Glem NANO nu. Investeringen er tabt. Må sælge resten i morgen.
Når et selskap, som er i den situasjon som Nano er i nå, sender ut en en slik melding som denne med så vag formulering at mange får problemer med å tolke den riktig, tilsier erfaring at resultatene i alle fall ikke er bedre enn det de vagt antyder…
De er kryptiske i meldingen slik at de kan fortsette å levere dårlige meldinger et par måneder til
Nei, det tror jeg nok ikke.
Er nesten på grensen til imponerende hvor dårlig de klarer å fremstå som selskap med disse pressemeldingene. Litt vag beskrivelse og her har de muligheten til å legge opp til call i morgen med utfyllende informasjon, men istedet tenker de at kursen skal holde seg oppe frem til Q2 i august? 6 år som investor i NANOV tenker jeg er ferdig i morgen, dessverre.
Kanskje om det var ledelsen som bestemte dette – men det er styret som må ta slike avgjørelser.
Er bare noen enkeltindivider som sitter spredt uten kjennskap til hverandre som trommer sammen noen ppt slider i ny og ne og har mer enn nok med det. De har null kontroll og null påvirkningskraft på noe som helst.
Resultatene deles ikke før studien eventuelt avsluttes – antar dette er en del av greia med å “beholde integriteten” i studien så lenge studien fortsatt rekrutterer.
Denne meldingen speeder ikke akkurat opp rekrutteringen heller. For et sirkus dette er.
Men hvordan få inn penger i en emisjon når de ikke vil vise kortene?
Synes egentlig dette er litt rart. Synes d er merkelig at data plutselig skal bli så mye dårligere for de 50 siste pasientene.
Er d fordi de lempet på inklusjons kriteriene og at disse pasientene som da kunne bli med i studien er friskere og dermed ikke har den effekten av behandlingen?
Veldig rart
Jeg tenker at ingenting er avgjort her enda. Vi vet bare at dataene er “mindre” lovende, og det kan fortsatt være innafor? Hvis man leser pressemeldingen fra 2 juni:
As a result, the Board of Nordic Nanovector has decided to conduct a comprehensive review of all aspects of the PARADIGME study. In order to fully protect the integrity of the study an independent evaluation of the data collected to date has been commissioned and will be analysed by an Independent Expert Panel. This information will then be used to determine the best path forward for the study. PARADIGME will continue to enrol patients while the independent evaluation is ongoing.
Tror dere styret ville gått videre til FDA og de regulatoriske hvis data var ubrukelig? Nei. Da ville de nok ha tatt en PCIB “Decided to stop the study”.
Det kan også hende at komiteen anbefalte NANO om å henvende seg til FDA og de regulatoriske for veiledning.
Skjønner at mange nå konkluderer med at selskapet er råttent, men for dem som gikk inn i Nano ut fra det fundamentale fra flere år siden…, på hvilket tidspunkt burde man evt “forstått” dette og solgt alt?
Lett at det blir mye etterpåklokskap i slike situasjoner, så litt interessant å diskutere mer konkret om det for å se om det er noe å lære synes jeg. I mine øyne ikke veldig åpenbart svar på dette…
Har vært uhorvelig mye røde flagg. Men for min del så burde jeg ha kastet kortene etter braun sine personal reasons avgang.
Men her trenger de å hente mye penger, og det blir ikke fra mej denne gangen.
Her bør de prøve å bli solgt, hvis noen har interesse av det da.
Jeg innbilte meg at det var lukrativt også for styremedlemmer i Nano?
Har sendt en passende mail til alle tre som var på sløyfen sist gang jeg mailet med de.
De kan ikke la være å stille opp for aksjonærene når de dropper en slik bombe. De må som et minimum arrangere en call før åpning. Vi forer selskapet med 100 mill i kvartalet, da fortjener vi å bli behandlet med respekt!
Hva tenker de fremover og ikke minst; hva mener de VI bør tenke fremover?
Jeg synes det peker seg ut en teori på hvorfor dataene har blitt dårligere i siste del av studien enn i første : de beste pasientene innenfor pasientgruppen har i større grad blitt knabbet av/sendt til parallelle studier, og Nanov har i snitt endt opp med å teste sykere individer.
Den teorien understøttes av at har fått flere pasienter til trakta, men så og si ingen kommer ut nederst.
Det trenger derfor ikke bety at Betalutin har en dårligere virkningsgrad enn tidligere påvist, men utfallet av tester blir selvsagt dårligere dess sykere pasientene er i utgangspunktet.
Godt og et høyst relevant poeng, men da må de dele så godt de kan med markedet.
Tror ikke de er ute etter noe emi her. Det går bare ikke med de meldingene selskapet sender ut.
Men rekruteringen fortsetter og de skal i samtaler med FDA.
Blir å vente til august med å ta en endelig avgjørelse for min del. I morgen blir det bonanza uansett så er vel ikke rette dagen å gjør noe som helst på.