Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Og rekrutteringen har dem heller ikke fått til…

Stemmer det. Hadde helt glemt det at vi bant oss fast i den tilbake i 2017😅

1 Like

Makro er bra, sikkert opp i morgen. :thinking:

Den masta slet jeg meg heldigvis løs fra! MEN med et betydelig tap som jeg forhåpentligvis tar lærdom av!:sunglasses:

De har ikke paradigme-data enda. Må nesten fullføre paradigme før man kan få partner på evt pivotalstudie med combobehandling.

Vært tenkelige tidspunkt? Vel, selskapet er billig, og selskapet er mer enn Betalutin…

Bizzari kommenterer data ifm. interimavlesning i august 2020:

“We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety profile”

Vanskelig å forstå at efficacy har gått fra “very encouraging” for hele Lymrit + halve Paradigme samlet, til bånn i bøtta nå når en halv (nesten) Paradigme-populasjon er lagt til datasettet.

Ikke vet jeg, men i morgen blir ikke “blodbad”, dekkende en gang.

Hele utsagnet til Bizzari ifm. interim:

"Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said: “We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety profile in this unmet patient population. We believe that the decision to focus on one arm as well as the ongoing implementation of the protocol amendments will significantly support an increase of the enrolment rate to PARADIGME”.

I retrospect er det så mange røde flagg her. Spesielt de hyppige leder skiftene, dårlig rekruttering og lav vilje til de største aksjonærene i å stille opp i emiene. Dyrebar lærepenge for mange av oss. Skal ta bet i bioteknologi må det være en mindre del av portis og ikke hoveddelen, er min erfaring.

4 Likes

Men dem har ikke kapital til og holde dette gående i så veldig lang tid…og ikke akkurat en enkel sak hente inn mer etter den ene katastrofen etter den andre…

1 Like

Det er jeg helt enig i, og jeg har vært bekymret lenge. Men ikke for dataene, jeg kan i etterpåklokskapens navn ikke skjønne hvordan vi kunne ane at resultatene hadde svekket seg, ref f.eks. utsagn i forbindelse med interimavlesningen.

2 Likes

Enig med du, men dette har buttet lenge

Ja og ikke vil dem stille opp og prate litt rundt dette heller som ikke er særlig tillitsvekkende…

1 Like

Betalutin hadde 70% ORR med n=37 for FL og 61% for n=74.
Det er dermed ikke mulig å komme under grensen for AA på 40% ORR.

Vi får nå høre hva FDA sier. De må nødvendigvis også se på DOR og langsiktige bivirkninger for hele forsøket.

Selv med noe dårligere tall nå, representerer det kun 30%. FDA bør godkjenne Betalutin.

9 Likes

Kondolerer til alle aksjonærer, dette er ikke en god følelse. Det er alltid lett å stå på utsiden eller være etterpåklok. Lampene har lyst rødt i Nano lenge, sammenlignet med Ultimo er det natt og dag. Ledelsen og de største eierne sitter på 80% av aksjene og rekrutteringen går på skinner, dette i kombinasjon med en ledelse som alltid har holdt det de lover. Vil tro man raskt kan se en strøm fra aksjonærer fra Nano til Ultimo i morgen.

2 Likes

Får bare lukke tradern i morgen.

Tenk for en rekyl det blir i NANO om FDA sier at de bør fortsette🤞

De må dog trolig få på plass en solid partner med cash up front på fremtidige gullkalver, for at d skal være liv laga.

3 Likes

Her er det nok mange ærlige svar :joy:

1 Like

Alternativer med dårligere data:

1: Rekruttere brukbart men får ikke AA: Rekruttert ferdig 1H 2023, pluss 12 mnd review, ferdig i beste fall 2H 2024.

2: Rekruttere brukbart, men får ikke conditional approval etter pivotal (Paradigme) fordi efficacy er middelmådig: må kjøre fullt fase III studium. X antall år, velg X selv, your guess is as good as anybody’s.

3: legge bort Betalutin som mono-behandling og satse videre på kombo/Archer. Langt fram, men kanskje ikke som å starte helt på nytt ref. planene å bruke kombo som en del av fase III.

Alle alternativene vil medføre mye lenger tidslinjen, med behov for finansiering som er urealistisk å skaffe.

Skal jeg våge meg på en påstand, så er kanskje kombi/Archer veien framover i samarbeid med BP. Det er her markedet ligger, og det er kanskje mer aktuelt for BP å gå inn på kombo med sine egne produkter, enn Betalutin alene.

Noe MÅ skje nå i høst, og jeg har ikke særlig tro på partner på mono-behandling basert på sviktende resultater. Jeg kan heller ikke se for meg annet enn at vi er ved veis ende for nanov som alenegjenger. Kanskje like greit.

6 Likes

Det er bare 3 utfall for de siste delresultatene, ingen endring, dårligere, bedre. Hvorfor så oppskjørtet? Er det noen som trodde at de 3 utfallene har lik sannsynlighet eller at det var størst sannsynlighet for bedre? (Ikke kryp for langt ned i de ulike beslutningshierarkiene før dere har forstått toppen/meldingen.)

“Every penny counts.” Hadde ikke situasjonen vært så tragisk for aksjonærene kunne man nesten blitt litt spent på hva fakturaen fra ekspertpanelet beløper seg til.

1 Like

I am still struggling with todays message. Just impossible to get anything out of this to know if one should sell or just hold and wait for August. Surely Betalutin has shown enough to still hit market? I can’t believe this is as awful as many write in here. I’m just super annoyed how vague it all is. And why postpone all until August too? I firmly believe this will work out in the end as the world has nothing to offer the old and fragile. No? At least from what I read. But, I’m no expert.

Skullerud is the man needed for end stage here. Why would he put his reputation on the line? He kept pointing out Betalutin is not all and kept mentioning pipeline. I have a feeling he knew results could be poorer then we all expected and today confirmed that for me.
Why spend so much effort to prepare for market as well? Just makes no sense at all if results are that awful. I firmly believe they have enough to keep going and are working hard to show FDA / BP just this. Time will show.

Either way have nice summer everybody and for those who hold (which I probably will) I’m sure we will see a positive outcome in the end. Good luck !

3 Likes

Seigpiningen og kampen for å angivelig passe på aksjonærenes verdier fortsetter, hvor ender det i morgen?

  • På 1 tallet
  • På 2 tallet
  • På 3 tallet
  • På 4 tallet
  • På 5 tallet
  • På 6 tallet

0 stemmegivere