Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Noen som nevnte røde flagg over her.
Det burde holdt lenge å sett på årsrapportens side 7! Det er ut av en annen verden.
En skam.

Ikke eid aksjer i Nano selv siden 20 tallet, da var det nok for min del. Men, måtte finne fram rapporten nå for å sjekke rundt godtgjørelse og kjenner på vegne av de som har hatt tro på selskapet og Betalutin at jeg blir oppriktig forbanna.
De ansvarlige burde vært stilt til veggs for lenge siden for sin uansvarlighet og uanstendighet.

22 Likes

Det er som du sier: Salg eller avvikling er eneste mulighet her. Ingen er interessert i å legge inn penger i form av en emisjon, kun for å dekke lønningene til en overbetalt ledelse, som ikke viser til resultater.

2 Likes

Hva tror dere det kan bli verdt da. Min største verdi er fratrekk på skatten - så om jeg får 2,3,4 eller 5 kr for mine aksjer er av mindre betydning

EDIT:
Verdt ved salg

Svindel. Rett og slett.

4 Likes

Husker jeg pekte på nettopp dette for 2-3 år siden at Nano ikke var snau ift godtgjørelse og tydelig at det ikke har blitt bedre med årene hvertfall.
Det er en skam og særskilt når man vet hvilken bransje de er i, uten et produkt, ut en eneste krone i inntekt og lever kun på goodwill ved at investorer stiller med kapital.

4 Likes

Et skammens teater Nano. Verste jeg har sett den meldinga idag.

2 Likes

Chief Operating Officer i lille NANO med over 3 mill i årslønn. De vet å kose seg med emi pengene sine. Jonas får invitere hele gjengen til radium en dag for gravøl

2 Likes

Ja, og selvsagt fryktelig leit for vanlige småsparere som sitter stuck i dette. Samtidig tror jeg mange må bli flinkere og hardere med seg selv og ta en CUT innimellom.
Det er tross alt bedre å tape 30% av kapitalen sin enn 90%

7 Likes

Jeg takket for meg da Braun hev inn årene uten forklaring. Tapte 25 prosent av innsatsen i Nanov da. Synd det skulle gå denne veien.

2 Likes

Good for you…

Alltid merkelig at det er de som har klart å ¨komme seg ut i tide¨ som kommenterer hyppigst her.

1 Like

Kanskje man har minst like mye å lære av dem “som kom seg ut i tide” som av dem som har låst seg til selskapet gjennom alle år?

4 Likes

Hvordan skulle de vite det? Dataene er blindet for alle inkludert selskapet

Vel det er jo et annet angrepsmål, det er god safety/fordelaktig bivirkningsprofil og man får økt tilstedeværelse av cd20 som følge av behandlingen. Men klart; effekten må nok over et visst nivå for at den skal anses som attraktiv i en monosetting.

Tja, mulig – men data er dog mer enn efficacy.

2 Likes

La oss si de går konk ila høsten…hva skjer da? Går aksjen bare til 0 å så er det game over? Hilsen en småskuffa amatør

1 Like

Vei ikke om jeg skal være skuffet over egen investering eller skylde på ledelsen. Ledelsen har som i andre selskaper holdt liv i aksjen å fått gjennomført emisjoner eller emisjoner med håp om at de snart er i mål. Selskapet har lagt alle eggene i en kurv som har vært diskutert opp og ned gjennom årene her inne. Vi visste alle om hvor risikabelt det var, men forsatte med følelsen av fomo. Tenker dette går i boka som en lærepenge om at norsk biotek som snakker ned partner i årevis for å bevare aksjonær verdier må vise til noe mere enn en pil på mål.
Vi slipper hvertfall å være oppgangstidertid så vi taper mens alt annet stiger.

4 Likes

Ikke det som er poenget.
Har tatt mine smertelige tap selv i Pcib, heller ikke morsomt å kjøpe på 65 og selge på 35, men tross alt bedre enn å sitte med videre.
Ikke glem at disse katastrofe aksjene er de mest debatterte her på tekinvestor!
Men, skal ikke dra den videre, all sympati bare så det er sagt.

6 Likes

panel reported that the
efficacy data are less promising than the data reported from the Phase 2a LYMRIT
37-01 trial:

For the 36 pts receiving the “40/15” regimen, the ORR was 58% (CR 28%), and 64% (CR 28%) for FL (n=25). The ORR was 63% (CR 21%) for 19 pts receiving the “100/20” regimen, and 69% (CR 19%) for FL (n=16).

Helt toppen av idioti å ikke komme med mer info.

Jeg kan ikke nok så er det 58 (28) som vi er langt unna?

Tror neppe selskapet går konkurs. Dersom selskapet møter veggen og ledelsen gir opp videre drift, vil det i tilfelle heller bli snakk om en styrt avvikling. Men for deg som aksjonær er jo resultatet det samme.

1 Like

Dersom Nanov har en partner for hånden ? Ville da selskapet gått ut med det nå?

Eneste lyspunkt for meg nå er at Nano har virket å ha god kjemi med FDA. (Jevnlige samtaler, 2 X fast track , innvilget reduksjon av antall pasienter nødvendig til Paradigme). Dessuten vet vi jo ikke de eksakte dataene enda. Men min tro på suksess for selskapet raste fra 75% til 20% etter dagens melding.

2 Likes