Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Er vel dette vi sammenligner mot?

Dette er noe av det verste jeg har sett. Her sender de ut to meldinger på kort tid som helt åpenbart setter hele selskapet at risk og skaper enormt med usikker. Skulle i det minste tro at ledelsen ville redde sitt eget skinn og gi markedet en form for forklaring, spesielt de som har kommet inn i senere tid, som feks Skullerud.

I siste melding står det både “showed signs of efficacy” og så “less promising than the data reported from the Phase 2a LYMRIT 37-01 trial”. Sistnevnte var jo svært promising. Hvordan f*** skal man tolke dette?

5 Likes

Skjønner ikke helt hvordan siste oppdatering fra Ulti gjør den så bingo? At du ikke forstår ting betyr vel ikke at andre ikke gjør det eller at ting er bingo :joy: Men ser jo at du har hatt en agenda med ditt, tapt litt mye kanskje?

Snart værre enn Theranos dette. Fake it till you make it. De ender vel opp med å dele celle med hu Holmes.

5 Likes

Beklager @vegar_beider
Men den arrogante sleske udugelige ledelsen i nano kan du få billig av meg.

Kjedelig at man lot seg friste til å ta et lodd når man har proklamert å ligge unna.

Ledelsen har på en mest mulig effektiv måte kjørt kursen og selskapsverdien rett i dass den siste måneden.
Skjønner ikke hvordan de skal ha sjans til å få inn penger til videre drift lenger.
Men skjønner godt de gjerne vil fortsette å trykke på emisjonsknappen slik at de kan håve inn feite lønninger for å fortsette med sitt eminente arbeid.

Finnes det virkelig noen andre alternativer enn å gå for et brannsalg? Ingen vil vel stemme for en emisjon med flere hundre millioner nye aksjer pålydende 50 øre.
Hvordan skal de klare å komme i mål med Paradigme som de sier de vil dersom FDA er enig? Virker som de lever i sin egen boble uten å skjønne seg på noen ting av børs og aksjonærverdier. De bare sender ut en tåkemelding med maks usikkerhet og velger å gå i under jorden selv. Sånn går det ikke an å holde på ustraffet!

Jeg velger å bli sittende for å se hva de finner på. Man kan jo selge patentene / pipen til et farma-selskap mens skallet og det fremførbare underskuddet selges til et helt annet selskap om farma ikke bryr seg om det fremførbare underskuddet.

Kan liksom ikke skjønne at de vil være bekjente av å gjøre CV’n sin så forferdelig stygg med å rævkjøre alt og alle her for å tyne ut noen hundretusen ekstra i lønn til seg sjøl samtidig som de ødelegger verdien av aksjene og opsjonene sine.

1 Like

Betalutin ble sett på som et damplokomotiv på skinner. Vist stabilt og solid effekt i stadig større populasjoner, også ved interim i Paradigme.

Så skjer det plutselig noe når man nærmer seg readout. What the heck??

Så selv om U-meldingen ikke var direkte negativ, sp var den heller ikke overveldende positiv, og i sum synes jeg dette viser risikoen i biotek ganske godt.

I tillegg har konkurransebildet endret seg drastisk for Betalutin i de siste årene, og kombo ser ut som eneste mulighet for Betalutin.

Det finnes ingen garantier, ballen skal helt i mål før man kan juble.

Jeg sitrer igjen med at gull finnes i preklinisk/tidligfase og selskaper med markedsadgang og partner eller salgsapparat på plass.

4 Likes

Det er vel skuffende rekruttering og resultater som er årsaken?
Hva mener du ledelsen skulle gjort i dagens situasjon?

Poengterer at jeg selvsagt ikke synes lønnsnivået i dette selskapet er passende.

Det er vell bare game over…en ledelse som gjemmer seg…all kapital snart brukt opp…og hente inn ny kapital ???er vell ikke noe hente lenger. Og er vell ingen som er galne nok til bla opp …

1 Like

Det er vel nettopp i denne kritiske fasen at de fleste slike selskaper feiler?

1 Like

Selger uansett ikke nå. Velger å se ann til høsten om det er noe på gang. Ytterligere 10- 20% ned fra der vi er nå, utgjør ikke allverden på totalen. Håper det går mot salg til BP. Da får vi vel iallefall forhåpentligvis igjen 10-15 NOK for platform/teknologi, og kanskje litt for tort og svie🙈

Ender dette selskapet også hos Spetalen som skal børsnotete noe annet? :thinking:

2 Likes

Hva er det BP skal kjøpe? Nano har mye fremførbart underskudd, men du får ikke BP over dammen for det.

Helt siden jeg kjøpe her i 2017så har folk snakket om BP. Tar det aldri slutt. De kom ikke når det så rosenrødt ut å de kommer ikke nå.

5 Likes

Enig…kjøpe hva???

1 Like

Hva er det og kjøpe…er jo lagt i grus alt sammen

1 Like

less promising than 65 ORR og 30 CR – ifølge DNB.
Men altså sammenlignet med Lymrit-01 (Ikke sammenlignet med Paradigme-interrim som var i 2020)

Skal vel sies at jeg ikke brukte det tallet for forventet effekt – sammenlignet med samme gruppe som ut fra husk kan ha ligget på 62% orr/19% cr(?)

2 Likes

Litt av utfordringen er jo at det må skje fort også, for det trengs penger før året er omme… Og jeg sliter med å se hvordan man skal få til det også…

2 Likes

Siste rest av kapital går nå til holde ledelsen i live med deres beskjedne lønninger…så meldes det om finito finale…ingenting tyder på annet…når dem ikke engang vil face aksjonærene

1 Like

Selv om de treffer betydlig under dette, så snakker vi noe annet enn “showed signs of efficacy”

2 Likes

Hvorfor skulle det være i styrets interesse?

Tenk å kunne dra på ferie med 400-500 tusen i feriepenger slik ledelsen i nano kan. Det bør være ferietur med en liten bismak i år. De karrer vel til seg det de kan.

1 Like