Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

I hvert fall ikke stabil lav (eller stabil høy) rekrutteringstakt, med andre ord.

Riktig, og da blir ekstra interessant å høre hvorfor Skullerud har behovet for å gå så grundig innpå hvorfor de meldte det de gjorde 7.januar.

Gikk det etterpå raskt fra veldig mørkt til lyst, eller gikk det fra veldig mørkt til bekmørkt?

1 Like

Skulle man som legmann gjette på det så kan jeg tenke meg to grunner: Større sannsynlighet for at pasientene velger å være med i studien (kanskje også høyere hyppighet av denne kreftformen i Tyrkia) og ikke minst at omkostningene sannsynligvis er svært mye lavere i Tyrkia. I USA er jo det meste som har med helsevesenet å gjøre superdyrt.

3 Likes

Basene til nanov er i Ukraina Tyrkia Syria og Nord Korea. Hehe.

(sur) Melk i katter går ofte ned for så å komme raskt opp igjen.

4 Likes

Flere folkerike land i sydlige Europa har en del sites.
Både Italia og Spania har også mange sites. Og forsåvidt også en del i Israel.
Vet ikke om det er så mye å spekulerer i, men det var jo en del ledelse fra de middelhavsområdene (Italia/Spania) ved oppstart av Paradigme, samt KOLs med tilhørighet der som Nanov refererte til.

2 Likes

Greit å ta frem denne igjen, kanskje:

image

1 Like

Javel folkens, har holdt meg litt i bakgrunnen over lang tid nå.
Men er i aller høyeste grad både tilstede og investert fremdeles.
Det er jo surt at vi nok engang måtte ned på bånnfiske.
Dvs, surt for gamle investorer med vesentlig høyere snitt og dårlig likviditet. Ikke så surt for nye investorer som kan ta inngang ett eller annet sted på disse nivåene.

Beklageligvis er det vel en reell mulighet for at vi må gjennom minst en Q til med rekruttering i sneglefart.
Time will show…
Det er generelt ikke den mest behagelige tiden å være for sterkt eksponert mot aksjer.
Samtidig er det heller ikke tvil om at bred nedgang vil gi store muligheter.
Hvis Nanov lykkes, vil dette helt klart kunne være siste bånnfiske før fase3 toget går.
Men dette vet man ikke, og det absolutt eneste man kan satse på er hvorvidt man tror nok på teknologien til å våge å satse.

Og da snakker vi ikke om å gamble på luftige spekulasjoner, som at vi kan få AA i 2 linje i fase 3(selvfølgelig ikke mulig)
Lykkes vi med å fullføre rekruttering så betyr d alt, i første runde.
Alt annet er støy…
Deretter kommer neste fase, hvor AA 3linje, PIM i UK og flere avtaler vil materialiseres.
Da kan vi begynne å se konturene av videre utvikling.

Inntil videre får vi la oss underholde av senile presidenter, russiske skolegårdsbøller og generell frykt for alt fra forkjølelse til 3 verdenskrig.

10 Likes

"Vi signerer kanskje noe neste to mnd, kanskje rekrutteringstall blir mye bedre enn slik det ser ut nå, markedene skal jo bare korrigere litt før de skyter til værs igjen og dette putin greiene vi ser konturene av er ikke noe å bry seg med.

Vil dere betale litt mer nå?"

Tror det gjelder å ha et åpent sinn, det er mange prosesser som foregår parallellt og nedslagsfeltet er vidåpent. At rabatten ble stor kommer av toppish markeder, toppish covid, risk off og generelt tøffe tak i kapitalmarkedene. Dette har vært uttalt fra andre selskaper også.

At det utelukker potensiell ny info to-tre mnder ned i løypa blir a far stretch, eller direkte feil etter mitt syn. Det er ikke dermed sagt at det kommer ny info selv om man ikke kan utelukke muligheten. Derfor blir det et vagt grunnlag til spekulasjon rundt rep.emi, selv om det sikkert bare er regelverk og formaliteter som gjør at kansellering uteblir enn så lenge. Kommer nok i løpet av denne uken.

Melka den går opp og ned :slight_smile: som jeg ser flere andre også har uttalt… jaja

Andre selskaper har vist til økt rekruttering i forhold til Q3, så vi kan bare håpe på at dette gjelder for nano også…

14pax igjen til LPD - den meldingen der burde kunne løfte kursen opp til 20-30kr igjen, minst.

4 Likes

NNV posten her er ganske skadeskutt og lurvete nå … får vi ny vekstnæring fra Skullerud om en uke. Det er jo sagt og skrevet i hver melding fra selskapet at vi skal ledes inn på beitemark verdt $29 milliarder.

2 Likes

Dette er vel i første rekke et Hedmark- uttrykk. At noe er som “Sur mjølk til en kattunge” er vanligvis et uttrykk for at noe er ille/feil/pyton/uakseptabelt. Har ikke dobbeltsjekket uttrykket i den konteksten det er brukt her, men dette er vel den normale betydningen.

1 Like

Velger å fokusere på det mer internasjonale utrykket Skullerud brukte: “Diamond in the rock”

7 Likes

Er vel bare et fokus i det korte bildet nå? Oppdatering på rekrutteringen ved Q4 om en ukes tid?

0-2 rekrutterte gir blodbad og 3+ bør være bra? De har vel varslet vanskeligheter med rekrutteringen, så forventningene er vel relativt lave?

1 Like

Det var da usedvanlig kort vei mellom himmel og helvete :rofl:

4 Likes

Er ikke kort vei når så få gjenstår :slight_smile: et par pasienter kan fort være måneder med ventetid man unngår.

2 Likes

Jeg er overrasket over omsetningen som er på stigende kurs i dag.
Mot den store strømmen.
Kan det være inndekning av short?

1 Like

Bare jeg som kjøper litt :grin:

Skal sies at volumet over 12,34 er veldig lavt, kan snu raskt ned til 11 tallet igjen

1 Like

Bra!
Fortsett den gode jobben. :+1:

1 Like

Jeg tror du langt på vei har rett, og ja, markedet er så kortsiktig.
Enkel og omtrentlig matte sier at vi hadde 2,66 rekrutterte pr. mnd i Q3. Med denne farten skulle vi fra Q3 til ferdig innrullert brukt 6,76 mnd (ferdig rekruttert ca 01.06), ergo måtte farten økt for å opprettholde guiding. For å opprettholde guiding måtte vi vært ferdig rekruttert i 15./30.03. Dette betyr at når de har utsatt guiding så ser de at farten fra Q3 pres ikke har fått opp farten, heller motsatt, men hvertfall nok til å utsette guiding. For å akkurat klare guiding på H1-22 måtte de hatt 4,5 pax pr. mnd. Vi vet at de på ca 1,5 mnd rekrutterte 4 pax (06.01.22), altså fortsatt en fart på 2,66 pr.mnd men ikke nok til å nå H1-22.

Spørsmålet er hvor mye omikron har påvirket, og hvordan screeningen har blitt påvirket og om det er igjen pasienter på vei inn fra “best pipeline ever”.
Jeg tror markedet responderer godt på 4 eller flere på 7 uker.
0-2 sender oss nedover da fart på 1 pr.mnd plutselig gir usikkerhet til ny guiding og cashflow.

Slik jeg ser det må de komme med 3 for å holde kursen stabil, 4 for å løfte den til 14-16 og mer enn 5 for å trekke kursen lengre. Det er mange andre triggere som kan komme utover vårparten, spesielt spent på resultatet av møte med FDA som jeg tror kommer til å gi oss hakeslipp, men du verden hvor behagelig det hadde vært med 4 eller mer innrullerte neste tirsdag for å dra oss mot mållinjen på paradigme-maraton.

2 Likes

Helt enig, takk for utbroderende og relevant forklaring :slight_smile: Regner med at takten vil øke utover året 2022, men at starten blir vond pga. Omikron mm. Er ikke i aksjen selv, er “stuck” i et annet case jeg har tro på nå. Håper selvsagt de overrasker på Q4 i positiv retning, Betalutin fortjener livets rett med resultatene vi har sett hittil i mine øyne.