Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Jeg tenker at ingenting er avgjort her enda. Vi vet bare at dataene er “mindre” lovende, og det kan fortsatt være innafor? Hvis man leser pressemeldingen fra 2 juni:

As a result, the Board of Nordic Nanovector has decided to conduct a comprehensive review of all aspects of the PARADIGME study. In order to fully protect the integrity of the study an independent evaluation of the data collected to date has been commissioned and will be analysed by an Independent Expert Panel. This information will then be used to determine the best path forward for the study. PARADIGME will continue to enrol patients while the independent evaluation is ongoing.

Tror dere styret ville gått videre til FDA og de regulatoriske hvis data var ubrukelig? Nei. Da ville de nok ha tatt en PCIB “Decided to stop the study”.

Det kan også hende at komiteen anbefalte NANO om å henvende seg til FDA og de regulatoriske for veiledning.

7 Likes

Skjønner at mange nå konkluderer med at selskapet er råttent, men for dem som gikk inn i Nano ut fra det fundamentale fra flere år siden…, på hvilket tidspunkt burde man evt “forstått” dette og solgt alt?

Lett at det blir mye etterpåklokskap i slike situasjoner, så litt interessant å diskutere mer konkret om det for å se om det er noe å lære synes jeg. I mine øyne ikke veldig åpenbart svar på dette…

5 Likes

Har vært uhorvelig mye røde flagg. Men for min del så burde jeg ha kastet kortene etter braun sine personal reasons avgang.

11 Likes

Men her trenger de å hente mye penger, og det blir ikke fra mej denne gangen.
Her bør de prøve å bli solgt, hvis noen har interesse av det da.

6 Likes

Jeg innbilte meg at det var lukrativt også for styremedlemmer i Nano?

1 Like

Har sendt en passende mail til alle tre som var på sløyfen sist gang jeg mailet med de.

De kan ikke la være å stille opp for aksjonærene når de dropper en slik bombe. De må som et minimum arrangere en call før åpning. Vi forer selskapet med 100 mill i kvartalet, da fortjener vi å bli behandlet med respekt!

Hva tenker de fremover og ikke minst; hva mener de VI bør tenke fremover?

32 Likes

Jeg synes det peker seg ut en teori på hvorfor dataene har blitt dårligere i siste del av studien enn i første : de beste pasientene innenfor pasientgruppen har i større grad blitt knabbet av/sendt til parallelle studier, og Nanov har i snitt endt opp med å teste sykere individer.
Den teorien understøttes av at har fått flere pasienter til trakta, men så og si ingen kommer ut nederst.
Det trenger derfor ikke bety at Betalutin har en dårligere virkningsgrad enn tidligere påvist, men utfallet av tester blir selvsagt dårligere dess sykere pasientene er i utgangspunktet.

11 Likes

Godt og et høyst relevant poeng, men da må de dele så godt de kan med markedet.

3 Likes

Tror ikke de er ute etter noe emi her. Det går bare ikke med de meldingene selskapet sender ut.
Men rekruteringen fortsetter og de skal i samtaler med FDA. :thinking:
Blir å vente til august med å ta en endelig avgjørelse for min del. I morgen blir det bonanza uansett så er vel ikke rette dagen å gjør noe som helst på.

1 Like

Litt på siden: Ta en titt i tråden til Hugoil på HO.

Trist, noe overraskende og en god lærepenge.
Men at det er “over og ut” er jeg ikke helt enig i. Det er åpenbart kvaliteter i Betalutin. Spm. nå er vel om de er gode nok (dog noe mindre gode) til fortsatt å følge AA løpet (fase 3 for egen lommebok er uaktuelt). Det er vel dette jeg vil tro skal avklares innen august med reg.

Ingen AA, ingen NANOV som vi kjenner det.
Føler med alle gode skribenter og trofaste aksjonærer her og ønsker dere god sommer!

2 Likes

Ja, det kunne vært et alternativ, men husk at på det tidspunktet hadde de samtidig hatt to kvartaler etter hverandre med meget god rekruttering. “Ingen” tvilte heller særlig på dataene for Betalutin som sådan…

1 Like

Dårligere data enn ventet, treg rekrutering og lite newsflow de kommende månedene :sweat_smile::see_no_evil: Blir nok brutalt.

3 Likes

Nei, det blir selvsagt vanskelig – men da er det ihv greit å få avklart veien videre med FDA først.

3 Likes

Tross alt bedre enn “continued promising data” og ingen avklaring før etter fullrekruttert og top line data og langt utti 2023 (med evt. nødemisjoner/restrukturering)

2 Likes

Tror ikke det er så veldig lukrativt å dra det ut 2-3 måneder for styremedlemmene, nei – da er det nok like bra å forsøke å sikre de aksjonærverdiene de har best mulig.

3 Likes

Men vil ikke “mindre lovende data” også svekke Nano sin posisjon mot FDA?

1 Like

Ligger der vel fortsatt som et tynt håp at FDA kan nøye seg med 108 rekrutterte. Isåfall er det jo ikke helt kjørt ihvertfall. FDA skjønner vel også at det i realiteten er eneste muligheten for at denne tross alt lovende (Archer-1 m.m.) skal se dagens lys og ikke gå tapt. Litt hensyn kan man vel også ta til at vi kktross alt ha vært gj,ennom en epidemi.

2 Likes

Ledelsen og styret vil vel også være tjent med et salg her, istedenfor å trykke dobbelt så mange aksjer? Opsjonene vil jo vannes ut i så måte?

2 Likes