Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Lurer på hvilke nivåer vi skal se før vi får sett kjøp fra Mr.Tullerud og Frk. Brønnberg?

1 Like

Kjem til å vere meir pause en handel i dag :rofl:

3 Likes

De store sitter ja. Meldingen i går skaper panikk fra småsparere som ikke ser det store bildet.
At data fra paradigme på nåværende tidspunkt ikke er like bra som i Lymrit vil ikke si at de er dårlige. De siste utålmodige forsvinner nå, og det har jeg forståelse for. Selv sitter jeg stille.

Vil tro det kommer en melding fra selskapet i løpet av dagen.

6 Likes

Husker mange solgte NEL i panikk under 4 kr da stasjonen eksploderte i Sandvika. Gikk opp til 8 samme dag før den fortsatte til 35.-

Selskapet kom med melding samme dag.

Uten sammenligning forøvrig:)

4 Likes

Vil absolutt ikke tro det kommer noen melding fra selskapet på ei god stund.
Hver gang det kommer melding så synker kursen med noen kroner. Snart er man på 0.

Malene, Erik og resten av ledelsen har dratt på lang sommerferie nå. Mens man venter på svar fra FDA. Får ikke gjort noe før det okke som… :rofl: :rofl:

3 Likes

Dette er en overreaksjon slik jeg ser det.

2 Likes

Drikker du ratzeputz til frokost også?:upside_down_face:

2 Likes

Hva skjedde nå?? 3,25 til 2,93 :frowning:

Til 3 igjen. Vil nok svinge mye i dag.

Noen som kan skrive hvem som har handla siden fallet ned til 7 kroner?

2 Likes

hehe. Det hender seg, men ikke på ukedager:)

Kursen trekker seg oppover nå. Meldingen i går er ikke noe krise.
Selskapet sitter på meget gode data!

4 Likes

Meldingen i går er vel selve definisjonen av krise?

6 Likes

Kunne vært greit med en partnermelding nå

7 Likes

Sitter stille i båten. Ikke så glad i bølger.

Men lasta opp litt og fikk redusert snittet mitt.

1 Like

Vurderer å gire.:crazy_face:

1 Like

Jeg skal ta meg en Ratzeputz når investeringen min er i pluss :clinking_glasses:

2 Likes

For noen er det krise. For andre er det kjøpsmulighet.
Noen har handlet aksjer for 20 millioner på snitt rundt 3 kroner i dag. Kan bli en god investering på sikt det.

3 Likes

Kanskje man skal prøve litt - «when in trouble - double»!

2 Likes

Ja jeg tror det kan lønne seg nå. 3 kroner for aksjer i NANOV føles veldig billig.

Jeg tror ikke noen har tatt ferie. Jeg tror de sitter i forhandlinger. De har selv uttalt at de har vært i dialog med partnere. Nå må de signere en avtale ASAP. Det tror jeg de gjør.

4 Likes

Er vel kanskjeendel inndekking av short som holder oss flytende. Håper utlåner har sagt de skal ha de tilbake, så de ikke kan sette en ny en.

2 Likes