For noen år siden var det noen her som fant et dokument hvor det stor at listen lå ved 40% ORR. Mener dokumentet var på italiensk og åpenbart ikke var myntet på offentligheten
Sikker litt barnslig å tenke, men jeg mener vi nylig så i annet selskap med kapitalbehov at de setter håpløse kursmål når de ikke får være med som tilrettelegger for emisjon.
Tror nok det er viktigere at meglerhusene klarer å tilføre kundene sine gode råd og vurderinger enn at de skal lage analyser som bærer preg av at de er fornærmet
Men analytiker som endrer kurs hver uke etter hvert som aksjen svinger opp og ned tilfører liten verdi.
De klarer det elegant den andre veien… helt urealistiske kursmål på emi-kandidater.
Det viktigste er nok å gjøre seg opp sin egen mening i kombo med eventuelle analyser
Fyllte på litt når vi var påo 10.82, og tenkte det var lurt. Så fyllte jeg på ved 7,46 og tenkte at det var enda smartere. nå tenker jeg at jeg skjulet hele den posten i min oversikt fremover og tar en titt om to år.
Om ikke noe så er ihvertfall snittet mitt ned på 17 tallet. Så om DNB sitt kursmåls slår til så er jeg ihvertfall i pluss
Bra callet
Caset har gått fra å være binært til ekstremt binært. Nå er Alpha37, Humalutin, Archer og alt annet av null verdi for investorene og selskapet. Selskapet er snart på watch-listen til Oslo Børs over konkurskandidater, a la Seadrill som var under Chapter 11.
Nå må ledelsen trekke en kanin opp av hatten, alle skjønner at en emisjon a la Targovax nå er den sikre døden.
Beklager hvis jeg tar feil, men er ikke mcap nå lavere enn fremførbart underskudd?
Ikke si det. De kan alltids bare utvanne mer om de skulle få dårlig tilbakemelding fra gjennomgangs-gruppen, men tror den tilbakemeldingen blir positiv så lenge resultatene er som forventet.
Ja mån tro hva som egentlig har endret seg fra kursmålet på 11kr dagen før? Og hvordan kommer Carnegie fram til kursmål på 6,6 kr?
Noen som tør å spå hvor vi er kursmessig ved en positiv tilbakemelding etter review? Bra nok til at de peiser på og setter emisjon på direkten? Dersom det foreligger postitiv tilbakemelding på data på 106/108 av 120 stk, så må jo det være en kurstrigger i positiv retning. Dette vil selvfølgelig avhenge av hvor diffuse de evt måtte være i kommunikasjonen av resultatene fra reviewen,
Jeg tror desverre kursen vil holde seg ganske langt nede, selv ved positive svar og vi fortsatt må rekruttere resterende mengder pasienter som pdd er 12. Sneglefart er dyrt når de brenner 100mill i kvartalet uavhengig om de får inn 1 pasient eller 10
Er det noe som skal dra denne så tror jeg @wellsembargo sitt scenario er noe som må til.
NÅ: - krakkaksje fortsetter ned
Nordic Nanovector følger opp torsdagens krakk med å falle nye 6 prosent. Aksjen stupte over 32 prosent i går etter meldingen om en omfattende gjennomgang av Paradigme-studien.
Deilig omtale i Finansavisen i dag også. Når NANOV omtales i media er det stort sett ordene “stuper”, “dårlig”, “svak”, “negativ”, “elendig” etc som brukes i omtalen. Nå også “krakk” og “krakkaksje”. Satser på “døden” og “konkurs” ikke blir det neste
Når aksjen er ned 93 prosent de siste årene får de negative adjektivene satt seg.
Et to måneders kursscenario dårligere enn dagens kurs har vel mindre sannsynlighet enn en dobling og kanskje også tredobling?
At data kommer inn som forventet tror jeg er innbakt i kursen (Ca 60% ORR og 20-30% CR).
At kursen blir gruset nå og at oppsiden er liten handler om den svake finansieringen og at all tillit til ledelsen og styret er borte.
Selskapet kan ikke drives med 2 emisjoner årlig lengre med så lav mcap, den tiden er over. Nå står og faller fremtiden til selskapet på en deal med BP eller oppkjøp.
Og hva skjer dersom interessen fra BP ikke skulle være der? Da frykter jeg det er kroken på døren
Falt 40% på gårsdagens melding. Alt for mye. Skulle tro emi faktisk var satt på 6kr….
Ikke der jeg jobber iallfall. Og det mener jeg vi heller ikke trenger. Man bør jobbe for å inkludere pasienter for å bringe vitenskapen videre og derved bedre behandling for pasientene. Det er mer enn nok motivasjon for meg.
(Vi mottar ingen gaver/penger etc fra legemiddelselskapet. Vi får lønn fra arbeidsgiver. Men det er avtale mellom sykehuset og legemiddelfirmaet for kostnader som man har ifm studier.)
Hvorfor er det ingen som svarer på denne?? Det er et viktig spørsmål, viss selskapet legges ned nå, hvor mye utgjør det fremførbare underskuddet? Eller vil prisen da bli 0,00 ?? Det må jo være noen her inne med peiling
Men hvor sannsynlig er det at det ikke skulle være interesse? Om man velger å tro litt på selskapets kommunikasjon, så er det jo en viss interesse. Situasjonen er vel at NANOV blir mer og mer desperat, og har færre og færre gode kort å forhandle med i avtale med evt partner eller oppkjøp. Men enig i at det stadig dårligere ut for oss aksjonærer