Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Ja, det er vanskelig å vite hva som ligger i den formuleringen.

1 Like

Skal ærlig talt ikke gi det styret for mye troverdighet. Det er noen i den ledelsen som har sopet ut mye kapital av det selskapet uten å levere på topp niva tørr jeg mene. De klarer sikker å lure med seg noen millioner til

Det værste er at om ikke lenge sitter de samme menneskene i toppstillinger i andre selskaper lurer til seg nye lønninger der

2 Likes

Hvem sitter i denne uavhengige komiteen egentlig? Noen som vet det?

Mange som svartmaler nå, men jeg tror ikke denne meldingen er så ille som mange tror. Mine aksjer selges ikke i morgen.

Betalutin får sin plass i markedet. Det vet også Big Pharma. Avventer.

4 Likes

Det er nå en egen sak hva man mener om styret og deres vurderinger/beslutninger.
Men det virker som det er mange som ikke skjønner forskjellen på styret og ledelsen i et selskap her på tråden.

1 Like

Meldingen er veldig ille siden ledelsen gjemmer seg bort…det har dem gjort den senere tid…så det varsler ikke bra når dem gjør det…

1 Like

Dem sitter med korta tett til brystet, og har ett og annet ess i ermet skal du se :slight_smile:

1 Like

De burde hentet penger for lenge lenge siden.
De bør ikke kjøre rep.emi når kursen trades langt og lenge under emi.kurs.

De bør stille opp å forsvare og forklare hva som nå blir veien videre for å dempe usikkerheten til markedet, og for å prøve å skape seg et lite snev av tillit.
Istedenfor melder de bare at guiding ryker, utsetter Q2 og sier god sommerferie - kanskje vi må slå oss konk i høst.

Er så lei av å skylde på uflaks.
Radforsk-podcaster med bare unnskyldninger og ukritisk-pjatt er det siste man trenger nå.
De (og vi) må tørre å være litt mer kritiske om man vil lykkes eller bli bedre i noe. Hvorfor går det galt gang på gang med Radforsk-selskapene (pcib, nano, trvx og flere)?
Jonas og Elisabeth må tørre å stille gjestene sine en del kritiske spørsmål, og de må tørre å dele ut noen kaktuser.

2 Likes

Sikkert begrenset hva dem kan spørre om på slike podcaster vil jeg tru …
edit: kan sikker spørre, men begrenset med svar .

Dem stikker av istedenfor for finnes ingen vei videre antakeligvis…Feighet og vil så gjerne beholde sine lønninger frem til høsten…

Kanskje litt utydelig, men var ment som at styret skulle tatt grep rundt ledelsen for lenge siden.

Mange troll her nå. Du er ett av dem. Hva vet du om selskapet egentlig?
Jeg har fulgt selskapet tett siden 2015. Jeg vet hva jeg har investert i. Det har selvfølgelig vært tøft, men jeg vet at Betalutin kommer på markedet.

Kommer til å kjøpe dine aksjer i morgen når du blir tvangssolgt:)

Tok meg en rolig Ratzeputz i kveld:)

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Jeg har også sittet med aksjer siden 2015 …så jeg vet mer en nok til at vi har nå en ledelse som har sviktet totalt…og at dem nå tier og ikke fronter en slik melding med en call…det lover ikke bra…

Så hva skal en egentlig tro om dette???

I morgen blir det sannsynligvis noe kaos i starten da noen skal kaste kortene, noen blir stoppet ut, kastet ut eller tvunget ut. Kan komme en veldig lav bunn med påfølgende svingninger. Umulig å spå hvor det ender opp.

Hva gjør vi?

  • Selger uansett pris
  • Vil ut, men ikke for enhver pris
  • Sitter stille
  • Kjøper

0 stemmegivere

Skal ikke diskutere ultimo for mye her men for ta det som ett eksempel.

Arm 1. 80% os etter 24 MND. 20 pas.

Arm 2: 60% os etter 24 MND. 10 pas.

En pasient her en pasient der utgjør mye i prosenter når man regner complete respons og os.

Lymrit så veldig bra ut spesielt de beste dosene.

Så plutselig ser det værre ut med en større pasient gruppe. Eller endrede inklusjon. Eller Covid. Eller hva man skaø skylde på.

Hadde for eks ultimo i sin fase 1 med pembro hatt 18/30 OS istedenfor 22 så ser det helt annerledes ut. Hva er mest representativt. Arm 2 eller arm 1? Det er dette jeg mener.

Betalutin så ut som en vinner. Har de latt for gamle pasienter få bli med ? Konkurrentene har mye yngre pasienter. Igjen. Det føles ut som bingo mer enn at noen kunne forutse at paradigme ble dårligere enn lymrit med den beste dosen?

Jeg har forøvrig ikke aksjer i Nano men har aksjer i ultimo.

3 Likes

Fint du fortsatt har trua, men hvor mener du kapitalen skal komme fra til å holde dette gående? Er ikke som behovet for kapital er borte når de er ferdig innrulert.

Vi skal heller ikke glemme at gjennom disse årene som har går har konkurransen bare blitt tøffere

Er i et amerikansk small cap som nylig kjøpte opp et dansk biotek selskap. Var ikke som de kom med et bud når de hadde det tøft. De plukket de opp når de skulle i skifteretten.

1 Like

Hva vil du de skal si? De har ingen konkret god plan nå. Veien videre avhenger av hva FDA sier.

Ledelsen har ikke sett data, og kan ikke uttale seg om effekt.

Ledelsen kan/vil ikke diskutere evt. parnersamtaler

En call med retail sine dustespørsmål vil være meningsløst da de fleste svarene vil være “We cannot comment on that”.

Gjemmer seg? Nei, de venter på svar fra FDA og fortsetter rekruttering i mellomtiden.

3 Likes

Tror du virkelig d…bra d er noen som har troen…men at dem distanser seg slik dem gjør lover ikke bra… og partneravtale…? Dem har ikke fått inn partner på tidligere tidspunkt…så hvorfor skulle noen være interessert på d verst tenkelige tidspunkt…!

1 Like

Her blir man med ned masta til bunns ja! :sunglasses: