Ikke hvis du ser på bildet fra InVivo litt lengre opp i tråden her. Han mener Betalutin er history og X’er ut alt som har med medikamentet å gjøre.
Jeg håper den tanken er skivebom, men det får andre ta avgjørelsen på.
Ikke hvis du ser på bildet fra InVivo litt lengre opp i tråden her. Han mener Betalutin er history og X’er ut alt som har med medikamentet å gjøre.
Jeg håper den tanken er skivebom, men det får andre ta avgjørelsen på.
Jeg tror ikke det er gjennomførbart mtp på tidslinjer og det finansielle aspektet.
I tillegg blir det ekstra tungt sett i lys av gårdagens melding. Legg til at konkurransen er ytterligere skjerpet med inntog av bispesifikke antistoff
Hvis du her legger til grunn at det skal fundes av retailinvestorer er jeg helt enig. De stengte døra til det «frie» kapitalmarkedet etter forrige emisjon.
Det er kun ekstern finansiering fra venture eller big pharma som gjelder herfra og ut. For mange av disse er fase III løpet ingen utfordring finansielt, men det betinger jo at man tror på det kliniske som ligger bak. Det vet vi vel strengt ikke med sikkerhet ennå, selv om den nye naglen de kjørte ned i kista i går var knallhard.
Ja, usikkerheten rundt det kliniske er jo det som gjør fremtiden høyst usikker.
Når det ikke lengre er mulig å finansiere Nano mtp på Betalutin som spydspiss, så mener jeg at det riktige er å skipe ut et nytt selskap som satser videre på Alpha37 sammen med OranoMed.
Men som tidligere nevnt, det er fortsatt håp i hengende snøre.
Fikk dette ang. Radforsk:
“Vi setter opp en ekstra Ultimovacs/Nanvector podkast torsdag 23. juni - i morgen kan ikke Jonas være med i podkasten.”
Kommer det noen fra nano i podden eller blir det bare enda mer spekulasjoner og usikkerhet
Fikk meldingen i går, så Jonas Einarsson vil delta i podkasten i morgen 23. juni.
Er det en dag vi kan få litt drahjelp av shortere er det i dag:joy: forhåpentligvis skal det dekkes en del. Særs spesielt at det hovedsaklig er shortere som har tjent penger på dette selskapet.
The patient group, the old and frail, is a tough one. … Many think they know medicine … we don’t. Is like an old rusty engine where almost all parts cannot be changed out. The criteria changed for last group …… and who knows how much the immune system is reduced in this lot. It lies here…. It would be a miracle if these results were same or better !!! There is nothing called a medicine really …. is all chemically based and all have side effects….
Their bodies were just not strong enough to cope and adjust to Betalutin.
We just need to know more. I strongly believe this is the cause of the results. Hence, why so vague, as each individual case has to be investigated in detail to see why.
Just very unfortunate for us investors as the message gives no details.
Panikkdumpen ser ut til å ende på 4,28. Bedre en fryktet. Blir spennende å se om den kan stabilisere seg mellom 4 og 5 et sted.
Det hyggelige i dagens situasjon er jo at vi kan se frem til et betydelig fradrag på skatten neste år, nesten 36 % av tapet.
Wow…folk taber mange penge på dette luftskib.
Takk til Norge AS for den🙂
Vi må vel vente til 09.15 da, med å få en på tygga.
Spent på om vi får insidekjøp i dag…
Tror du, at de er dumme. De ved det er et synkende skib.
Kan vi håpe på rekyl her i juli???
August i så fall.
Jepp, dobling fra 0.5 til 1 krone
Selv på det mørkeste etter meldingen i går hadde jeg ikke sett for meg en kurs i dag på 2-tallet.
Det er jo bare panikk og belånte porteføljer. Den bouncer nok greit et stykke opp derfra. 4 ish.