Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Det er altså bare en uke siden Kymriah slapp igjennom hos FDA med bare 90 pasienter.

Denne rapporten kan dermed også tjene som grunnlag for å bekrefte for styret at dataene på de 108 som allerede er inne er sterke nok til å gå til FDA og be om reduksjon fra 120 til 110 pasienter.

I tillegg da til at det kan være ledd i en partner drevet due diligence der dataene også er nødvendige for å sluttføre forhandlingene.

Det ene utelukker jo ikke det andre - tvert i mot - det kan jo være forhandlinger som har drevet frem begge formål med rapporten. Men det jeg ikke har noen tro på er at Kymriah skulle blokkere for Betalutin. Det er jo en gammel diskusjon som vel ES svarte ut i mailen som er delt her tidligere.

3 Likes

Må personlig bare takke Skullerud for at han allerede i fjor viste såpass av sin sleske side til at det var mulig å komme seg ut i tide. Har null tiltro. Alt for opptatt av å sminke grisen.

5 Likes

Partneravtale eller oppkjøp må til.

De neste 2 årene trengs det minst 2 milliarder til ordinær drift, kommersialisering og fase 3. Med dagens mcap så blir dette en ekstremt vanskelig oppgave

1 Like

Man må anta at kursen ligger på et annet nivå hvis produktet er klart for kommersialisering, så det regnestykket vil vel i så fall se annerledes ut.

Men de bør hente såpass med penger at de har en troverdig finansieringsplan.

Og dagens kurs er jo med på å ødelegge en eventuell kursoppgang fordi en 20% emisjon ikke er i nærheten til å gi nok penger i forhold til behovet de neste årene

Blir nano kjøpt for 2mrd NOK, eller $0.21B
Så tilsvarer dette 120% oppgang.

Ikke mye når dollar er så høy!

De må enten hente inn partner eller kjøre gigakriseemisjon ala 1kr slik de har skjøtt seg nå.

Det brenner ikke lenger bare på dass. Hele huset er snart overtent nå.

Kan vi ikke bare vente og se hva dem kommer med av data på dem pax som dem har da? Så tar vi det derifra :slight_smile:
Tenker dem får slokka brannen ganske så kjapt er det data som vi håper på …!

3 Likes

Og hva bør vi håpe på egentlig?

Kverulanten !!

1 Like

Lol. Ja, kan vi ikke bare fortsette å vente og se.
Det dukker vel opp 12 pasienter til før eller siden.

Og imens dukker det sikkert opp en halv milliard også så man kan fortsette kjøret.

Håpløst hvor naive enkelte her inne er.
Men man betaler vel prisen for det.

1 Like

Hvor mye bedre data enn dette må NANO vise til for at det skal bli medisin? Hvilke data har nano å vise til? Jeg ser flere røde flagg her

1 Like

Easy tiger, den der har du ikke dekning for>

Husk at Archer-1 har 100% langvarig CR på 6 av 7 pasienter. Se litt mer også på pasientaldersfordelingen/egnethet her: Interim reports | Nordicnanovector

Du ser selv pasientantallet her. Ikke noe å trekke en konklusjon ut fra.

Men at det kan bli en bra behandling, det tror jeg på.

Se også hva Skullerud uttaler om CAR-T. Jeg hører mer på ham enn på dine uttalelser, der du ikke en gang trekker inn de øvrige argumentene for Archer-1, synergiene osv.

Ingen ekspert på kliniske studier eller onkologi, men er investor i selskapet. Det som kommer ut i dag fra styret er et tydelig signal om at grep MÅ tas. Cash burn og manglende rekruttering er åpenbare stikkord. Mulig de hadde en plan eller tidslinje om ingen bedring i løpet av mai, eller utsikter til det, at ting måtte iverksettes.
Markedet reagerer naturligvis spontant negativt på dette. Captain Obvious her: det som kom ut i dag skaper enda mer usikkerhet, og ville ting vært mer i rute, og muligens en emisjonsklokke som ikke tikker på samme måte, så er slike grep unødvendig. Det er et gult eller rødt flagg at rekruttering ikke fungerer i det siste – jeg vet ikke hvorfor det har skuffet så mye i det siste. Ja, det nevnes Covid, men de har også hatt rekruttering under Covid.
Det kan argumenters for at grepene via melding til markedet fremskynderfor å få inn partner eller annet som er verdiskapende for aksjonære, altså gitt datene er gode nok (skal ikke begi meg ut på hva gode nok i praksis betyr, det er andre mer kvalisert til å gi betrakninger rundt). Tilsvarende har vel blitt kommunisert i Q presentasjoner også, at data må ut for eventuelle konklusjoner for partnerprosesser. Men jeg føler slik melding som i dag kommer inn på om selskapet har en fremtid eller ei. Og alt vil ligge i dataene. Det er i allefall høy risiko, alt/mye på spill her, men naturligvis en betydelig oppside går dette hjem. Jeg sitter på aksjene, og er forberedt på alt, all or nothing.

1 Like

Har aldri hørt at han påstår ‘‘Archer’’ er bedre enn CAR-T

CR 6 av 7 er 86% CR så langt, dvs. adskillig bedre enn CAR-T. Skullerud snakker om livets rett for Betalutin som behandling. Ikke bland kortene.

De nevnte flere ting under q1

1 Like

Hva menes med late stage of trial, egentlig? Fatique hos behandlere?

1 Like