Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

På ett tidspunkt blir det så rimelig at man vurderer å gå all in. Jeg lurer på om andre tenker tanken… Det må da finnes en bunn og hvor er den i såfall?

3 Likes

Sier du ikke imot deg selv her i løpet av de tre første setningene?
Major selloff, veldig lavt volum, selges over en lav sko.

2 Likes

Sitter med en tanke, det er ikke så bra å gå all in i en aksje. Når kursen var på 25 var jo det billig, men det vet man jo ikke…for nå er jo kursen halvert. Er ikke dumt å sitte med litt tilgjengelig kapital slik markedet har vært og Putin gjør det jo ikke bedre , samt høy inflasjon.
Ja Nanov har aldri vært billigere ferdig snakka.

  1. Mars 2020, var vel Nano i ca 9,50 kr vel ?

Det er riktig kursen var innom 9 tallet en veldig kort periode mars 2020. Men selskapet er nå kommet 2 år lengre å det må det tas hensyn til.

1 Like

Nei worst case ww3 da er det ikke så mye vits å eie noe som helst her oppe på Berget?

Enten er det en mulighet denne uroen eller så er der game over for Nord Europa.

Barer et politisk spill for galleriet fra både Russland og Natoland og hvor media hauser opp krigshysteriet for å tjene penger! Nå er Covid på hell så media trenger noe nytt å hause opp.

1 Like

Det er dessverre sånn at biotech får svi ved både markedsuro og ved krakk, nå har vi markedsuro, men mye av børsen klarer seg fint på tross av det. Om et krakk kommer vil det gå enda mer ut over biotech dessverre :confused: Ville vært forsiktig med å tenke at biotech nødvendigvis er billig.

1 Like

Håper at P. Ling kommer opp med noen positive analyser for Nanov også :wink:

2 Likes

Burde ikke være en kjempekrevende avgjørelse for styret å ta en beslutning rundt rep-emi i disse dager.

Skal de IKKE calle den bort, tror jeg de samtidig må slippe en annen børsmelding som forklarer hvorfor så ikke blir gjort.

3 Likes

Kjedelig med game over. Får heller håpe på mulighet da.

1 Like

Personlig sitter jeg i markedet , men når det er urolige tider så er jeg vektet litt ned. Solgte 20% av Nano på 26 tallet og kjøpt tilbake på 13 tallet, det hjelper godt på humøret og tålmodigheten, er godt lastet nå.

4 Likes

Ja så enig skjønner ikke greia her med melding om kanselering av rep emi???hva er det dem venter på…! Men hele emisjonen har virket så uprofesjonel…vi visste jo allerede på ett mye tidligere tidspunkt at dem trengte kapital. Og det burde jo dem også gjort når kursen var 30 …

2 Likes

Hvilket selskap er det snakk om?

1 Like

Hvilket selskap er det snakk om?

Fallhøyden er nok større i NanoV enn i TRVX for å si det slik

interessant, kan du utbrodere litt rundt dette?

Nei, det kan jeg ikke. Jeg føyer meg bare pent inn i all synsingen som foregår på disse Pharma-trådene

Meget bra bidrag :ok_hand:

Jaja… i disse ulvetider får vi trøste oss med at reprising av biotek i kombo med ferdistillelse av paradigme vil få Nanov til å fremstå særdeles attraktiv som partner/oppkjøpskandidat for BP.

Det er vel når alt ser som værst ut at nye muligheter skapes…

2 Likes