Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Det tror jeg også

In Einarson we trust. Må si norsk biotek er svakt altså, alt hausses så sjukt opp også. Får håpe Ultimovacs kan gå frem som godt eksempel.

1 Like

Når åpner handelen?

3 Likes

Kryper oppover nå😀. Hven er det som legger inn kjøpsordre?? Så store?

1 Like

Mener du nedover!!! Det er 3 nå!

Hvis jeg skulle gjette: BP!!! :rocket::rocket::rocket::rocket:

Satser på at ulti og pho kan veie opp noe av fadesen. Norsk biotek, som skulle bli en del av den nye oljen, har istedet blitt et bunnløs sluk der man stapper ned emisjoner.
Radforsk trenger sårt en suksesshistorie nå.

1 Like

Yes, men var 2,9. Så hoppet den opp til 3. Nå tilbake på 2.9… nå 2.97… noen er vinglepetter🙃

Hvor lang kan en auksjon være?

Pci åpnet på 4 tallet og bounca til 8ish på noen dager. Så velger å ha is i magen i dag.

@Mani Kan du ikke heller åpne et word dokument og peppre det med fav. emoji din!

5 Likes

Får bare opp kursen fra i går… Flere enn meg som har problemer med Dnb? Eller er det bare blodet som flyter?

Alle var meget overbevist om data var god, men det var den ikke. NANO er kommet i samme klasse som TRVX.

1 Like

Det er auksjon.

Hvordan fungerer en auksjon?

2 Likes

Veldig små bevegelser rundt 3 siste halvtimen. Fair pris det. 250m cash -100m/q. Børsskall = 10-30 mill. Fremførbart underskudd = 2600*0,22 * 20% max. = 2kr share price om de sier opp alle i løpet av juni.

is i magen? jeg hadde is i magen når jeg ikke solgte på 32 og kunne hatt 100% avkastning, nå har jeg bare løs mage og har lyst å tømme eneste flaska med sprit jeg har i skapet, men jeg var klar over risikoen! Ble ikke gjeldfri gitt, men det blir mye havregrøt fremover (uten salt)

14 Likes

Ok, kjipt.

Har ikke vært med så lenge😔

1 Like

Er ikke dette en unormalt lang “circuit break”?