Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

“Videre fremgår det av meldingen at et uavhengig ekspertpanel har rapportert at effektivitetsdata fra en fase 2b-studie med Betalutin er mindre lovende enn data rapportert fra fase 2a Lymrit 37-01-studien”

Som sagt så henger dette i løse lufta, men ut fra tonen i meldingen så må man jo anta at resultatene er vesentlig dårligere enn forventet. Dette fremstår vel som litt underlig når man tenker på at interrimavlesningen stod seg godt. Noe må ja ha forandret seg merkbart siden dengang hvis resultatene skal ha blitt snudd opp-ned.
Skal man tolke utsagnet på absolutt mest positive måte så er altså resultatene fortsatt “lovende”, men dog “mindre lovende”.

1 Like

Du må si opp kontoen for å få fradrag neste år om jeg husker rett

6 Likes

Dette var no dritt! :roll_eyes: Nok en spiker i kista for sit-and-hold strategi i small biotek…imo

4 Likes

Har forventningen til resultatene økt, altså at resultatene i fase 2b er nesten like gode som i fase 2a, men det som kreves for å møte forventningen har økt slik at resultatene ikke er gode nok?

Why so vague? There are not enough details here for me to understand how bad the results are. Anybody ? What’s next? Confusing for me they still want to recruit….

1 Like

Her bør de jo offentliggjøre dataene… Helt fjernt!

2 Likes

Fy faen så mye jeg har tapt på dette skandaleselskapet nå.

5 Likes

Glem NANO nu. Investeringen er tabt. Må sælge resten i morgen.

1 Like

Når et selskap, som er i den situasjon som Nano er i nå, sender ut en en slik melding som denne med så vag formulering at mange får problemer med å tolke den riktig, tilsier erfaring at resultatene i alle fall ikke er bedre enn det de vagt antyder…

8 Likes

De er kryptiske i meldingen slik at de kan fortsette å levere dårlige meldinger et par måneder til :slight_smile:

Nei, det tror jeg nok ikke.

Er nesten på grensen til imponerende hvor dårlig de klarer å fremstå som selskap med disse pressemeldingene. Litt vag beskrivelse og her har de muligheten til å legge opp til call i morgen med utfyllende informasjon, men istedet tenker de at kursen skal holde seg oppe frem til Q2 i august? 6 år som investor i NANOV tenker jeg er ferdig i morgen, dessverre.

1 Like

Kanskje om det var ledelsen som bestemte dette – men det er styret som må ta slike avgjørelser.

1 Like

Er bare noen enkeltindivider som sitter spredt uten kjennskap til hverandre som trommer sammen noen ppt slider i ny og ne og har mer enn nok med det. De har null kontroll og null påvirkningskraft på noe som helst.

1 Like

Kondolerer. Møkkamelding det der.

Når det er sagt, så tror jeg Betalutin har sin plass, bare at de rykker ned til 4L.

Mindre marked, men QoL er så bra at de vil finne sin plass oppover i linjene etter hvert, tror jeg, og naturligvis vil komboen ta plass etter hvert.

1 Like

Resultatene deles ikke før studien eventuelt avsluttes – antar dette er en del av greia med å “beholde integriteten” i studien så lenge studien fortsatt rekrutterer.

4 Likes

Denne meldingen speeder ikke akkurat opp rekrutteringen heller. For et sirkus dette er.

2 Likes

Men hvordan få inn penger i en emisjon når de ikke vil vise kortene?

7 Likes

Synes egentlig dette er litt rart. Synes d er merkelig at data plutselig skal bli så mye dårligere for de 50 siste pasientene.
Er d fordi de lempet på inklusjons kriteriene og at disse pasientene som da kunne bli med i studien er friskere og dermed ikke har den effekten av behandlingen?
Veldig rart

1 Like

Spørsmål:

Når de leste av og valgte dose så må de ha sett effekt i begge armene - kunne de allerede da se tegn til dårligere effekt? På hvilken N leste de av?

Og er det endrede inklusjonskriterier som har gitt pasienter med annen profil og dermed dårligere effekt?

Edit: Ser Tixis skrev omtrent det samme :slight_smile: