Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Alltid merkelig at det er de som har klart å ¨komme seg ut i tide¨ som kommenterer hyppigst her.

1 Like

Kanskje man har minst like mye å lære av dem “som kom seg ut i tide” som av dem som har låst seg til selskapet gjennom alle år?

4 Likes

Hvordan skulle de vite det? Dataene er blindet for alle inkludert selskapet

Vel det er jo et annet angrepsmål, det er god safety/fordelaktig bivirkningsprofil og man får økt tilstedeværelse av cd20 som følge av behandlingen. Men klart; effekten må nok over et visst nivå for at den skal anses som attraktiv i en monosetting.

Tja, mulig – men data er dog mer enn efficacy.

2 Likes

La oss si de går konk ila høsten…hva skjer da? Går aksjen bare til 0 å så er det game over? Hilsen en småskuffa amatør

1 Like

Vei ikke om jeg skal være skuffet over egen investering eller skylde på ledelsen. Ledelsen har som i andre selskaper holdt liv i aksjen å fått gjennomført emisjoner eller emisjoner med håp om at de snart er i mål. Selskapet har lagt alle eggene i en kurv som har vært diskutert opp og ned gjennom årene her inne. Vi visste alle om hvor risikabelt det var, men forsatte med følelsen av fomo. Tenker dette går i boka som en lærepenge om at norsk biotek som snakker ned partner i årevis for å bevare aksjonær verdier må vise til noe mere enn en pil på mål.
Vi slipper hvertfall å være oppgangstidertid så vi taper mens alt annet stiger.

4 Likes

Ikke det som er poenget.
Har tatt mine smertelige tap selv i Pcib, heller ikke morsomt å kjøpe på 65 og selge på 35, men tross alt bedre enn å sitte med videre.
Ikke glem at disse katastrofe aksjene er de mest debatterte her på tekinvestor!
Men, skal ikke dra den videre, all sympati bare så det er sagt.

6 Likes

panel reported that the
efficacy data are less promising than the data reported from the Phase 2a LYMRIT
37-01 trial:

For the 36 pts receiving the “40/15” regimen, the ORR was 58% (CR 28%), and 64% (CR 28%) for FL (n=25). The ORR was 63% (CR 21%) for 19 pts receiving the “100/20” regimen, and 69% (CR 19%) for FL (n=16).

Helt toppen av idioti å ikke komme med mer info.

Jeg kan ikke nok så er det 58 (28) som vi er langt unna?

Tror neppe selskapet går konkurs. Dersom selskapet møter veggen og ledelsen gir opp videre drift, vil det i tilfelle heller bli snakk om en styrt avvikling. Men for deg som aksjonær er jo resultatet det samme.

1 Like

Dersom Nanov har en partner for hånden ? Ville da selskapet gått ut med det nå?

Eneste lyspunkt for meg nå er at Nano har virket å ha god kjemi med FDA. (Jevnlige samtaler, 2 X fast track , innvilget reduksjon av antall pasienter nødvendig til Paradigme). Dessuten vet vi jo ikke de eksakte dataene enda. Men min tro på suksess for selskapet raste fra 75% til 20% etter dagens melding.

2 Likes

Først sender selskapet ut en melding som de vet vil føre til at mange av de mest trofaste aksjonærer gir opp og realiserer sviende tap, for så en stund etter publisere en slik gladnyhet…?

4 Likes

Kan ikke se for meg de har noe partner når dem sier dem skal rådføre seg med FDA om veien videre.

Og at studien er åpen inntil videre, til dem har rådført seg med FDA.

Bare de 2 setningene i seg selv betyr jo at dem har nada.

Får dem tommelen ned fra FDA er studien ferdig. Det er ingen verdi å gå videre.

Når dem på toppen av dette sier at det vil ikke bli kommentert ytterligere før i august, forteller jo at man vil få total radiotaushet i de neste måneder.

:man_shrugging:

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

4 Likes

Vet du at det er ødelagt ?!

Det er jo ikke ødelagt.

Nano er som en iskald øl, du kjøper den godt mot å gleder deg til hvor nydelig det skal bli, men sitter bare igjen med bakrus å noen usle kroner i pant.

2 Likes

Snakk om å drite i aksjonærene. De kan ikke slippe en slik melding for så være stille frem til august. Skjønner ikke hva de driver med? Er det virkelig mulig.?

2 Likes

Virker som det er radio silence ja, prøvde å ringe Skullerud men ingen svar.

2 Likes

DnB “expect the shares to suffer significantly tomorrow when trading starts”, og avventer videre anbefaling/kursmål :
image

2 Likes

Weaker than expected " er jo ikke riktig. Hvem sine expected what? Er det et spill som pågår? Til og med Einarsson klarte å formulere seg med “voldsomme meldingen”?? Hva er det han driver, et mediehus som vil agitere for flere lyttere?

1 Like