Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Er det alt vi kan glede oss over, en drepende NNV emisjon tilfeldig gjennomført i forkant av Putins sinnsyke aktiviteter.

1 Like

Tror ikke noe kommer til å gå spesielt bra idag nei! Takk gud for at de fikk inn cash når de gjorde.

bare få kansellert den rep emisjonen nå da, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez

Asia er blodrød. Her er det bare å fokusere på noen annet enn aksjekurser. Hold ut,

Hvis di ikke avlyser må di ha noe kursdrivende å komme med. Så håper di ikke avlyser :muscle:

Med tanke på rabatten som ble gitt i hoved emisjonen så tviler jeg sterkt på noe kursdrivende nyheter. Vi får no sjå

Lenge siden jeg har kommet med noe faglig viktig her i diskusjons så jeg tenkte kanskje jeg skulle bidra litt nå :slight_smile:

Jeg har tenkt litt. Tenk hvis de kommer med en ny emisjon nå? Hvor de setter rabatt, og du kan tegne deg for -3 kr aksjen. På den måten kan de bruke pengene fra den tidligere emisjonen å betale aksjonærene som igjen får mer aksjer? :thinking: :money_mouth_face: :exploding_head: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

2 Likes

Trenger snart en dobling for å gå i null…lol

Hvem hadde trodd det når Skrullerud hausa som værst for et drøyt halvår siden…:face_vomiting:

2 Likes

Trenger snart en dobling for å gå i null…lol

Hva er det du klager over da ?! :slight_smile: :rofl: :joy:

3 Likes

Bra kjøperside nå :+1::blush:

Forskjellen er jo også at i motsetning til viruset så vil ikke det som skjer i Ukraina kunne stikke kjepper i hjulene for NANOV, men kun påvirke den nominelle verdsettelsen av selskapet - noe som uansett vil være av midlertidig karakter. Kan se ut som markedet tar disse enkle kjengjerninger inn over seg.

2 Likes

NANOV has a recruitment base in Ukraine.

Nei, ser da ikke sånn ut:

96 study locations, ingen i Ukraine.

15 Likes

At NANOV kun faller i en måned der flere og flere land gjenåpner samfunnet og sykehuskapasitet går opp er for meg ubegripelig

2 Likes

Nesten like mange i Tyrkia som i USA. Mulig jeg burde fått med meg det, men noen som har noen menig om hvorfor det er så mange locations i Tyrkia?

Vi får se til mandagen om det er berettiget…

Jeg har prøvd å google meg frem til hva Skullerud mener med uttrykket som han sier de bruker der hvor han kommer fra; «å helle sur mjølk i en kattunge», men har ikke blitt noe klokere på det.

Tror den referansen er kritisk til å forstå situasjonen rundt rekruttering, men ser ut som om jeg må vente til mandag for å forstå budskapet hans.

3 Likes

Blir spennende på tirsdag ja. på et eller annet tidspunkt vil aksjen prises på noe annet en rekruteringstakt. det blir spennende.

Uttrykket “som sur melk i en kattunge” tolker jeg som noe de ikke har kontroll på. En rekrutteringstakt som går opp og ned uten at de har noen som helst kontroll over den.

Søkte litt selv:
“Det betyr vel noe sånt som at ting går opp og ned. Ikke stabilt”

1 Like