Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Noen som kan skrive hvem som har handla siden fallet ned til 7 kroner?

2 Likes

hehe. Det hender seg, men ikke på ukedager:)

Kursen trekker seg oppover nå. Meldingen i går er ikke noe krise.
Selskapet sitter på meget gode data!

4 Likes

Meldingen i går er vel selve definisjonen av krise?

6 Likes

Kunne vært greit med en partnermelding nå

7 Likes

Sitter stille i båten. Ikke så glad i bølger.

Men lasta opp litt og fikk redusert snittet mitt.

1 Like

Vurderer å gire.:crazy_face:

1 Like

Jeg skal ta meg en Ratzeputz når investeringen min er i pluss :clinking_glasses:

2 Likes

For noen er det krise. For andre er det kjøpsmulighet.
Noen har handlet aksjer for 20 millioner på snitt rundt 3 kroner i dag. Kan bli en god investering på sikt det.

3 Likes

Kanskje man skal prøve litt - «when in trouble - double»!

2 Likes

Ja jeg tror det kan lønne seg nå. 3 kroner for aksjer i NANOV føles veldig billig.

Jeg tror ikke noen har tatt ferie. Jeg tror de sitter i forhandlinger. De har selv uttalt at de har vært i dialog med partnere. Nå må de signere en avtale ASAP. Det tror jeg de gjør.

4 Likes

Er vel kanskjeendel inndekking av short som holder oss flytende. Håper utlåner har sagt de skal ha de tilbake, så de ikke kan sette en ny en.

2 Likes

Har man været i NANO i 5 år er man 97% i minus.

2 Likes

Ingenting er billig i dette svindelselskspet - en gjeng med inkompetente folk som tar ut flere mill i lønn ! Og har null sosiale intelligens! Det ser man jo på meldingene de sender ut! Husker Marlene sa at de hadde en helt rå pipeline «best ever» og kvartalet etter tidenes dårligste rekruttering

5 Likes

Nordic Nanovector prises nå kun til selskapets egenkapital. Med alle kliniske og prekliniske data som allerede foreligger er ikke det riktig. Kursen skal opp!
Archer1 er et kapittel for seg selv som er verdt flere milliarder. Dette vet Big Pharma godt. Jeg blir overrasket hvis det ikke kommer en melding i løpet av kort tid.

2 Likes

Selskapet egenkapital vil jo uansett brukes opp. Jeg håper du har rett ang BP og at noen ser verdi og tar over alt.

3 Likes

Så nå er det bare å komme seg inn fort som svint ? :sweat_smile:

2 Likes

Når man har lest i tråden så har jo aksjen også vært billig hele veien :sweat_smile::see_no_evil: Den var vel nærmest gratis når den falt ned til 80 kroner kan jeg huske å ha lest.

6 Likes

DN skriver nå:
Vaksineselskapet Nordic Nanovector hadde lovende resultater, men uavhengige eksperter fant noe annet: Aksjen faller nær 60 prosent ved åpning.

Nordic Nanovector vil snakke med amerikanske myndigheter etter nedslående beskjed fra et uavhengig panel. Selskapet akter ikke kommentere saken før de vet mer i august.

Ikke gjør investeringer ut i fra det jeg skriver:) Jeg bare lufter mine tanker her. Det er ikke lett å se så store verdier fordufte, men jeg tror som sagt dette er en overreaksjon og at det tar seg opp igjen. Har sett det før.

2 Likes

Det skjer vel bare hvis det underliggende egentlig er sterkere enn det fallet tilsier. Her er det mange som mener Betalutin er out og da er det vil ikke rare grunnlaget