Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Lol, jeg skrev det jo i en kommentar i går til deg. Det var riktignok de to «nyeste» kandidatene som blir omtalt som en revolusjon i behandling av mCRPC. Så kan du sjekke resten selv. Var du som begynte å sammenligne Betalutin med dette markedet (en helt annen indikasjon), så da er det vell du som har noe å bevise/educate?

1 Like

Lol, det gjorde du ikke.

Bare vis meg hvor mye det koster, jeg er nysgjerrig. Du sa jo du visste det.

Min antagelse er at prisen for Lu-PSMA-617 vil ligge på linje med Lutathera. Når du mener at det åpenbart er feil så hadde det vært fint om du kunne dokumentere den påstanden.

Hvis man baserer seg på kaoset så er og har vært er nok det lurt. Ser man dog på U sin rekruttering til initium så er de en del over q3, dermed er det ikke helt vekkreist å tenke at nano har opprettholdt hastigheten fra q3, syns jeg.

3 Likes

1 Like

Nei, enig at det ikke er helt syretripp å se for seg 2-3 pax.

1 Like

Har over doblet beholdningen min siden emisjonen. Å ha fått akkumulert aksjer på 13-tallet tror jeg blir en gavepakke med 1 års tidshorisont.

Mulig nanov sin rekruttering blir stort påvirket av ressursmangel på sykehus en stund til, mens omnicron får herje. Tror uansett rekrutteringen vil ta seg opp i April og at vi vil være ferdig rekruttert tidlig i sommer. Om det blir dårlige tall rapportert på q4 tror jeg vi kan få en reprise av forje q4 bare et kvartal forskjøvet.

11 Likes

Ikkje verst med en slik interesse i boka på en rød og nervøs dag :+1:

4 Likes

Lista meg inn i ultimo i går. Men den faller videre. De leverer på det de skal og vel så det.

Hva tenker dere? La oss si Nano leverer ok nå alt tatt i betraktning. Vil den fremdeles gå ned eller er vi såpass mørbanka at det er priset inn?

Ulti meldte utsettelse. Det trumfer det meste på kort sikt.

Nano kommer ikke til å melde utsettelse.

Kanselleret repemi og ok rekruttering vil tikke oppover, tror jeg.

2 Likes

Jeg tror oppriktig talt at NANOV er det selskapet blant norske bioteks som står nærmest et gjennombrudd. Når det skjer, forhåpentligvis i løpet av sen-sommer / høst, så blir alt det bekmørke vi ser nå blendende sol og alle skal være med.

Jeg liker Ultimo godt og de har alt på track, selv om de måtte dytte litt på avlesninger i går. Det holder dessverre ikke bare å være fullfinansiert, man må levere på data, og der er NANOV first in line når det gjelder store triggere innen norsk biotek hva angår kalenderen.

Vi trenger at NANOV overbeviser markedet, da kan vi få et løft av dimensjoner i hele sektoren. Man så jo hva som skjedde på motsatt hold når PCIB kastet inn håndkleet i Release. Det var overhodet ingen selvtilitsboost for allerede frynsete biotek-investorer / gamblere.

4 Likes

U Leverer bra ift at man er midt i corona, men allikevel halvt års utsettelse på begge 2 "hoved"studier og resten er tregt i gang - varslet vel også at det vil komme utsettelser der med oppdateringer på løpet videre i dem senere Q.
Ikke så uventet at dette gir reaksjon ned i det sure markedet vi er midt i nå.

4 Likes

Vil melding om rep.emi beslutning komme etter børs idag fredag eller på mandag?

:point_down:

2 Likes

Malene har sikkert tatt tidlige påske ferie :man_shrugging:

Merkelig at de ikke kansellerer rep emi med en gang etter generalforsamling. Alle har hatt mulighet til å kjøpe seg rikelig inn rundt 13 kr nå.
Sitter med en følelse om at det kommer noe fra selskapet snart. Noe positivt!

Kan det være at de sitter i sluttforhandlinger med Big Pharma om samarbeidsavtale?

1 Like

Da vil jeg tro de hadde avventet emisjonen inntil videre…

Jo jeg er enig i det. Men husker godt at Algeta kjørte en emisjon før milliardavtale med Bayer ble meldt.
Selskapet har jo selv uttalt at de snakker med flere potensielle partnere.

1 Like

På en annen side kan de ikke sitte å se at pengene renner ut uten å foreta seg noe, og i forhandlinger har de ingen garanti for at de kommer i mål. Derfor ble en emisjon uunngåelig med ny guiding. Jeg tror ikke på noen partner før readout, men det ville virkelig satt fyr på kursen =)

5 Likes

Ser på rep emien som et pluss for oss som var inne når krakket (emien )kom. Vi har oppsjonene på 14 og kan vente med å handle nå I denne usikre tiden ,kanskje kommer det og noe positivt fra selskapet også.

1 Like

Utelukkende positivt å kunne bruke kortet «vi har cash på bok» i en forhandling.

2 Likes