Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Ledelsen har vel i stor grad tatt ut verdiene i lønn og bonuser - ikke opsjoner. Sånn sett har de gjort en god jobb for seg selv.

4 Likes

Sistemann ut slukker lyset. Klarer vi under 50% nedgang i morgen tro? Har vi blitt holdt for narr eller er ledelsen like overrasket som oss? Kan spinne dette så positivt man bare vil, men det begynner bare å ligne på Stockholm syndrom. All historikk tilsier at det blir stang ut med FDA også. Takk for meg!

1 Like

Jeg blir sittende. Det fremførbare skattefradraget er nå så stort at å selge på 2, 3 eller 4 kroner vil ikke utgjøre mye for min del. Tar meg opp en ny vurdering før jul, slik at man eventuelt kan realisere tapet.

10 Likes

Poenget mitt er at ingenting er avgjort. Vi vet ikke utfallet av analysen som ble gjort bortsett fra et vagt “mindre lovende” og hva slags effekt det hadde på ledelsen og styret sine beslutninger. Vi vet ikke om komiteen anbefalte NANO om å gå til FDA for videre veiledning eller om det var NANO selv som valgte det ut i fra sine egne innsyn og beslutninger.

Derfor så velger jeg å fortsatt å være optimist og avventer endelige resultatet.

2 Likes

Foreløpig take for min del:

  • Dypere analyser vil vise årsakene til dropp i effekt (tror vi vil se gode forklaringer når endelige data foreligger, som covid-sykdom, lang tid uten behandling, endrede ink kriterier ++)
  • 108 pax vil vise seg tilstrekkelig for filing
  • AA og 4L etter dialog med FDA
  • Off label bruk i 3L
  • Forsøke en deal med OranoMed
  • Forsøke partner på Archer/fase 3
  • Omfattende kostnadskutt
  • CMC-deal med IFE reforhandles
14 Likes

For mitt vedkommende er pengene mentalt tapt. Følger med og ser om det kommer noen føniks opp av asken, eller om det er kun sneiper fra avskjedsfesten igjen.

Måten dette selskapet er ledet på håper jeg virkelig ikke er standard for noe biotek-selskap. De MÅ ha visst lenge at dataene ikke var gode nok, allikevel har de brukt enormt med penger på å rekruttere til en medisin et stort antall behandlere ikke engang fant det verdt å gi bort gratis til sine nær døende pasienter.

Det er noen lærdommer å ta med her for min egen del:

  1. Stol på magefølelsen. Om man føler noe ikke stemmer, så ta heller tapet.
  2. Ikke gå i gambler-fella. Det er liten sjanse for å ta igjen et stadig økende tap.
  3. Sjekk lønnen til ledelsen. Om de har veldig høy kompensasjon i penger og ikke i fremtidig aksjegevinst, så er det et dårlig tegn.
7 Likes

For øyeblikket er løpet kjørt for min min del, hadde kun et mindre antall aksjer som røk ut for før helgen. Har vært med siden -16 og var en av de heldige som fikk min del av kaka den gang. Nå føler jeg at innspurten blir såpass dryg at jeg melder pass. Håper selvfølgelig at det går veien for selskapet, men sett i lys av makro bildet tar jeg chipsene av bordet og venter. Vanskelig og vite hvilken retning børsene tar for tiden og det stresset gidder jeg ikke.

2 Likes

Du må si opp kontoen før november for og realisere tapet!

1 Like

Har noen oversikt over inklusjonskriteridne før og etter? Det eneste jeg kunne finne var i børsmeldingen fra 30.06.20 at det nå var tillatt med stamcellerransplantasjon, det er jo ganske signifikant, en betydelig mer gjennombehandlet gruppe, men vi vet jo heller ikke hvor mange som er inkludert i ettertid som faktisk har gjennomgått slik behandling. Uansett interresant å vite de andre utvidende kriteriene også.

1 Like

Etter å ha vært med opp fra ca 15 kr til 120, og hele veien ned igjen, med midler innskutt underveis er dette nå i ferd med å bli min mest dyrkjøpte erfaring. På linje med Targovax og PCIB.

Dette er nå en seriøs ripe i lakken til Radforsk. Nykode og Ultimo er nå deres eneste gjenværende selskaper med både midler & børsverdi. Spent på å høre Jonas sin kommentar på dette :neutral_face:.

9 Likes
10 Likes

Tenker du på at han mener at jeg er en belånt eks-megler som har blitt tvangssolgt over flere uker med 500k aksjer?

Jeg følger ikke aksjonærlistene, men har aldri hatt noe særlig mer enn 200K aksjer og har ikke solgt siden jeg så 30-tallet sist gang…
Kunne kastet fortøyningene da og sikret meg, men gikk ned med flagget til topps.

Relativt usikker på om dette noen gang går i null, men jeg har ikke solgt nei.

11 Likes

Mener vel før desember ?

Nordnet ga en dato til meg i november, derfor jeg sa før november for å være på den sikre siden!

1 Like

Mye svartmaling her nå, naturlig nok, men vi vet jo ingenting om det er for dårlig? Det kan jo fortsatt være gode data? Bare mindre bra en det som ble rapportert først. De sier jo og The independent expert panel reviewed the efficacy data collected to date.
Betalutin®, at the selected dose of 15 MBq/kg after a pre-dose of 40 mg
lilotomab (40/15), has continued to display an attractive safety profile.

Kan det fortsatt være bra nok til å gå videre med? Det er vel det de ønsker svar på nå og det de har kommunisert ut?

5 Likes

algeta

2 Likes

Er du aksjonær i Nanov ?

Medlem for 15 min siden. :thinking: Flagger litt her så vi slipper at du skriver så mange innlegg om samme våset.

2 Likes

Hva kan den egentlige grunnen til å utsette Q2 og videre info til august være?

Overveide svar please.

2 Likes

Fordi regulatoriske myndigheter bruker lang tid på å svare.

Selskapet har jo lagt alt ansvar om veien videre over på FDA