Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Så når det løsner og aksjen ENDELiG går 60-100% så er vi kanskje over 20 igjen🍾

Vi snudde på 12 kroner lav i 2016 og gikk til 115 samme året :sunglasses::wink:

Da, som nå, var det ikke mye som tydet på at akkurat det skulle skje!

8 Likes

Håper den slår til igjen😀.

Selv om jeg ikke får med meg det…, tror jeg tar dine råd og exit på 28ish ved neste annledning.

1 Like

Skal vi satse på 12 til 50 gitt alle emisjonene?:slight_smile:

1 Like

Njaaaa….

Markedet overskyter alltid begge veier, så jeg går for 70 i desember 22 når partner har signert :moneybag:

7 Likes

Mad respekt til de som greier å sitte med så høyt.:slightly_smiling_face:

Det er vel de færreste.

Men det er vel defor bare noen veldig få blir rike og.

1 Like

Ja, man kan ikke tape mer enn 1,71 på en Trvx aksje!

Man kan tabe 100% og vinde mange 100% på NANO.

1 Like

Man kan ikke tape alt her. Der vil ikke gå til 0. Det finnes verdier. Fremført bart underskudd og pipeline. Men hvor er vi da? 50% ned ved total kollaps? Jeg mener det er usannsynlig og er nesten villig til å ta sjansen på 50% med for den oppsiden som finnes om de lykkes. Det er smått utrolig at vi skulle igjennom en pandemi med dette. Jeg sitter å vurderer å gå inn med det meste jeg har. Men avventer litt.

3 Likes

Ikke selg alt, selg enten investeringen eller noe ala 1/3 del av beholdningen.

Viktig å videreføre det Zappa sier om høy gevinst, selg alltid noe kanskje alt en liten stund for å få eierskap til pengene. Videre taktikk blir kanskje annerledes om man får eierskap på det du har tjent.

2 Likes

Jeg er jo litt uenig her nå. Hvis man ser på det fundamentale bør man starte med kjøp om likviditeten er ok. Ikke alt på en gang men litt og litt om det fortsetter nedover. Hvis man tar utgangspunkt i emi kurs så vil i alle fall jeg tro at man er på en god track i juli om ikke de ikke skyter seg i leggen internt.

Vådeskudd sådan…

2 Likes

Dessuten kan man ikke tape alt. Jeg er dessverre ikke så likvid om dagen men jobber mot å frigjøre midler. Hvis du ser forbi uroen så er ikke dagens kurs relevant, hvis du har tro på investeringen er den ikke relevant. Det handler da mer om å få tak på flest mulig aksjer.

4 Likes

Det er litt vanskelig for meg da jeg ikke ønsker å hause. Dog, jeg får ofte veldig rett og det er derfor jeg er tilbake. Jeg har i alle fall troen på at min reise med dette selskapet vil bli ok selv m det er ok for lenge siden :wink:

Ja, hva tror vi om morgendagen etter Putins utspill i dag?

Blir det ytterligere 6-7-8-9-10% nedgang?

Der bliver ingen krig, men kun sanktioner mod Rusland.

Krigen har startet for lengst selv om den ikke er fysisk…

Uansett, så vil den tilspissede situasjonen nå legge ytterligere demper på aksjemarkedet.
Spørsmålet er hvor mye.

Sikker på det? Er ikke dette et midlere utfall enn det markedet fryktet? Tror dette er en mid-way løsning som reduserer mulighetene for invasjon av Ukraina og tap av liv / væpnet konflikt. Vi får se, men jeg tror dette roer nervene til markedet :muscle:

3 Likes

Er ikke sikker på noe jeg @TheObserver .
Men, jeg ser ikke bort fra at Putin vil kjøre styrker inn i øst for å ivareta sikkerheten og selvstendigheten til Luhansk og Donetsk. Hva Ukraina og vesten da foretar seg, vil avgjøre om det blir en væpnet konflikt.

2 Likes

Greit å ha emisjonen bak seg nå. Tenk hvis de ventet med den til etter Q4 :sweat_smile:

4 Likes

Jeg nevnte det tidligere. I ettertid vil man si at den emisjonen var genial. Fytti for en kjipp situajson å hente penger nå…

2 Likes