Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Et eksempel på hvor lite markedet forstår. Værre er det med alle som uttaler seg mot bedre vitende. Delresultatet er som forventet (litt) dårligere. Og det er naturlig i prosessen.

3 Likes

Following interaction with the regulatory authorities, the Company will provide an additional update, which is expected in August. The Company will not be commenting further until then. The Company’s Q2 results will be rescheduled to August and a new date will be confirmed in due course.

Reason for postpone to Aug.

Markedet tar en spade for å være en spade når en melding kommer…Tror vi ramler ned alt fra 17 til 34% i morgen…
Noen enda som ser en Algeta sammenligning her? Jeg er nok også den som blir trukket langt ned i sumpen i morra… får vi hjelp mon tro…??🛟

1 Like

Greia er vel enkelt og greit, sjokk → apatisme → bullrun fra lave nivåer etter at sjokket har avtatt-> jojo-aksje til august → bullrun til oppdateringen kommer → himmel eller helvete igjen, med mer ekstreme utfall enn nå avhengig av hvem som fortsatt er inne da og hva som blir sagt. Jeg ser på PCIB d-dagen og ser det var dumt der å selge med en gang, men skal ikke påstå å ha særlig mer erfaring med slike situasjoner enn andre. Som regel varierer kursen stort dag 1.

Det er påfallende stor forskjell i uttalelsen ledelsen kom med i forbindelse med interim og gårsdagens melding. Den mest nærliggende forklaringen, gitt at man stoler på hva Bizzari sa ved interim avlesningen, er at inkluderingen av pasienter med stamcelle-behandling har påvirket resultatet i betydelig negativ retning,

Hvis de skulle klare å vise en sammenheng i så måte, så vil jeg tro at det fortsatt er håp i hengende snøre for en godkjenning av Betalutin. Men med svake data og lav mcap vil det uansett være helt håpløst å skulle hente penger til videre ‘‘ordinær’’ drift, finansiere fase 3 studie og stå for launch av Betalutin i 3L FL. En potensiell positiv avlesning av et ‘‘Archer-studie’’ en gang i 2027-28, om alt går på skinner, er eneste kommersielle håp for Betalutin. Men med all usikkerheten som henger over Betalutin og NNV nå, så har jeg liten tro på at de noen gang kommer dit på egen kjøl.

Fra interim 06.08.2020:

In this very difficult to treat patient population (bulky disease, patients refractory to standard therapies) the interim analysis confirmed activity. Betalutin®, as a single administration, was active (CR, PR and disease control rate) and had a well-tolerated safety and manageable safety profile in both arms. Based on a comprehensive assessment, the interim data set supported the selection of the 40/15 dosage arm which demonstrated consistency across all patient sub-groups. The arm evaluating the regimen of 20 MBq/kg Betalutin® following a pre-dose of 100 mg/m2 lilotomab (“100/20”) will be discontinued.

PARADIGME is the company’s ongoing global, randomised Phase 2b trial investigating Betalutin® (177Lu-lilotomab satetraxetan) as a single administration in patients with 3rd-line relapsed / anti-CD-20-refractory FL who have received two or more prior therapies (3L R/R FL). The trial was designed to enrol 130 patients into two arms to compare different dosing regimens.

Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said: “We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety profile in this unmet patient population. We believe that the decision to focus on one arm as well as the ongoing implementation of the protocol amendments will significantly support an increase of the enrolment rate to PARADIGME”.

Gårsdagens melding:

While Betalutin® showed signs of efficacy in this frail, elderly and difficult-to-treat patient population, the independent expert panel reported that the efficacy data are less promising than the data reported from the Phase 2a LYMRIT 37-01 trial.

2 Likes

Hva er ditt syn på veien videre for selskapet etter gårsdagens melding?

Min første tanke:

Om man skal klare å redde litt aksjonærverdier her, så hadde jeg lagt ned all satsningen på Betalutin og samarbeidet med IFE. Bygg opp et nytt selskap som satser videre på Alpha37 med Jostein ‘‘the Trader’’ Dahle som frontmann.

En full restrukturering altså, et helt nytt selskap som bygges opp rundt all lærdommen knyttet til utvikling av Betalutin og Nano. Og dette bør gjøres i kompaniskap/JV med OranoMed.

Bør ligge noe verdier her

5 Likes

Takk, spennende tanker :thinking:

Vet du hva som vil skje med OranoMed sin satsning hvis Nanov mot formodning må legge ned driften, uten å klare å selge noe av pipen?

Fra styreleder pr mail 14.mars, hadde vært svært interessant å høre hva han mente om dette statementet 3 måneder down the road:

All of that said, we truly believe that the company is undervalued considering the pipeline I have outlined above. Our primary objective is drive our first asset through clinical development and all of our hope and belief is that this will bring an upside to the share price and you investors as well

Kan vel legge til mer fra samme mail når man først er i gang…

We outlined how we intend to build Betalutin as its own pipeline, starting with 3.line follicular lymphoma and our ongoing planning activities most immediately culminating with an FDA interaction over the next month around the confirmatory phase III program we are planning in 2.line follicular lymphoma. Although plans are less detailed around DLBCL, we also outlined our plans there. Finally we gave an update on the other 3 assets we have in development and where we currently stand with each of them. I hope this was appreciated.

Så hva tror vi skjer med confirmatory phase III nå, all den tid de har brukt hundrevis av millioner og andre ressurser for next step? Det er vel svaret vi skal få i august regner jeg med.

Forstår jeg deg rett @InVivo så er det bare å sette et rødt kryss over alt som har med Archer, MZL, DLBCL å gjøre? Eller har du bare sovet litt dårlig du også og er litt grumpy på morgenkvisten?

3 Likes

Ikke Archer, jeg tror det er her framtiden ligger.

1 Like

Ikke hvis du ser på bildet fra InVivo litt lengre opp i tråden her. Han mener Betalutin er history og X’er ut alt som har med medikamentet å gjøre.

Jeg håper den tanken er skivebom, men det får andre ta avgjørelsen på.

Jeg tror ikke det er gjennomførbart mtp på tidslinjer og det finansielle aspektet.

I tillegg blir det ekstra tungt sett i lys av gårdagens melding. Legg til at konkurransen er ytterligere skjerpet med inntog av bispesifikke antistoff

1 Like

Hvis du her legger til grunn at det skal fundes av retailinvestorer er jeg helt enig. De stengte døra til det «frie» kapitalmarkedet etter forrige emisjon.

Det er kun ekstern finansiering fra venture eller big pharma som gjelder herfra og ut. For mange av disse er fase III løpet ingen utfordring finansielt, men det betinger jo at man tror på det kliniske som ligger bak. Det vet vi vel strengt ikke med sikkerhet ennå, selv om den nye naglen de kjørte ned i kista i går var knallhard.

2 Likes

Ja, usikkerheten rundt det kliniske er jo det som gjør fremtiden høyst usikker.

Når det ikke lengre er mulig å finansiere Nano mtp på Betalutin som spydspiss, så mener jeg at det riktige er å skipe ut et nytt selskap som satser videre på Alpha37 sammen med OranoMed.

Men som tidligere nevnt, det er fortsatt håp i hengende snøre.

3 Likes

Fikk dette ang. Radforsk:
“Vi setter opp en ekstra Ultimovacs/Nanvector podkast torsdag 23. juni - i morgen kan ikke Jonas være med i podkasten.”

Kommer det noen fra nano i podden eller blir det bare enda mer spekulasjoner og usikkerhet

2 Likes

Fikk meldingen i går, så Jonas Einarsson vil delta i podkasten i morgen 23. juni.

Er det en dag vi kan få litt drahjelp av shortere er det i dag​:joy::+1: forhåpentligvis skal det dekkes en del. Særs spesielt at det hovedsaklig er shortere som har tjent penger på dette selskapet.

1 Like

The patient group, the old and frail, is a tough one. … Many think they know medicine … we don’t. Is like an old rusty engine where almost all parts cannot be changed out. The criteria changed for last group …… and who knows how much the immune system is reduced in this lot. It lies here…. It would be a miracle if these results were same or better !!! There is nothing called a medicine really …. is all chemically based and all have side effects….
Their bodies were just not strong enough to cope and adjust to Betalutin.

We just need to know more. I strongly believe this is the cause of the results. Hence, why so vague, as each individual case has to be investigated in detail to see why.
Just very unfortunate for us investors as the message gives no details.

1 Like