Hva er det BP skal kjøpe? Nano har mye fremførbart underskudd, men du får ikke BP over dammen for det.
Helt siden jeg kjøpe her i 2017så har folk snakket om BP. Tar det aldri slutt. De kom ikke når det så rosenrødt ut å de kommer ikke nå.
Hva er det BP skal kjøpe? Nano har mye fremførbart underskudd, men du får ikke BP over dammen for det.
Helt siden jeg kjøpe her i 2017så har folk snakket om BP. Tar det aldri slutt. De kom ikke når det så rosenrødt ut å de kommer ikke nå.
Enig…kjøpe hva???
Hva er det og kjøpe…er jo lagt i grus alt sammen
less promising than 65 ORR og 30 CR – ifølge DNB.
Men altså sammenlignet med Lymrit-01 (Ikke sammenlignet med Paradigme-interrim som var i 2020)
Skal vel sies at jeg ikke brukte det tallet for forventet effekt – sammenlignet med samme gruppe som ut fra husk kan ha ligget på 62% orr/19% cr(?)
Litt av utfordringen er jo at det må skje fort også, for det trengs penger før året er omme… Og jeg sliter med å se hvordan man skal få til det også…
Siste rest av kapital går nå til holde ledelsen i live med deres beskjedne lønninger…så meldes det om finito finale…ingenting tyder på annet…når dem ikke engang vil face aksjonærene
Selv om de treffer betydlig under dette, så snakker vi noe annet enn “showed signs of efficacy”
Hvorfor skulle det være i styrets interesse?
Tenk å kunne dra på ferie med 400-500 tusen i feriepenger slik ledelsen i nano kan. Det bør være ferietur med en liten bismak i år. De karrer vel til seg det de kan.
Ja, det er vanskelig å vite hva som ligger i den formuleringen.
Skal ærlig talt ikke gi det styret for mye troverdighet. Det er noen i den ledelsen som har sopet ut mye kapital av det selskapet uten å levere på topp niva tørr jeg mene. De klarer sikker å lure med seg noen millioner til
Det værste er at om ikke lenge sitter de samme menneskene i toppstillinger i andre selskaper lurer til seg nye lønninger der
Hvem sitter i denne uavhengige komiteen egentlig? Noen som vet det?
Mange som svartmaler nå, men jeg tror ikke denne meldingen er så ille som mange tror. Mine aksjer selges ikke i morgen.
Betalutin får sin plass i markedet. Det vet også Big Pharma. Avventer.
Det er nå en egen sak hva man mener om styret og deres vurderinger/beslutninger.
Men det virker som det er mange som ikke skjønner forskjellen på styret og ledelsen i et selskap her på tråden.
Meldingen er veldig ille siden ledelsen gjemmer seg bort…det har dem gjort den senere tid…så det varsler ikke bra når dem gjør det…
Dem sitter med korta tett til brystet, og har ett og annet ess i ermet skal du se
De burde hentet penger for lenge lenge siden.
De bør ikke kjøre rep.emi når kursen trades langt og lenge under emi.kurs.
De bør stille opp å forsvare og forklare hva som nå blir veien videre for å dempe usikkerheten til markedet, og for å prøve å skape seg et lite snev av tillit.
Istedenfor melder de bare at guiding ryker, utsetter Q2 og sier god sommerferie - kanskje vi må slå oss konk i høst.
Er så lei av å skylde på uflaks.
Radforsk-podcaster med bare unnskyldninger og ukritisk-pjatt er det siste man trenger nå.
De (og vi) må tørre å være litt mer kritiske om man vil lykkes eller bli bedre i noe. Hvorfor går det galt gang på gang med Radforsk-selskapene (pcib, nano, trvx og flere)?
Jonas og Elisabeth må tørre å stille gjestene sine en del kritiske spørsmål, og de må tørre å dele ut noen kaktuser.
Sikkert begrenset hva dem kan spørre om på slike podcaster vil jeg tru …
edit: kan sikker spørre, men begrenset med svar .
Dem stikker av istedenfor for finnes ingen vei videre antakeligvis…Feighet og vil så gjerne beholde sine lønninger frem til høsten…
Kanskje litt utydelig, men var ment som at styret skulle tatt grep rundt ledelsen for lenge siden.
Mange troll her nå. Du er ett av dem. Hva vet du om selskapet egentlig?
Jeg har fulgt selskapet tett siden 2015. Jeg vet hva jeg har investert i. Det har selvfølgelig vært tøft, men jeg vet at Betalutin kommer på markedet.
Kommer til å kjøpe dine aksjer i morgen når du blir tvangssolgt:)
Tok meg en rolig Ratzeputz i kveld:)