Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Studien er ikke stengt. Derfor kan ikke resultatene kommenteres.

Info er likevel at resultatene så langt er svakere enn Lymrit. Men så er denne subgruppen Nanov har bestemt seg for å behandle i PARADIGME en vanskelig subgruppe sammenliknet med hele paraplyatudien i Lymrit 37-01.

Som nevnt ovenfor, det vi vet er at data utsettes. Og komiteen har sagt at man skal gå til FDA. Hadde data vært dårlige hadde man stoppet.

…Men jeg er enig i at dagens melding ikke er beroligende.

3 Likes

Hva prøver man å dumpe for her imorgen tro?

Dette er bare tragisk, og utelukkende ett resultat av slett selskapsledelse…
Fremtreden de senere mndr har vært nærmest ikke til å forstå.

Satser kun på en ting; nå er alt gått stang ut, eneste ansvarlige styret kan gjøre er å selge hele selskapet til best mulig pris.

Å selge ut alle egne aksjer på 1,2,4 eller 6 kroner er helt uaktuelt gitt verdien av det kliniske. Det lar seg forhåpentligvis avhende til en akseptabel sum pr aksje. Her blir tapet så grisete uansett kroneskurs så da skal jeg vente dette helt ut.

13 Likes

Nei.

The Company intends to seek further guidance from the competent regulatory authorities, including the US Food and Drug Administration (FDA), regarding the way forward for PARADIGME”

I hvilken verden ville data fra siste pasienter være bedre enn de første 50 i LYMRIT-37-01 fase 2a? Halvparten ble vel behandlet med sterkere dose, og inklusjonskriteriene ble noe lempet til å inkludere pasienter som det er naturlig å forvente lavere effekt på.

Markedet fortjener forklaring på hva «less promising» betyr…

7 Likes

Noen som har formening om hvor i landskapet vi er da kursmessig? Alle vet hva skatteeffekten av fremførbart underskudd er, men tenker da på hva man er villig til å gi også utover dette (og evt cash)…

Ja helt enig :joy::joy:

Men altså… etter 50 pasienter var tilbakemeldingen at interim var «extremely encouraging»» hvordan er d mulig at vi etter femti til ikke har livets rett liksom?
Det virker ullent

8 Likes

Viktig å smøre tjukt på når det skal hentes penger 🥲

4 Likes

Blir bare en wild guess, en stoler jo ikke lengre på presentasjonene og at det som står / fortelles er sant.

Er Alpha37 det beste Dahle har sett? I så fall bør det kunne gjøres en god preklinisk deal på det.

Archer er jo helt konge, men signifikansen er lik null. Men 2L markedet hadde garantert forsvart 5-gangen av dagens MCAP.

Car-T er et samarbeid frem i tid, kan vel være attraktivt for rett BP.

Hadde jeg vært et BP som ville kjøpe mye bra på tombola så ser vel ikke NANOV så verst ut om dagen. De har kjørt seg selv i grøfta, aksjonærene er kastet vegg-i-mellom og mulighetene til å kapitalisere på MCAP er under et kvartals drift.

Det er fortsatt kun to farbar veier; selge eller avvikle. Jeg tror et salg er helt klart mulig, og interessenter får se data ved å signere NDA. De får vurdere hva pipen og underskuddet er verdt. Tviler på at de låser managementet til å jobbe videre, men det kliniske har en god annenhåndsverdi.

2 Likes

Noen som nevnte røde flagg over her.
Det burde holdt lenge å sett på årsrapportens side 7! Det er ut av en annen verden.
En skam.

Ikke eid aksjer i Nano selv siden 20 tallet, da var det nok for min del. Men, måtte finne fram rapporten nå for å sjekke rundt godtgjørelse og kjenner på vegne av de som har hatt tro på selskapet og Betalutin at jeg blir oppriktig forbanna.
De ansvarlige burde vært stilt til veggs for lenge siden for sin uansvarlighet og uanstendighet.

22 Likes

Det er som du sier: Salg eller avvikling er eneste mulighet her. Ingen er interessert i å legge inn penger i form av en emisjon, kun for å dekke lønningene til en overbetalt ledelse, som ikke viser til resultater.

2 Likes

Hva tror dere det kan bli verdt da. Min største verdi er fratrekk på skatten - så om jeg får 2,3,4 eller 5 kr for mine aksjer er av mindre betydning

EDIT:
Verdt ved salg

Svindel. Rett og slett.

4 Likes

Husker jeg pekte på nettopp dette for 2-3 år siden at Nano ikke var snau ift godtgjørelse og tydelig at det ikke har blitt bedre med årene hvertfall.
Det er en skam og særskilt når man vet hvilken bransje de er i, uten et produkt, ut en eneste krone i inntekt og lever kun på goodwill ved at investorer stiller med kapital.

4 Likes

Et skammens teater Nano. Verste jeg har sett den meldinga idag.

2 Likes

Chief Operating Officer i lille NANO med over 3 mill i årslønn. De vet å kose seg med emi pengene sine. Jonas får invitere hele gjengen til radium en dag for gravøl

2 Likes

Ja, og selvsagt fryktelig leit for vanlige småsparere som sitter stuck i dette. Samtidig tror jeg mange må bli flinkere og hardere med seg selv og ta en CUT innimellom.
Det er tross alt bedre å tape 30% av kapitalen sin enn 90%

7 Likes

Jeg takket for meg da Braun hev inn årene uten forklaring. Tapte 25 prosent av innsatsen i Nanov da. Synd det skulle gå denne veien.

2 Likes

Good for you…