Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Jeg har også sittet med aksjer siden 2015 …så jeg vet mer en nok til at vi har nå en ledelse som har sviktet totalt…og at dem nå tier og ikke fronter en slik melding med en call…det lover ikke bra…

Så hva skal en egentlig tro om dette???

I morgen blir det sannsynligvis noe kaos i starten da noen skal kaste kortene, noen blir stoppet ut, kastet ut eller tvunget ut. Kan komme en veldig lav bunn med påfølgende svingninger. Umulig å spå hvor det ender opp.

Hva gjør vi?

• Selger uansett pris
  • Vil ut, men ikke for enhver pris
  • Sitter stille
  • Kjøper

0 stemmegivere

Skal ikke diskutere ultimo for mye her men for ta det som ett eksempel.

Arm 1. 80% os etter 24 MND. 20 pas.

Arm 2: 60% os etter 24 MND. 10 pas.

En pasient her en pasient der utgjør mye i prosenter når man regner complete respons og os.

Lymrit så veldig bra ut spesielt de beste dosene.

Så plutselig ser det værre ut med en større pasient gruppe. Eller endrede inklusjon. Eller Covid. Eller hva man skaø skylde på.

Hadde for eks ultimo i sin fase 1 med pembro hatt 18/30 OS istedenfor 22 så ser det helt annerledes ut. Hva er mest representativt. Arm 2 eller arm 1? Det er dette jeg mener.

Betalutin så ut som en vinner. Har de latt for gamle pasienter få bli med ? Konkurrentene har mye yngre pasienter. Igjen. Det føles ut som bingo mer enn at noen kunne forutse at paradigme ble dårligere enn lymrit med den beste dosen?

Jeg har forøvrig ikke aksjer i Nano men har aksjer i ultimo.

3 Likes

Fint du fortsatt har trua, men hvor mener du kapitalen skal komme fra til å holde dette gående? Er ikke som behovet for kapital er borte når de er ferdig innrulert.

Vi skal heller ikke glemme at gjennom disse årene som har går har konkurransen bare blitt tøffere

Er i et amerikansk small cap som nylig kjøpte opp et dansk biotek selskap. Var ikke som de kom med et bud når de hadde det tøft. De plukket de opp når de skulle i skifteretten.

1 Like

Hva vil du de skal si? De har ingen konkret god plan nå. Veien videre avhenger av hva FDA sier.

Ledelsen har ikke sett data, og kan ikke uttale seg om effekt.

Ledelsen kan/vil ikke diskutere evt. parnersamtaler

En call med retail sine dustespørsmål vil være meningsløst da de fleste svarene vil være “We cannot comment on that”.

Gjemmer seg? Nei, de venter på svar fra FDA og fortsetter rekruttering i mellomtiden.

3 Likes

Tror du virkelig d…bra d er noen som har troen…men at dem distanser seg slik dem gjør lover ikke bra… og partneravtale…? Dem har ikke fått inn partner på tidligere tidspunkt…så hvorfor skulle noen være interessert på d verst tenkelige tidspunkt…!

1 Like

Her blir man med ned masta til bunns ja! :sunglasses:

Og rekrutteringen har dem heller ikke fått til…

Stemmer det. Hadde helt glemt det at vi bant oss fast i den tilbake i 2017😅

1 Like

Makro er bra, sikkert opp i morgen. :thinking:

Den masta slet jeg meg heldigvis løs fra! MEN med et betydelig tap som jeg forhåpentligvis tar lærdom av!:sunglasses:

De har ikke paradigme-data enda. Må nesten fullføre paradigme før man kan få partner på evt pivotalstudie med combobehandling.

Vært tenkelige tidspunkt? Vel, selskapet er billig, og selskapet er mer enn Betalutin…

Bizzari kommenterer data ifm. interimavlesning i august 2020:

“We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety profile”

Vanskelig å forstå at efficacy har gått fra “very encouraging” for hele Lymrit + halve Paradigme samlet, til bånn i bøtta nå når en halv (nesten) Paradigme-populasjon er lagt til datasettet.

Ikke vet jeg, men i morgen blir ikke “blodbad”, dekkende en gang.

Hele utsagnet til Bizzari ifm. interim:

"Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said: “We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety profile in this unmet patient population. We believe that the decision to focus on one arm as well as the ongoing implementation of the protocol amendments will significantly support an increase of the enrolment rate to PARADIGME”.

I retrospect er det så mange røde flagg her. Spesielt de hyppige leder skiftene, dårlig rekruttering og lav vilje til de største aksjonærene i å stille opp i emiene. Dyrebar lærepenge for mange av oss. Skal ta bet i bioteknologi må det være en mindre del av portis og ikke hoveddelen, er min erfaring.

4 Likes

Men dem har ikke kapital til og holde dette gående i så veldig lang tid…og ikke akkurat en enkel sak hente inn mer etter den ene katastrofen etter den andre…

1 Like

Det er jeg helt enig i, og jeg har vært bekymret lenge. Men ikke for dataene, jeg kan i etterpåklokskapens navn ikke skjønne hvordan vi kunne ane at resultatene hadde svekket seg, ref f.eks. utsagn i forbindelse med interimavlesningen.

2 Likes

Enig med du, men dette har buttet lenge

Ja og ikke vil dem stille opp og prate litt rundt dette heller som ikke er særlig tillitsvekkende…

1 Like