Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Avtale, ikke avtale, hva enn det måtte være - de endret guiding og måtte ha cash til å nå denne guidingen. Tror ikke man skal legge så mye mer til grunn enn det.

Hvorfor rep.emi ikke er avlyst enda kan man vel tillegge et par faktorer:

  1. opportunisme (dog feilplassert at time being?), 40mill ekstra er 40 mill ekstra.
  2. det dras på ræva i organisasjonen. trenger ikke de 40mill ekstra, fordi jeg er lat uansett.
  3. de håper på/forventer et eller annet.

I podcasten snakket skullerud om faktorene som ble lagt til grunn for utsatt guiding og emisjon, disse kjenner ikke almuen til, samt de kunne endre seg fra uke til uke. Hvis det så jævlig dårlig ut over en periode, sammen med makro and the works, så kan man vel si at det er greit å ha penger til mars neste år. “Opsjonen” står til slutten av april hvis de ikke velger å avlyse :slight_smile:

Rekrutteringsklima ser ut til å svinge mye, andre selskap har sett en voldsom bedring fra tidligere kvartal i noen indikasjoner, velger å ikke utelukke i Nano sitt tilfelle heller… Det er fullt mulig at disse tydeligvis volatile faktorene kan svinge over i positivt lende.

Forventning? Ingen - så her er det kun oppside :laughing:

2 Likes

6 hele børsdager igjen før Q4 presentasjon …

Hva tror tråden om rekrutteringstall lansert på Q4 - 01.03.22?

Det ble i Q3 (periode 26.08-17.11) meldt om rekruttering på 8 pax (fra 94 til 102).
Det ble i første periode av Q4 (periode 18.11-06.01) meldt om rekruttering på 4 pax.
Totalt meldt om 106 innrullerte i studiet pr. 06.01.22 sammen med ny guiding for readout H2 - 22.
Spørsmålet er hvor mange som er rekruttert utover de 4 vi allerede vet om:

  • 0 - totalt 106
  • 1 - totalt 107
  • 2 - totalt 108
  • 3- totalt 109
  • 4 - totalt 110
  • 5 - totalt 111
  • 6 - totalt 112
  • 7 - totalt 113

0 stemmegivere

Om det skulle komme noe overraskende på partner siden så kunne det være en kinesisk parter i asiatiske områder. Det er det eneste halmstrået jeg har ørliten tro på. Skullerud har sagt flere ganger nå at partnerskap skjer etter readout. Og at partene har råd til å vente til resultatene foreligger og at det gir en ekstra premie.

2 Likes

Den premien har kostet dyrt i form av flere titalls millioner aksjer.

Gitt at de noen gang har hatt mulighet til å inngå en ok avtaler da

2 Likes

Ja men jeg tror ikke det var nanov som valgte det. Det er bp sin strategi. De driter i den ekstra premien for å slippe risiko. Vi burde vel lære av de:) og når det er måneder frem så tenker vel nanov at det er like greit. Jeg oppfatter Skullerud som veldig selvsikker på at de signer en avtale etter avlesning. Så det kan virke som de ser hatt ganske dype samtaler allerede. Jeg ville helst ha doblet før den tid. Og det skal jeg gjøre.

but how will you double the number of shares? on the share price fluctuations?

1 Like

Mange aktier der bliver solgt på 13kr. lige nu. Nu må de indse at det er spild af tid at ikke aflyse rep. emission.

De har meldt at de tar avgjørelsen til uken. Gi dem tid til å faktisk følge opp det de guider. :slight_smile:

Dette handler ikke om rep. emisjonen. Det handler om markedstrendene, se på resten av Oslo børs som ikke er i olje. Se på børsene verden over, det meste sliter mot inflasjonen, renteøkninger og at det er slutt på ekspansiv pengepolitikk de fleste steder. “alle” trekker seg over i andre ting enn aksjer, og i en sånn situasjon er det høyrisk-aksjer som får svi mest så lenge caset ikke er avklart.

Mener at pasientene U rekrutterer blir mye raskere dårligere enn N sine og er ikke like mye berørt av ESMO watch and wait prosedyre. @Fornybar / @h3nk1 :point_up:

Lymphom er en sakte voksende kreft type.

Det er ingen tvil om at vi går bedre tider i møte, men jeg tror ikke Q4 vil gjenspeile det enda.

Hilsen han som spådde rekrutteringen feil 4/4 ganger :sweat_smile:

3 Likes

Hva spår du denne gang når det gjelder rekrutteringen @Pk2k ?

Hehe. Ja så satser vi bare motsatt🤑 hehe.

1 Like

2-3 :grin: håper jeg tar like feil som jeg gjorde forrige Q4 :rocket:

1 Like

Har dere hørt om at “det er ingen dårlig femmer”?
:grinning:

Dette er ikke ment som baiss, da jeg eier en god del nano-aksjer, men jeg lurer veldig på hvorfor Betalutin med sine gode resultater ikke blir nevnt i denne nye artikkelen (fra 17. februar), som tar for seg tilgjengelig og kommende FL-behandling (også i senere linjer). I hvert fall når man ser hva som faktisk nevnes (tazemetostat, Umbralisib, og «eldgammel» radioimmunterapi):

Er det for lav n til at de vil omtale produktet i det hele tatt (på det som er publisert av data)?
Får nesten lyst til å sende epost til skribentene av artikkelen og spørre hvorfor de utelater Betalutin. For øvrig en god oversikt/artikkel om “spacet”.

6 Likes

At cd37 ikke er på den plansjen er jo en skandale.

5 Likes

Mail er sendt :muscle:

Rart de gir pi3k spalteplass bare for å understreke at det er drøyt mye bivirkninger :sweat_smile:

10 Likes

Hva med en FL-rapport til den nette sum av 67000 NOK (7500 USD)…

https://www.delveinsight.com/report-store/follicular-lymphoma-market-insights

Litt omtale her :

3 Likes

Venter spent på svar (hvis du hadde tenkt å dele da)…

Det er før øvrig bare 2,5 mil fra Loyola University Medical centre der dr Scott Smith rekrutterer for PARADIGME til University of Chicago der medforfatteren av artikkelen dr Sonali M. Smith jobber. Så de kunne jo ha møttes på halvveien og diskutert Betalutin over en kaffekopp da (ikke foreslå det).

4 Likes

Deler alltid :grin:

2 Likes