Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Skattesatsen for aksjegevinster, aksjetap og utbytte økes fra 31,68 % i 2021 til 35,2 % i 2022 :face_with_head_bandage::adhesive_bandage:

11 Likes

@pdx kan fjerne taggen min nå :face_vomiting::sweat_smile:

Skandaleselskap. Var man ikke svært fornøyde med interimavlesningen?

Game over for aksjonærverdiene som ligger på bordet nå dessverre, det var trist.

Spørsmålene vil jo komme om at dette var grunnen til at Braun stakk og rekruttering har stoppet opp, og at dette burde vært varslet på et tidligere tidspunkt.

Det var trist. Jeg for min del også fordi jeg har slekt som er midt i fokusgruppen til Betalutin.

6 Likes

“…the study
will remain open for recruitment.”

Jeg skjønner ikke hvor dette skal ende, det må jo finansieres på et vis i såfall. Hvordan?

5 Likes

De får selge sjappa med forventninger til Alpha37, Archer med mer.

Egberts har jo lovet aksjonærene at Betalutin blir medisin…

5 Likes

Dette var triste greier. Kjipt for alle aksjonærene og norsk biotek at Nano ikke lykkes med Paradigme.

Nå kan jo fremførbart underskudd straks bli mer aktuelt. Er det noen som er kjent med prosessen her og tidslinjer? Samt hvordan en vanlig aksjonær kan stille seg til dette.

Eller som du er inne på @TheObserver at det ligger noen verdier for eksterne parter i Alpha37, archer osv.

Kan umulig være noen som vil kaste mer penger ned i dass og opp i røva på den dyktige ledelsen lenger…

Selg shiten som er igjen. Det er et meget stort framførbart underskudd. Noen bør kunne by 70-80 mUSD for skallet og resterende patenter.

2 Likes

Har noen sånt blitt gjort uten at aksjonærer har kjøpt opp en stor del og lagt om strategien til selskapet etter en stund?

Valgte de å gå videre med feil dose etter interim?

1 Like

Noen her som vet hva som vil skje med Oranomed hvis nanov legger ned driften/ikke får solgt/ikke får hentet penger? Tenker da spesielt på 212Pb-NNV003

I og med at de har valgt å fortsette å innrullere pasienter og fortsette studien så er ikke håpet ute, vel?

Komiteen kunne ha anbefalt å stoppe studien, noe som de mest sannsynlig ikke gjorde ut i fra at ledelsen har valgt å fortsette innrullering og søke om videre veileding fra FDA.

2 Likes

Det sitter vel kanskje langt inne å legge ned sin egen arbeidsplass?

4 Likes

Tror dere det vil komme noe oppkjøp ? Eller er interessen ikke tilstede etter dette

Beklager til alle investorer, tar dette som en saftig lærepenge. Peace :v:

2 Likes

Betimelig spørsmål.

Men dette var triste greier. Lurer på hvem som tar over boet. Den dårlige spøken «Nordic nanoproperties» ble brått reell

1 Like

Men nå må ledelse og styret på banen og ikke gjemme seg bort. De må fortelle sannheten i respekt for alle. Hva som er siste års historie .

5 Likes

Håper vi får lære hvorfor dataene på de siste 50 pasientene var så annerledes de første 50 pas.

3 Likes

Det bør komme melding om en call i morgen før åpning. De kan ikke slippe alt de har i hendene med dette og komme tilbake en gang i august!

11 Likes

Trist dag for alle aksjonærer og norsk biotek, dette ble en veldig dyr lærepenge for min del. Nå gjelder det å redde det «bitte-lille» som er igjen. Noen som har en god /safe oppskrift på regelverk for å få skattefradrag av tap ved aksjesparekonto? :sweat_smile:

2 Likes