Mulig det ble nevnt på Q1 uten at jeg fikk det med meg, men ble sagt noe om hvorfor “late stage of trial” påvirker rekruttering negativt?
Når begynner ansatte å forlate skuta , det vil uroe meg mer en data avlesning
Han sa det slik :
With regards to the results, as I mentioned, our guidance today is based on 108 patients that have been enrolled in the study. The study itself is going on in about 80 centers at the moment around the world. We see several centers that are extremely active, but we are also seeing centers that are less active. And again, I’ll come back to this in a second because I think this is one of the things that you should anticipate with studies like this, that there is some fatigue in the marketplace when you get towards the end of the study. But again, we are also getting positive signals from many of these centers. There’s a lot going on.
Takk. Den innsatsen som har blitt satt inn mot klinikkene/sentrene de siste 6-12 mnd, burde uansett kompensere for den trettheten som kan oppleves på slutten av et studie, Ganske utrolig at det ikke har gitt større/noen effekt.
Et lite håp i mitt hode er at når/om denne uavhengige komiteen gir tommelen opp for Betalutin, så tar Nano med seg argumentet over og ber FDA om at Paradigme kan ferdigstilles med det antallet pasienter de har innrullert på det tidspunktet.
Kanskje den dagen de har så lite emisjonspenger igjen i kassen at de må begynne å redusere de skyhøye lønningene?
Bra at Nano tar grep… hvor løsningsorientert er egentlig FDA hvor de tenker pasientenes beste å da driter jeg i vi som er investorer?
Ja tid er jo penger i veldig mange tilfeller. Hva med alle liv som går tapt pga unødvendig sløsing og somling i alle ledd. Hvis Nano skulle gå i dass da er det mye som bør gåes igjennom i sømmene… Tror faktisk Nano kommer til å trekke flere selskaper med seg uføre.
Lever i håpet med det tærer på, ikke minst pasientene.
De viser forhåpentligvis en viss grad av skjønn når det kommer til det økonomiske i kliniske studier?
Volume er høj i dag, måske vil nedgange fortsætte indtil de finder en løsning på denne her krise situation.
Det er nettopp det jeg mener også. Styret har endelig skjønt at partner eller salg av hele selskapet er eneste riktige vei for ikke å utvanne eksisterende aksjonærer fullstendig. Denne gjennomgangen er nødvendig for å få en fair pris.
Det økonomiske tror jeg FDA fint driter i, men at de kan ha forståelse for at rekruttering av de siste vil skape yttligere forsinkelser for en medisin som i dag treffer et unmet need derimot. Hva er da 10-12 pasienter i det store bildet når man har 100+ pasienter allerede avlest.
Hentet fra Shareville
De som sitter i Nordic Nanovector bør spørre seg hva grunnen er til at rekrutteringen over så lang tid har gått så dårlig.
Vi som følger legemidler tett vet så inderlig godt at det er ikke effekten av Betalutin det er noe galt med, men at det er alt for trøblete å få logistikken rundt legemiddelet til å fungere. For kort halveringstid, for mye hazzle i forhold til administrasjon pga radioaktivitet…disse spesialistsykehusene som er med på disse studiene har flere studier å velge i, og de velger rett og slett å putte sine pasienter inn i andre studier fordi risiko-effekt profilen er like god, men det er mye enklere å administrere annen behandling, f.eks. tabletter versus å injisere et radioaktivt antistoff.
Jeg kan tenke med at over denne lengre perioden med dårlig rekuttering har ledelsen lagt mere penger i potten per pasient, satt på flere folk for en tettere oppfølging av legene, aktivert flere sykehus…når ingenting av det hjelper så betyr det at effektene sett så langt ikke er overbevisende nok til at legene får ståltrua, og at det er et fundamentalt problem med legemiddelet
Jeg tolker dette på følgende måte:
- de skal gjennomgå/presentere oppdatert data for potensielle partnere/oppkjøp. Dette grunnet de anser dette som mer verdidrivende enn å hente mye penger på lavere kurser.
- de skal presentere oppdatert data for FDA, i håp om en midlertidig godkjenning basert på dagens antall paienter.
Men jeg er jo generelt positiv da.
De mangler jo tross alt bare 12 pas.
Var ikke det du skrev nå litt selvmotsigende?
“Vi som følger legemidler tett vet så inderlig godt at det er ikke effekten av Betalutin det er noe galt med”
vs
“…når ingenting av det hjelper så betyr det at effektene sett så langt ikke er overbevisende nok til at legene får ståltrua, og at det er et fundamentalt problem med legemiddelet”
OK, og hvordan forklarer man da periodene når rekrutteringen har gått bra? Kjøper ikke den der rått, når logistikk og tilgjengelighet er noe de har vært ganske påpasselige på, fra det jeg har sett i presentasjonene.
Det er større hodebry for leger å måtte ta XX antall timer med oral-dosering, enn to injeksjoner. Skjerp deg.
Også skal det hentes penger basert på dette
Det er hentet fra Shareville. Det er en anden bruger som har skrevet sin meaning.
Og ingen der var positive, siden du valgte å dele den mest negative uten å selv stå bak argumentene, bare henvise til at det var viktig at akkurat DENNE ble delt?
Ja, det skal det, men de regner med oppdaterte tall vil kunne hente penger på høyere kurs enn gårsdagens. Hvis ikke ville de vel bare slengt ut en melding med forsinkelse og kapitalinnhenting på lavt 6 tallet, istedenfor dagens melding? Jeg tolker dagens melding som at de anser verdien på oppdatert data som så verdidrivende at det vil gi mer interesse og penger i kassa, enn å kjøre emisjon uten.
Si dataene vi får presentert 20. juli er gode, hva er oppsiden nå? Er vi i sumpa til evig tid?
Hilsen en som ser etter lyspunkt på en ellers bekmørk dag.