Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Jeg tror dette har vært dekket mange gsnger.

AA betyr accelerated approval. Da får du lov til å selge produktet selv om du ikke har fullført fase3.

De må gjennomføre fase 3 men kan altså selge i denne perioden.

AA er svært viktig for nanov.

Fase 3 designet vil i all hovedsak være en kombinasjon. Dette sa skullerud nettopp på podcasten.

Så må man vurdere:

Får de ferdig paradigme innen rimelighetens grenser avlest i år?

Får de peioritty review 6 MND?

Til slutt får de AA.

Tror du ja på alle er der ett godt case.

Svaret på første spørsmål får vi på Q4. Da er de så nære at de bør si ganske nøyaktig hvilken måned de er ferdig.

Priority review. Jeg tror ja. Men der er ikke livsviktig.

AA? De har blitt strengere. Men jeg tror FDA liker Betalutin siden den har små bivirkninger. De er lei av sterke medisiner i denne indikasjonen.

Mange pasienter orker ikke ta medisin siden der er tyngre enn å bare leve ut med sykdommen.

Haster det å komme seg inn? Hva står kursen i på melding om ferdig paradigme? Vi var å snuste på 30 kroner på litt siden. Så det bør være overkommelig. Det er tross alt 130 % opp dit. Om du ikke ønsker denne risikoen for forsinkelse er det bare å vente.

Edit: Om du er det spor usikker på om paradigme møter sine forhåndsbestemte endpoints så er det bare å selge. Det tar jeg som en selvfølge.

Fartin, jeg vet fint hva AA står for og hva det innebærer. Du svarte ikke på det jeg spurte om. Du mener uten AA må de kjøre fase 3 i 4-5 år til, og da antar jeg du mener 3L FL. Vil de ikke kunne kjøre Confirmatory Phase 3 i 2L FL uten AA i 3L FL? Se slide:

Ok, da misforstod jeg. Uten AA er der ett tapt case I mine øyne. Da må i såfall en partner kjøre fase 3 og håpe at nanov har fått nok cash upfront til at vi får igjen pengene våre.

Fase 3 i 3 linje er uaktuelt ifølge Skullerud. De har testet nok her. Det er for krevende.

Så uten AA. Ja det er vel ingen som engang tør spekulere i hva som helt skjer da. Det er ikke noe de planlegger for.

Vi må ikke glemme at nanov har fast track og orphan drug status. Det gir god og hyppig dialog med FDA. Så det er ikke deres bare deres egen agenda som blir presentert. Løpet blir lagt i samarbeid med FDA. Jeg tror ikke de som jobber i Nanov har den samme risiko frykten til det regulatoriske løpet som markedet. Jeg var heldig å støte på Skullerud helt i starten.

De gleder seg veldig til å presentere data fra paraidmge. Hvorfor? De har sett interim…

Så risiko bildet burde være ganske synlig når de passerte interim med den omtalen. Slike ting syntes jeg er merkelig at ikke radforsk diskuterer mer. For eks med analytikeren.

Det var jo en vanvittig derisking.

1 Like

Hva er prisen på Lu-PSMA-617 da? Min antagelse var at den lå linje med Lutathera.

Men du antydet at det ikke var tilfelle?

Diskusjonen her er bare nok et eksempel på at prosess og utvikling av Betalutin som produkt er svært komplisert og utenfor en gjennomsnitts investors forståelse.
Det er få som tar seg bryet med å sette seg så detaljert inn i caset at de oppnår en helhetlig og fullgod forståelse som grunnlag for sin investering.

Norge med sine fåtall biotek-selskaper har heller ikke mange kompetente Pharma-aksjeanalytikere som følger selskapene så detaljert at produkter og prosesser til enhver tid blir forstått til fulle.

Synes at siste Radforsk podkast var et godt eksempel på dette.
Etter å ha hørt gjennom denne, var min konklusjon at aksjeanalytiker Geir Hillem Holum fra DnB egentlig tilførte null og niks av informasjon til nytte for oss lyttere. Ihvertfall når det kommer til Nanov.

Trodde virkelig at han skulle komme med noen betraktinger som analytiker, så der ble jeg skuffet.

Jeg tror derfor at mange investorer ser på biotek på lik linje med lotto.
Du bare tar et lodd…og enten går den inn eller så er pengene tapt.
Samme ordlyden ble faktisk nevnt i podkasten i dag om investeringer i biotek.
Litt synd, fordi bransjen her går glipp av storkapital som heller plasseres andre steder.

5 Likes

Analytikeren fra DNB kunne de spart seg for, ventet i spenning på et eller annet, men ingenting av interesse.

2 Likes

Må ikke glemme at markedet var villig til å prise selskapet til +/÷ 3 mrd i 2016 og da var vi ikke i nærheten av der vi er nå. Da så ikke pipen ut som nå heller.
Dette kan gå fort når d først starter

2 Likes

Vi var på 5 mrd.

50 mill aksjer. Og kurs 125.

3 Likes

Noen som kjenner til hva dette er? “Avtalt oms.” etter sluttauksjonen.

CaptureNANOV

“Blokkomsetning
En blokkomsetning er en avtalt omsetning hvor volumet tilsvarer eller overstiger en nærmere fastsatt grense, men som ikke tilfredsstiller kravene til en offisiell omsetning.”

1 Like

Ultimovacs presenterte veldig gode rekrutteringstall på dagens Q! Lovende for Nano dette i det minste.

4 Likes

Ingen sammenheng. Så vennligst ikke fyr opp forventningene. Vi kan håpe. Men Skullerud sa direkte det er ingen bedring. Snarere tvert imot …

5 Likes

Vel… Ultimo har strengt tatt vært kjerringa-mot-strømmen mhp rektruttering til sine studier. Så jeg forholder meg til hvordan Skullerud omtalte sykehus-situasjon for tiden: presset

2 Likes

Ulti løper vel ikke elderly&fragile som NNV

Når sa han “ingen bedring”? Jeg tolket det som at han snakket en mnd tilbake i tid. Rart å kommentere dagsferske rekrutteringsfaktorer på en podcast…

1 Like

Men du visste hva prisen per behandling koster med Lu-PSMA-617?

Det morsomme her er at du tror han kan kommenterer noe annet enn det som kom frem i børsmelding fra 7. januar. Bare forhold deg til det han sa du, vi leste det samme i børsmeldingen. En podcast er ikke der kurssensitiv informasjon kommer frem.

1 Like

Er vel bare å forberede seg på 0-1, så får alt annet være en positiv overraskelse

2 Likes

Sjekk prisen på konkurrentene til Lu-PSMA-167 så får du en guiding her. Samme som Skullerud brukte for å indikere prisintervall på Betalutin.

1 Like

Du får forberede deg på det du, mens markedet kommer til å selge i stor skala. Da blir det utsatt guiding nok en gang med den takten.

1 Like

Please educate me. Siden du vet hadde det vært fint om du delte av din kunnskap