjen til de hadde hatt 120 stk. For alt vi vet er det en potensiell kjøper/partner som trenger mer data for beslutningsgrunnlag på nåværende tidspunkt…?

4 Likes

Joda, men får vi se dataene? Eller får kun “independent expert panel” se og deretter gi tommel opp/ned?

1 Like

Det er vanskelig å tolke dette på en annen måte en at Nano åpner opp om resultatene for å så kunne invitere inn en partner som kan være med å finansiere videre drift

3 Likes

For å bevare integriteten så får vi ikke data men en opinion fra ekspert panelet er sånn jeg leser det.

Hjelper nok ikke å sende oppfølging mail når de skriver The Board expects to report on the findings of the review of PARADIGME no later
than the Q2 results to be released on 20 July 2022 and will not be commenting
further until the review is complete.

Og som pedero skriver over så tolker jeg også det sånn at denne avlesningen kanskje gjøres for å lokke en partner til bordet

9 Likes

Om så er jo dette en bullmelding.

Gitt at de er så nære an avtale at det en til å ta og føle på

4 Likes

Om de vil bevare integriteten så vil jo det i mitt hode bety at heller ikke Nano får se data? Og om de ikke ser data, hvordan kan de da bønfalle en partner om deal?

2 Likes