Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Har man været i NANO i 5 år er man 97% i minus.

2 Likes

Ingenting er billig i dette svindelselskspet - en gjeng med inkompetente folk som tar ut flere mill i lønn ! Og har null sosiale intelligens! Det ser man jo på meldingene de sender ut! Husker Marlene sa at de hadde en helt rå pipeline «best ever» og kvartalet etter tidenes dårligste rekruttering

5 Likes

Nordic Nanovector prises nå kun til selskapets egenkapital. Med alle kliniske og prekliniske data som allerede foreligger er ikke det riktig. Kursen skal opp!
Archer1 er et kapittel for seg selv som er verdt flere milliarder. Dette vet Big Pharma godt. Jeg blir overrasket hvis det ikke kommer en melding i løpet av kort tid.

2 Likes

Selskapet egenkapital vil jo uansett brukes opp. Jeg håper du har rett ang BP og at noen ser verdi og tar over alt.

3 Likes

Så nå er det bare å komme seg inn fort som svint ? :sweat_smile:

2 Likes

Når man har lest i tråden så har jo aksjen også vært billig hele veien :sweat_smile::see_no_evil: Den var vel nærmest gratis når den falt ned til 80 kroner kan jeg huske å ha lest.

6 Likes

DN skriver nå:
Vaksineselskapet Nordic Nanovector hadde lovende resultater, men uavhengige eksperter fant noe annet: Aksjen faller nær 60 prosent ved åpning.

Nordic Nanovector vil snakke med amerikanske myndigheter etter nedslående beskjed fra et uavhengig panel. Selskapet akter ikke kommentere saken før de vet mer i august.

Ikke gjør investeringer ut i fra det jeg skriver:) Jeg bare lufter mine tanker her. Det er ikke lett å se så store verdier fordufte, men jeg tror som sagt dette er en overreaksjon og at det tar seg opp igjen. Har sett det før.

2 Likes

Det skjer vel bare hvis det underliggende egentlig er sterkere enn det fallet tilsier. Her er det mange som mener Betalutin er out og da er det vil ikke rare grunnlaget

De sitter i krisemøter. Hvordan sikre likviditet til å holde hjulene i gang framover. Hvordan berolige kreditorer og leverandører slik at de får handle på kreditt. Hvordan holde på hodene.

Jeg har vært med på en konkurs en gang, og tro meg, dagen konkursbegjæringen kommer er en lettelsens dag. Det er månedene fram til kassa er tom som er krevende, et evig kav for å få varer inn, leveranser ut, berolige kunder, leverandører, ansatte…

3 Likes

Så fall blir du nok overrasket! Hvem gidder kjøpe opp når den usikkerheten som er der nå er så utrolig fremtredende? De har jo sagt de ikke vil kommentere før august også… de deiter i aksjonærene - kun feite lønningsposen sin de bryr seg om! Og som nevnt her - at de prises til EK er vel rett og rimelig for de kommer til å brenne penger uavhengig av veien videre! Koster penger legge ned studien også!

1 Like

Panikk salget over? Snur opp nå!:+1:

Kreditorer?

Noen som har tilgang til FA’s artikkel om analytikerslakt av nano?

Data er dårligere enn Lymrit ja, men allikevel bedre en Copansilib som fikk godkjenning i 3L, tror jeg.
Tror også dermed alt står og faller på om FDA kan godta 108 pasienter så vi kan søke AA søke på det.

Kan grunnen til at selskapet ikke vil stille til “call” være at de ikke har sett innholdet av data ennå og dermed ikke har mulighet til å kommentere på de?
Men de kunne selvsagt stilt opp og sagt noe om hvordan de tror veien videre blir, men kanskje de ikke tør de heller for å ikke bli oppfattet av FDA som at de forskutterer en godkjenning på 108.

Tror ledelsen skal være særs forsiktig med å si så veldig mye før FDA har sagt sitt.

Får de godkjenning for å søke AA på 108 px tror jeg veien til oppkjøp er kort.

7 Likes

Burde ikke det reflekteres i kursen som blir gruset?

Ser ikke at det snur opp

Hva skjer med de norske biotek-satsningene? Det er ikke mange år siden det var full jubel i sektoren og alle ropte på et nytt Algeta-eventyr. Nå er det vel nesten bare Ultimo (og kanskje Nykode) som det er knyttet visse forhåpninger til.

1 Like

Og sist, men ikke minst, Softox Solutions.

3 Likes

Ja, glemte dem.